2021-03-18, 20:52
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grobiankungen
Kan vi sammanfatta den gällande teorin här i tråden

Som jag uppfattar det: GL köper en lyxprostituerad. Denne bestämmer sig för att försöka pressa GL på pengar. När det inte funkar anmäler en vän som ev är i maskopi med den prostituerade GL för våldtäkt i hopp om skadeståndspengar.

Korrekt?
Nej.
Citera
2021-03-18, 20:56
Medlem
MILFMANs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArrigoSacchi
Har GW uttalat sig om detta än?
Ja i tv4 morgon i helgen. Han frustade muntert men var i övrigt mkt neutral och uppriktigt positiv när det gäller Gurras framgångsrika karriär.
Citera
2021-03-18, 20:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Nej.
Bra svar gubben! Kort och koncist som sig bör! Har du någon egen teori eller input i fallet GL-rape?
Citera
Medlem
MILFMANs avatar
Vad har vi på anmälaren? Tror att det är nästa nöt att knäcka. Osannolikt att det skulle vara AR.
Citera
Medlem
Citat:
Nej.

Vad är den då?
Citera
2021-03-18, 21:02
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dekorima
Bra svar gubben! Kort och koncist som sig bör! Har du någon egen teori eller input i fallet GL-rape?
Mitt nej avsåg påståendet om att det skulle finnas någon slags konsensus i tråden att "GL köper en lyxprostituerad".
Det finns det inte.

Mina egna teorier framgår av mina tidigare poster.
Citera
2021-03-18, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flu
På Lektyrfotografens "runksida" finns en bild där EA nog är gravid. Hon ser åtminstone lite rundare ut än annars.
https://lennartmsjoberg.se/htm.php?img=Girls%2F1.html
Bilden jag tänker på är den under texten "She was pregnant - I was just fat...".
Haha vad fan är det där och vad är kopplingen till den här tråden? Är han en av alla dessa "våldtäktsmän" som det stackars brottsoffret har anmält?

Snubben verkar ju lagom stabil i skallen, men han har haft en del riktigt snygga flickvänner och är en duktig fotograf, det får man ge honom ändå. Jag antar att det där "was a stupid asshole" är synonymt med otrogen. Det är för övrigt rätt jävla uppenbart varför den här Lennart M. Sjöberg började syssla med fotografi (för att komma i kontakt med diverse kvinnor).
Senast redigerad av Geigerzehler 2021-03-18 kl. 21:09.
Citera
2021-03-18, 21:05
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Haha vad fan är det där och vad är kopplingen till den här tråden? Är han en av alla dessa "våldtäktsmän" som det stackars brottsoffret har anmält?

Snubben verkar ju lagom stabil i skallen, men han har haft en del riktigt snygga flickvänner och är en duktig fotograf, det får man ge honom ändå.
Han var gift med henne.
Citera
2021-03-18, 21:09
Medlem
KnasTramss avatar
Skrivs och spekuleras vilt här kring teorier om att EA skulle vara eskort, eventuellt "anställd" av en utpekad och namngiven bordellmamma från Östermalm. Har inte sett några belägg för dessa teorier.

Är det någon som sitter på något substantiellt beträffande EA:s påstådda prostitutionsverksamhet eller hennes eventuella koppling till den utpekade bordellmamman från Östermalm? Eller är detta helt ryckt ur luften?
Citera
2021-03-18, 21:09
Medlem
Ksenia74s avatar
Citat:
Han var gift med henne.

Ja och hon gillade kanske inte att han åkte jorden runt och fotade och pippade massa modellbrudar så då kom hämnden .
Citera
2021-03-18, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ksenia74
Ja och hon gillade kanske inte att han åkte jorden runt och fotade och pippade massa modellbrudar så då kom hämnden .
Verkar väl snarare som om hon bröt ihop totalt efter 2 missfall, så till den grad att det inte gick att vara i närheten av henne.
Citera
2021-03-18, 21:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Plastkork
Denna rättsliga gråzon är i vart fall inte relevant för uppsåtsfrågan eftersom man, som jag har angett, inte tillmäter den rättsliga kvalificeringen av visst handlande någon betydelse och detta vare sig kvalificeringen är klar, utgör en gråzon eller något annat.

Verkar som om du gör ditt bästa för att missförstå mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in