2021-03-19, 12:06
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anders500mg
Jag fixar inte tjocka kvinnor. Det är så hemskt.
Jag förstår inte varför allting växer på kvinnan. Från 15 år smal och fin till stor och svullen när hon är 25. Varför?

Men det är inte omöjligt. Man måste väl inte bli kraftig bara för att man blir lite äldre. Det borde räcka att hålla igen med maten.

Du har inte funderat på att det är du som har en skev uppfattning om vad som är "normalt" eller inte? Dina önskemål motsvarar ett BMI på 16.6 vilket indikerar att personen väger alldeles för lite och kanske har någon ätstörning...?

Men visst - skriv exakt vad du vill. Återkoppla gärna hur utfallet blev.
Citera
2021-03-19, 12:42
Medlem
Citat:
Wikipedia angående puberteten: "Vid 16 till 17 års ålder är flickan normalt färdigvuxen."

Jag förstår att folk växer fram tom att puberteten är avslutad men vad är det som händer sen?
Pang och kvinnorna bara smäller upp som ballonger. Detta är inte dock speciellt vanligt i t ex Korea, Hong Kong, Taiwan, Japan osv, utan det är i länder som Sverige som detta pågår.

Men det finns svenska kvinnor som behåller sina figurer långt upp i åldrarna. Taniga 50-åringar med små rumpor och platta bröst. Dom är dock inte särskilt många.

SD-folk borde skämmas för sina kvinnor.

Alldeles riktigt. Det du beskriver är en 12åring inte en vuxen kvinna.

Men lär dig läsa innan du komenterar. De flesta kvinnor jag känner och har kännt var större när de var 18 jämfört med när de var 12.
Stämmer även med de flesta män. Själv växte jag en del på höjden och la till mig en hel del kg. under puberteten.
Vilket är en självklarhet för det flesta men uppenbarligen inte för dig.
Citera
2021-03-19, 17:21
Medlem
Greta Thunberg kanske skulle kunna va nåt?
Hon är varken lång eller speciellt fet...
Citera
2021-03-19, 17:33
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Wikipedia angående puberteten: "Vid 16 till 17 års ålder är flickan normalt färdigvuxen."

Jag förstår att folk växer fram tom att puberteten är avslutad men vad är det som händer sen?
Pang och kvinnorna bara smäller upp som ballonger. Detta är inte dock speciellt vanligt i t ex Korea, Hong Kong, Taiwan, Japan osv, utan det är i länder som Sverige som detta pågår.

Men det finns svenska kvinnor som behåller sina figurer långt upp i åldrarna. Taniga 50-åringar med små rumpor och platta bröst. Dom är dock inte särskilt många.

SD-folk borde skämmas för sina kvinnor.

Jag håller med dig! 40kg är dock inte rimligt. Men iaf kring 50. Över 50-52kg så är det sällan nice.

Ställer mig också frågande till varför det blir såhär i västvärlden? De äter onekligen för mkt, men vad mer? Allt gymmande? Hormonella problem? Kvinnor liknar män i kroppen mer och mer här, tyvärr.

Utgångsläget är ju annars bra med fina och söta ansikten här uppe, men de är oftast alldeles för bastanta och manliga i kroppen.
Senast redigerad av Vaxad 2021-03-19 kl. 18:15.
Citera
2021-03-19, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Jag håller med dig! 40kg är dock inte rimligt. Men iaf kring 50. Över 50-52kg så är det sällan nice.

Ställer mig också frågande till varför det blir såhär i västvärlden? De äter onekligen för mkt, men vad mer? Allt gymmande? Hormonella problem? Kvinnor liknar män i kroppen mer och mer här, tyvärr.

Utgångsläget är ju annars bra med fina och söta ansikten här uppe, men de är oftast alldeles för bastanta och manliga i kroppen.
Kan ju bero på att genomsnittslängden är någonstans kring 168 cm
Citera
2021-03-19, 18:26
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Kan ju bero på att genomsnittslängden är någonstans kring 168 cm

Ja en kvinna på 168cm, som inte är gravid, ska ju inte väga särskilt mkt mer än 50kg.
Citera
2021-03-19, 18:34
Medlem
Citat:
Ja en kvinna på 168cm, som inte är gravid, ska ju inte väga särskilt mkt mer än 50kg.

Mellan 60-70 med rutor på magen och 140+ i mark till den längden borde vara norm
Citera
2021-03-19, 18:34
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Mellan 60-70 med rutor på magen och 140+ i mark till den längden borde vara norm

Ja, om du pratar om en man.
Citera
2021-03-19, 18:40
Medlem
Citat:
Ja, om du pratar om en man.

Ha nej. Det blir ju en liten gay-twink . på den längden 80+ kg ingen övre gräns vikt så länge ej smällfet.
Citera
2021-03-19, 18:55
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Ha nej. Det blir ju en liten gay-twink . på den längden 80+ kg ingen övre gräns vikt så länge ej smällfet.

Ja, och det du beskrev är en amazonkvinna. Stor och stark. Bred. Maskulin.

Ska läggas till att jag är en bra bit över medellängd och runt 100 pannor. Så det är inte något manlet-syndrom i det här fallet. Föredrar oavsett tjejer som är petite.
Citera
2021-03-19, 19:03
Medlem
Citat:

Mm, visst.
Citera
2021-03-19, 23:51
Citat:
Ursprungligen postat av SkogsSaab
Alldeles riktigt. Det du beskriver är en 12åring inte en vuxen kvinna.
Så har det inte alltid varit och så är det inte överallt men det har blivit så nuförtiden i Sverige pga övernäring och frosseri och acceptans för dimensioner.

Citat:

40 kg till 155 cm är inte alls orimligt.
Är man längre kan man lägga på några kilon. Vid 168 cm så kan man plussa på uppemot 10 kg utan att formerna försvinner i fläsk. Men man vill inte ha en lång drasut heller. Jag tänker på dom här skönhetsdrottningarna som vinner missuniversum mm. Det ser ju fan ut som män. Transvestiter.

Citat:
Greta Thunberg
Birthday: 2003-01-03 (18)
Birth place: Stockholm, Sweden
Height: 5 ft. / 152 cm / 1.52 m.
Weight: 106 lbs / 48 kg
Jag tror hon väger mindre. Feministerna har antingen lagt på 5 kg eller vägt henne när hon haft mens.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in