2021-03-19, 21:21
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Yep. Jag är inne på samma bana. Tess fick nog efter 7-0 i diss så jag förstår en viss bitterhet.
Vi måste nog som du säger hålla en mer restriktiv hållning till Officeren. Han är i tjänst och får inte bli för blödig. Han måste hålla god karaktär och fortsätta med diss.

Jag känner också även att nu är Emelie på djupt vatten hon inte behärskar. Hon försöker nog att hålla sig flytande men det blir svårt med bitterhetens sänk.
Han kommer INTE ge vika för känslor Officeren det ser man iskall stål blick han är där för att vinna inget annat, Sedan att Emelie kommer göra allt och mer än så för att komma in i hans hjärta kommer bli svårt för han har game on mode just nu!

Enda osäkra då garden kan falla är om han kommer på Emelie & Alex i ngn delikat situation officeren kan det iskalla bli som förbytt, Enda som jag gissar kan störa officerens plan mot en vinst frågan är kommer det momentet att han måste ändra game plan....

Just nu studerar han det hela i sovrummet utan att de övriga ens insett spelet han gör Officeren så han ligger lurpassar på bytet/flocken, Så kommer han gör tills han känner nu är det läge slå igen fällan och attackera flocken och få ut en efter en....
2021-03-19, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Borde det inte varit kwysset då?

Jisses, Tanja fick skäll av BB igen för att hon skrattat rått och skvätt vatten på Tanjas mick? Var inte Pedram värst där? Adrian sprutade ju ner flera med duschen utan ett ord från BB.

Jooo, men har för mig han kunde hantera R som är inne i ord. Men jag kan ha fel 😅
2021-03-19, 21:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Jag har också tänkt på det och vill minnas "dom gamla goda tiderna när alla var helt galna". MEN vad exakt är det vi vill se egentligen? Vart går vår gräns? När pedram lackar vill vi ha ut honom. När judith blir en evig tafsare på fyllan vill vi ha ut henne. När nardos skriker och gapar vill vi ha ut henne. Så vad vill vi ha egentligen? 😂

Detta är alltså inte riktat specifikt mot dig utan lika mycket en fundering till mig själv. Vill ha dom gamla galna tiderna men vad exakt vill vi ha?

Tillhör personligen inte de lättstötta tittarna, varför ska man klaga på ett program som är menat som REN underhållning? Fattar inte graden av personligt engagemang från vissa håll och har aldrig gjort. Vad jag söker i programmet? Ja, mer av allt, egentligen. Något som får en att slita blicken från akvariet och verkligen orka titta aktivt en stund.
2021-03-19, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adirfscarl
Hon har sagt öppet att hon kommer från ett grovt missbruk
Jag vet men hon har mig veterligen aldrig sagt vad för missbruk.
2021-03-19, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tusstusstuss
Tänker också alltid på den låten du nämnde innan när den spelas

Så glad för ditt svar! Haha, ska prova springa snabbt på gymmet imorgon till denna
2021-03-19, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
vaaa jag missa dettaa
Det var vid bubbelkoppen för en stund sedan.
2021-03-19, 21:27
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Å så går vi över till skitsnackarrummet, Nardos den ärliga som alltid tar det med personen ifråga. Äckliga lilla människa
2021-03-19, 21:28
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Vad för omröstning? Vad har jag missat? 😊
De brukar ju låta tittarna rädda någon i en omröstning som pågår fram till lördag morgon. Fyra hänger löst fortfarande, och det brukar vara tre i måndagsfinalen..

Men de kanske har planerat någon annat den här helgen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Så glad för ditt svar! Haha, ska prova springa snabbt på gymmet imorgon till denna
mañana mañana 😴
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Nej, hon sa senast häromdagen att hon inte sorkar och inte kommer göra det för då skulle hon fastna. Var uppenbart att det handlade om antingen droger eller alkohol för det kom upp i samband med att Emelie kallat henne för alkis.
Nu hänger jag inte med?
2021-03-19, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
De brukar ju låta tittarna rädda någon i en omröstning som pågår fram till lördag morgon. Fyra hänger löst fortfarande, och det brukar vara tre i måndagsfinalen..

Men de kanske har planerat någon annat den här helgen.
Om tittarna får rösta så kan de lika gärna redan nu ge immuniteten till Tanja.
2021-03-19, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Å så går vi över till skitsnackarrummet, Nardos den ärliga som alltid tar det med personen ifråga. Äckliga lilla människa
Vad har hon en monolog om nu då? Kollar talang så missar en del

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in