Citat:
Ursprungligen postat av MarryBlunt
Vad som jag tycker är lite intresant här är,
Avtalet undertecknas 20/8. Esbjörn säger att han ångrade sig dagen efter.
Jag har läst i tidningar eller här att Ebba satte in handpenningen dagen efter. Men det gjorde hon inte riktigt hon satte in den den 26/8.
Om Ebba oxå har Swedbank hade han dom då. Annars dem27/8. Kanske det var först när handpenningen kom han till fullo förstod. Så fick Ebba ett handskrivet brev den 3/9(?). Jag tror Esbjörn menade att han ångrade sig dagen efter handpenningen kom.
Intressant att handstilen och undertecknandet inte stämmer överens med hans normala. Exakt samma sak ha ju sagts om kontraktet. Att hans handstil inte stämmer överens med hans vanliga. Hur många har vi att jämföra? För om det bara finns dom två att till ha, så kan vi kanske bara konstatera att de inte stämmer överens.
På kontraktet skrev han ju dessutom alla sina namn. Det är ju oxå lite konstigt
Citat:
Ursprungligen postat av
braattha
Ang hans namnteckning finns det flera att jämföra på generales ansökan på ångerbrevet på hans kontrakt och på hennes kontrakt.
Jag tror att han undertecknar med "olika" namn beroende på om hans namn är utskrivet i fullo eller ej.
Ibland står mitt namn med bara förnamn och ett efternamn, ibland med förnamn och initial på mellannamn samt bägge efternamnen.
Det skiljer också i mitt fall åt från fall till fall.
Typ
Muppelina Josefina Fillifjonka Persson Tadelsjö
Muppelina J F Tadelsjö
Muppan Tadelsjö
MT
Och prickarna i mitt namn kan se olika ut, rund ring, prick, "måsvinge".
Tror första bokstaven i varje namn, initialerna, är det enda som ser likadant ut varje gång
Tror det är värre när någon annan handskrivit med sin stil och ber honom underteckna, känns nästan lite hotfullt. Typ skriv under här!!