Citat:
Ursprungligen postat av
kermith
Yep. Jag är inne på samma bana. Tess fick nog efter 7-0 i diss så jag förstår en viss bitterhet.
Vi måste nog som du säger hålla en mer restriktiv hållning till Officeren. Han är i tjänst och får inte bli för blödig. Han måste hålla god karaktär och fortsätta med diss.
Jag känner också även att nu är Emelie på djupt vatten hon inte behärskar. Hon försöker nog att hålla sig flytande men det blir svårt med bitterhetens sänk.
Han kommer INTE ge vika för känslor Officeren det ser man iskall stål blick han är där för att vinna inget annat, Sedan att Emelie kommer göra allt och mer än så för att komma in i hans hjärta kommer bli svårt för han har game on mode just nu!
Enda osäkra då garden kan falla är om han kommer på Emelie & Alex i ngn delikat situation officeren kan det iskalla bli som förbytt, Enda som jag gissar kan störa officerens plan mot en vinst frågan är kommer det momentet att han måste ändra game plan....
Just nu studerar han det hela i sovrummet utan att de övriga ens insett spelet han gör Officeren så han ligger lurpassar på bytet/flocken, Så kommer han gör tills han känner nu är det läge slå igen fällan och attackera flocken och få ut en efter en....