2021-03-17, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
4 unika fall under 4 år. sluta svamla och svara istället på om det är vanligt, en statistisk avvikelse, eller resultatet av lögner.
Varje år var alltså en lögn. Det är ju du som "svamlar", och ljuger.
Kvinnan i fråga är helt klart attraktiv och det skulle inte alls förvåna mig om hon flera gånger per år blir utsatt för sexuella inviter och även rena trakasserier och övergrepp eller försök till sådana. Det är även så att endast ca 5% av anmälda våldtäkter leder till dom. Så det här är alltså helt inom statistiska rimliga värden att hon skulle kunna ha utsatts för detta 4 gånger de senaste 4 åren. Utan att det för den sakens skull automatiskt kan avskrivas som solklara fall av falsk angivelse.
Citera
2021-03-17, 13:20
Medlem
Gizurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Vilken soppa. Sätt de här två tillsammans i en villa en julafton, häll på lite sprit och luta dig tillbaka. Du kommer att få det värsta drama som du upplevt och material till en hel TV-serie.
Undrar om Lambertz advokat har hittat det här? Googlar man kvinnans namn kommer den här bloggen upp rätt högt. Ett blogginlägg har iofs ingen betydelse, kan vara rent påhitt, men uppgiften "allla hennes diagnoser" skulle kunna vara värt att kolla närmare för honom. Finns schizofreni bland diagnoserna så är det inte oväsentligt.
Citera
2021-03-17, 13:20
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mihailovic
Handlar det här om MÄ så förstår man lite bättre vad det handlar för person. Har diagnoser, beter sig irrationellt, på gott humör ena stunden för att bli helgalen i nästa, gör sönder saker, har oreda över allt och lever ett parasiterande liv. Låter hyfsat trovärdigt med tanke på obetalda hyror och massor av våldtäktsanmälningar.
Det finns en del trådar där män som levt tillsammans med en borderline-tjej berättar helt horribla historier.
Men sexet verkar alltid ha varit bra.
Citera
2021-03-17, 13:25
Medlem
What-the-hecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shivashambo
Ja, sveriges vanskapta mass juridik är verkligen den perversa konsten att äta upp folkets skattepengar från dukade bord hos det sovande träskfolket.

- Jag sov ju eller jag såg inget komma.

Stackars krake, vi kan hjälpa dej eller skyll inte på oSS!

"...jag såg det inte komma, men jag kände det på mig...."
Citera
2021-03-17, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Lider du också av ett bottenlöst hat mot kvinnor?
Varför annars alla dessa helt grundlösa anklagelser riktade mot våldtäktsoffret?
Den mest rimliga slutsatsen just nu är att det finns en grund för anmälan, åklagarens misstankegrad, samt häktningen.
Inte alls men jag tycker rysligt illa om exploateradet av vårt rättssystem pga, personliga problem. Massanmälande kvinnor/män finns fog att ses med misstro.
Citera
2021-03-17, 13:26
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Göran Lambertzs allierade i det så kallade Quick-laget reagerade med bestörtning när anklagelserna om våldtäkt blev kända.

Telefonerna har gått varma i kretsen den senaste tiden.

– Jag stöder Göran Lambertz som en mycket nära vän, men mitt stöd är inte förbehållslöst, säger journalisten och debattören Kristina Hultman.

Citat:
– Det var Gubb Jan som ringde mig och berättade att han hade sorgliga nyheter, när han sa att Göran är anhållen för våldtäkt skrek jag bara what!, säger journalisten Kristina Hultman.
https://www.expressen.se/nyheter/stodet-fran-quick-laget--bortom-min-forstaelse/
Citera
2021-03-17, 13:26
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Jag tycker inte att rätten ska lägga stor vikt vid trovärdighet pga tidigare händelser. Utan man ska titta helt sakligt på varje fall separat.

Det är ju t.ex. fullt möjligt att det kan finnas en kvinna som har ljugit om våldtäkt fem gånger, men den sjätte gången blev hon faktiskt våldtagen. Anser du då att rätten snabbt bör avskriva hela fallet med motiveringen "ni har väl hört sagan om pojken och vargen"?

Då får hon skylla sig själv när hon inte blir trodd och hon borde buras in minst 10 år i fängelset för alla falskanmälningar.
Citera
2021-03-17, 13:29
Medlem
Gizurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbror_barbro
Så vår MÄ hamnar väl på kanske (8,9) i matrisen? Kanske fallit från en 8:a de senaste åren iofs. Definitivt inte under 4 på y-axeln, oavsett!

Bitarna börjar falla på plats.
Y-matrisen (crazy): 9
X-matrisen (hot): 8
Danger zone!

Därmed inte sagt att Lambertz nödvändigtvis är oskyldig.
Citera
2021-03-17, 13:32
Medlem
Mihailovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Då får hon skylla sig själv när hon inte blir trodd och hon borde buras in minst 10 år i fängelset för alla falskanmälningar.

Visst finns det en del män som påstår att alla kvinnor alltid ljuger om allt. men det handlar om några fåtal. Däremot är det helt frisk att vara ifrågasättande.

Men det finns å andra sidan en jävla massa fler dårfeminister som påstår att kvinnor aldrig ljuger och t.o.m. påstår att det skall inte spela någon roll alls om kvinnan ljugit om liknande saker tidigare som den här idioten Binary i tråden.
Citera
2021-03-17, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mothership
Känns väldigt korrekt sammanfattat
Så du menar på allvar att tex en socialdemokratisk gm smutskastar en kvinna i ett gemensamt mål mindre än annars? Skojar du? Nån från ett parti med historik av just smutskastning? Det skulle vara spännande med nån källa som visar just det. Eller nästan oavsett parti eftersom vi inte noterar parti i det här landet.
Citera
2021-03-17, 13:34
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Varje år var alltså en lögn. Det är ju du som "svamlar", och ljuger.
Kvinnan i fråga är helt klart attraktiv och det skulle inte alls förvåna mig om hon flera gånger per år blir utsatt för sexuella inviter och även rena trakasserier och övergrepp eller försök till sådana. Det är även så att endast ca 5% av anmälda våldtäkter leder till dom. Så det här är alltså helt inom statistiska rimliga värden att hon skulle kunna ha utsatts för detta 4 gånger de senaste 4 åren. Utan att det för den sakens skull automatiskt kan avskrivas som solklara fall av falsk angivelse.

du är ju hjärndöd. varje år under fyra års tid. inte "inviter" utan våldtäkter. av olika män. det är inte inom statistiska rimliga världen utan tvärtom en exceptionell avvikelse.
Citera
2021-03-17, 13:34
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Verkligen skrämmande läsning.
jag har inte längre en känsla av att jag ska bli dödad i ett av hennes utbrott (eller få veta att hon tänker stoppa in en penna i mina ögon/klippa av mina tår med en sekatör när jag sover, eller elda upp mitt hus osv osv osv)...
Hoppas för allas skull att hon finner frid i sin själ - själv har jag fått tillbaka min frid...
Tack Gud för en andra chans i livet!
Psykotisk var ordet jag sa innan.

Kvinnan är livsfarlig, snärjer sina giftiga lögner o ser till att hamna i fokus med alla anmälningar, psykotiska drag helt klart.

Ser du videon på henne tidigare postat syns det tom i ögonen vilken jävla dåre denna kvinna är.
Senast redigerad av Bluebeast72 2021-03-17 kl. 13:38.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in