2021-03-18, 20:35
Medlem
Kan vi sammanfatta den gällande teorin här i tråden

Som jag uppfattar det: GL köper en lyxprostituerad. Denne bestämmer sig för att försöka pressa GL på pengar. När det inte funkar anmäler en vän som ev är i maskopi med den prostituerade GL för våldtäkt i hopp om skadeståndspengar.

Korrekt?
Citera
2021-03-18, 20:35
Medlem
MILFMANs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Korrekt, det är vad lagen säger. Det är alltså bara de första sexköpen som är ett brott.

Herregud vad mkt snurrigt du vräker ur dig. Så om jag går till en hora en gång i månaden i ett år så är det bara ”de första” som är ett brott?
Citera
2021-03-18, 20:37
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MILFMAN
Herregud vad mkt snurrigt du vräker ur dig. Så om jag går till en hora en gång i månaden i ett år så är det bara ”de första” som är ett brott?
Om hon flyttar in hos dig & ni gifter er så är det nog så. Även om hon får betalt fortlöpande.
Citera
2021-03-18, 20:38
Medlem
MILFMANs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slurppen
Nu får du bestämma dig vem. Då du i inlägg 4893 säger att det inte heter BO. Då du anser att det inte heter BO innan lagakraftvunnen dom.
Är du trög eller? Om man vet vad BO betyder blir ju svaret att ingen är ett BO.
Citera
2021-03-18, 20:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MILFMAN
Ja han är som sin namne. Inget att satsa livet på direkt. Just i detta fall har han särskilt fel då han hävdar att GL inte gjort något fel.

Vilket han uppenbarligen gjort, åtminstone en rejäl felbedömning eftersom han nu är omtalad som våldtäktsman i hela landet.
Citera
2021-03-18, 20:43
Medlem
Insyn5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grobiankungen

Som jag uppfattar det: GL köper en lyxprostituerad. Denne bestämmer sig för att försöka pressa GL på pengar. När det inte funkar anmäler en vän som ev är i maskopi med den prostituerade GL för våldtäkt i hopp om skadeståndspengar.

Korrekt?

Vi vet inte om om hon är prostituerade, bara nämnts här.
Däremot har hon en sjukt trasslig bakgrund, anmält män för våldtäkt kors och tvärs, varit i flertalet tvister och haft stormiga relationer där man fått blanda in rättsväsendet. Bland annat varit gift med en nästan 30år äldre modellfotograf han kallas för lektyrfotografen här i tråden.

Hon har även anmält en annan jurist för våldtäkt, versionen där är närmast identisk med version som omfattar GL. Den tidigare vart frikänd i hovrätten, bland annat med hjälp av kvinnans egen ljudinspelning.
Citera
2021-03-18, 20:44
Medlem
Citat:

Korrekt?
Jag tror snarare på att hon försökt få ur honom pengar på något vis. Antingen genom utpressning eller så har hon misslyckats med att få honom till att frivilligt ge henne pengar. Eller båda.
Citera
2021-03-18, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Insyn5
Vi vet inte om om hon är prostituerade, bara nämnts här.
Däremot har hon en sjukt trasslig bakgrund, anmält män för våldtäkt kors och tvärs, varit i flertalet tvister och haft stormiga relationer där man fått blanda in rättsväsendet. Bland annat varit gift med en nästan 30år äldre modellfotograf han kallas för lektyrfotografen här i tråden.

Hon har även anmält en annan jurist för våldtäkt, versionen där är närmast identisk med version som omfattar GL. Den tidigare vart frikänd i hovrätten, bland annat med hjälp av kvinnans egen ljudinspelning.

Och även nu finns det en ljudinspelning. Om denna är planerad av kvinnan är det ju djupt tragiskt. Samma idioti igen. Var det inte några bilder när snuskfotografen blidkade henne genom att ta henne till en hemsk plats där de klappade tigerungar etc. Kan vara en sådan efterbliven psychokvinna som mentalt är i tolv års åldern. GL borde veta bättre
Citera
2021-03-18, 20:47
Medlem
Citat:

Korrekt?
Vad har du hört denna teori? Nyheter för mig i alla fall, som ändå har försökt följa tråden någorlunda.

Den där kroniskt våldtagna kvinnan som har anmält Gubb-Göran är väl för övrigt inte ens singel? Namnet som tagits upp vid upprepade tillfällen i tråden var skriven ihop med någon arab i.a.f.
Citera
2021-03-18, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Vad har du hört denna teori? Nyheter för mig i alla fall, som ändå har försökt följa tråden någorlunda.

Den där kroniskt våldtagna kvinnan som har anmält Gubb-Göran är väl för övrigt inte ens singel? Namnet som tagits upp vid upprepade tillfällen i tråden var skriven ihop med någon arab i.a.f.

Varit dessa tongångar i en massa inlägg.
Citera
2021-03-18, 20:50
Medlem
MILFMANs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tradera
Så kan det vara.
MÄ kan åka på falsk tillvitelse.
Citera
2021-03-18, 20:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler

What?? Om hon hade en snubbe så förändrar det ju saken. Vem låter sin flickvän sova över hos en 70-årig kåtkuk på julfton? Jo en Muslim givetvis eftersom det inte betyder något.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in