Citat:
Nu är du i vanlig ordning irrelevant.
Man behandlar inte sina medmänniskor som om de mördat en närstående, när de är motpartens ombud i tvist. Särskilt inte folk man inte har känt, och haft med att göra med privat. Binninge är ombud för en motpart. Han gör ett jobb. Han är inte per definition en fiende.
Förtalet och skadan, är inte i proportion till det man drabbas av när en tjurig gubbe inte lyder och skriver på ett köpebrev. Ett ombud man retar sig på när de inte vill ingå erbjuden förlikning eller bifalla en talan, är ingen sund anledning att hata, hämnas och förtala.
Jag känner faktiskt en del dömda väldigt trevliga unga män som varit dömnda för misshandel. Lätt hänt när man är ute på krogen och försvarar sig eller kamraterna. Svenska killar är för starka för sitt eget bästa ibland. Jag tar det med ro, och ser de människor de är. Jag tolererar inte stöld, eller bedrägeri. Det betyder att jag väljer vem jag har med att göra. Jag hämnas inte gärningar, och tycker det är underklassigt, när vi har domstolar.
Varför skulle Ebba Busch hämnas ett brott som skett för 15 år sedan i en sak där det är folk hon inget haft med att göra, annat än för att bättra på sina chanser i tvisten?
Du försöker ursäkta förtalet, och det säger mycket om dig och din hänförelse för Ebba Busch.