• 1
  • 2
2021-03-19, 10:40
Jag gjorde slut med min negress eftersom hon hade för stor fitta. Dessutom var hon muskulös så jag kände homosexuella känslor när vi rörde varandra.
Jag vill ha ett lolicon, en lolila. Jag har därför spanat in svenska kvinnor men det är i stort sett samma skräp. Vattenmeloner och hängbröst, tjocka bakar och stora svullna figurer, övermogna kroppar. Vem tänder på sånt... Varför ser dom ut så?

Kan man skriva att man söker kvinnor med små eller inga bröst, max 155 cm inte mer än 40 kg på Facebook och dejting,
eller skrämmer det iväg även dom smala och tunna kvinnorna som stämmer i på beskrivningen?
Risk att bli lynchad av feminister, SD-folk, vita riddare och nazister?
Citera
2021-03-19, 10:43
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anders500mg
Jag gjorde slut med min negress eftersom hon hade för stor fitta. Dessutom var hon muskulös så jag kände homosexuella känslor när vi rörde varandra.
Jag vill ha ett lolicon, en lolila. Jag har därför spanat in svenska kvinnor men det är i stort sett samma skräp. Vattenmeloner och hängbröst, tjocka bakar och stora svullna figurer, övermogna kroppar. Vem tänder på sånt... Varför ser dom ut så?

Kan man skriva att man söker kvinnor med små eller inga bröst, max 155 cm inte mer än 40 kg på Facebook och dejting,
eller skrämmer det iväg även dom smala och tunna kvinnorna som stämmer i på beskrivningen?

Bäst du sätter en åldersgräns också, max 12 år, så att ingen missförstår dina intentioner.
Citera
Medlem
MrSwedeGliderRunts avatar
Citat:

Det finns ju pymeer i afrika, just sayin.. finns många små folkslag i afrika.
Citera
Moderator
Maviels avatar
Citat:

Bara kör Går säkert finfint.
Citera
2021-03-19, 10:51
Medlem
Det kan du absolut göra.
Frågan är väl snarast om du får några svar?
Känner i och för sig en dam som uppfyller dina kriterier: Bara det att nu är hon runt 50 gift med 3 barn och bor i spanien.
Men lycka till: Lär finnas mängder av damer i vuxen ålder som uppfyller dina krav?
Citera
2021-03-19, 10:51
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Bäst du sätter en åldersgräns också, max 12 år, så att ingen missförstår dina intentioner.
Seven-Eleven... Fast det är ju inte lagligt så man får väl nöja sig med 15 år och upp.
Citera
2021-03-19, 10:53
Medlem
Booiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder

Haha, dagens eloge går till dig!

Som svar till TS så kanske du borde titta upp om du är en pedofil... Annars så bestämmer du själv vad du vill skriva och ha för gränser.
Citera
2021-03-19, 10:58
Medlem
Självklart så kan du skriva precis vad du letar efter, inga problem, skriv dvärg rakt av bara.
Citera
2021-03-19, 11:00
Citat:
Ursprungligen postat av SkogsSaab
Det kan du absolut göra.
Frågan är väl snarast om du får några svar?
Känner i och för sig en dam som uppfyller dina kriterier: Bara det att nu är hon runt 50 gift med 3 barn och bor i spanien.
Men lycka till:Lär finnas mängder av damer i vuxen ålder som uppfyller dina krav?
Jag fixar inte tjocka kvinnor. Det är så hemskt.
Jag förstår inte varför allting växer på kvinnan. Från 15 år smal och fin till stor och svullen när hon är 25. Varför?

Men det är inte omöjligt. Man måste väl inte bli kraftig bara för att man blir lite äldre. Det borde räcka att hålla igen med maten.
Citera
2021-03-19, 11:12
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSwedeGliderRunt
Det finns ju pymeer i afrika, just sayin.. finns många små folkslag i afrika.

Låter nog snarare som det är små pinnsmala asiater TS vill ha... När denne inte har häcken full med tramstrollande, det vill säga.
Citera
2021-03-19, 11:28
Medlem
Citat:
Jag fixar inte tjocka kvinnor. Det är så hemskt.
Jag förstår inte varför allting växer på kvinnan. Från 15 år smal och fin till stor och svullen när hon är 25. Varför?

Men det är inte omöjligt. Man måste väl inte bli kraftig bara för att man blir lite äldre. Det borde räcka att hålla igen med maten.

Har du tittat på dig själv?

Har en känsla av att du är över 160cm och väger något över 50kg. När jag paserade de gränserna var någon gång under mellanstadie perioden. Lika med de damer jag känner i princip alla jag känner var större vid 18 jämfört med när de var 12.
De flesta människor växer upp.
Citera
2021-03-19, 11:39
Citat:
Ursprungligen postat av SkogsSaab
Har du tittat på dig själv?

Har en känsla av att du är över 160cm och väger något över 50kg. När jag paserade de gränserna var någon gång under mellanstadie perioden. Lika med de damer jag känner i princip alla jag känner var större vid 18 jämfört med när de var 12.
De flesta människor växer upp.
Wikipedia angående puberteten: "Vid 16 till 17 års ålder är flickan normalt färdigvuxen."

Jag förstår att folk växer fram tom att puberteten är avslutad men vad är det som händer sen?
Pang och kvinnorna bara smäller upp som ballonger. Detta är inte dock speciellt vanligt i t ex Korea, Hong Kong, Taiwan, Japan osv, utan det är i länder som Sverige som detta pågår.

Men det finns svenska kvinnor som behåller sina figurer långt upp i åldrarna. Taniga 50-åringar med små rumpor och platta bröst. Dom är dock inte särskilt många.

SD-folk borde skämmas för sina kvinnor.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in