Citat:
Ursprungligen postat av
martinator
och för tionde gången så förklara jag nu för dig att EGEN inte har ett kungens skit med kognitiva förmågor att göra. Andrew Wiles skulle nog uppfast som lite "egen" av de flesta. Du vet garanterat inte vem han är med googla...
Och ännu en idiot som inte et vad begreppet "egen" innebär.
Ni vet att man inte bara kan hitta på vad ord ska betyda - det måste liksom finnas konventioner kring sådant annars faller hela idén med ett gemensamt språk. Ni framstår allt mer som afghanska "raketforskare" i ert sätt att argumentera.
Till råga på allt så har du en tredje som inte fattar vad Ebba menade med lite egen här.
Jag har inte förstått varför hon var Tübingen att klämma in det efter Glasklar. För mig känns det som en försäkran av något slag. Eller att hon inte tänkte sig för.
Jag förstår att du kommer att tycka att jag är lika obegåvad som de två andra. Så för min del behöver du inte ge ett liknade svar för 101 gången. Jag har läst de du skrivet och har fortfarande inte förstått.
Lite på samma sätt som jag inte förstått •varför priset är så orimligt lågt
• omständigheterna kring när kontraktet skrevs.
• varför Ebba ljuger om värderingen
Ja, det var väl det mesta jag inte förstår nu. Men om jag kommer på något mer, så lovar jag att fråga här i tråden.