2021-03-13, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Hade jag känt kramp i vänsterarmen hade jag snarare sökt upp en läkare än en svarvare.
Ja kramp i vänsterarmen är ju livshotande och vad ska läkaren göra, runka dig med högerarmen 🤣
Citera
2021-03-13, 08:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenskovic
Ja kramp i vänsterarmen är ju livshotande och vad ska läkaren göra, runka dig med högerarmen 🤣

Hade ju varit en början..
Citera
2021-03-13, 08:24
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Har idiot-svin-mobbarna Måns, Bill & Bull blivit av med sina titlar än?

Fy faaan för läkare som inte är sympatiska/empatiska!

Nej tror inte det. De lär inte bli det heller. Det är att hoppas på för mycket att det blir konsekvenser av sådant här agerande. Att utbilda en läkare kostar staten extremt många miljoner och det har deras fack sett till att det utbildas för få sett till hur många som behövs. Så att de behövs gör tyvärr att de kommer undan med det mesta.
Citera
2021-03-13, 08:43
Medlem
Rassesvins avatar
Kul att det finns en användare i tråden som är väldigt angelägen om att negrerna ska släppas fria med enbart en varning. Hon är också väldigt mån om att förklara att "sånt här" händer på alla sjukhus hela tiden.

Vidare tycker hon däremot att "snitchen" ska straffas.

Man undrar ju hur låg IQ dessa negrer egentligen har och hur de ens lyckades klara sig igenom gymnasiet.

Citera
2021-03-13, 08:50
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rassesvin
Kul att det finns en användare i tråden som är väldigt angelägen om att negrerna ska släppas fria med enbart en varning. Hon är också väldigt mån om att förklara att "sånt här" händer på alla sjukhus hela tiden.

Vidare tycker hon däremot att "snitchen" ska straffas.

Man undrar ju hur låg IQ dessa negrer egentligen har och hur de ens lyckades klara sig igenom gymnasiet.

Inte för att till ord som negrer. Men hur fan kunde de här personerna ens bli läkare med ordbruk som det där. Ba, snitchen osv! Det krävs ju 5 på betyg eller 2 på HP för att ens möjligt komma in på utbildningen.
Citera
2021-03-13, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BetongBuketten
Läkare är bara vanliga människor, dvs dumhuvuden, naiva, trögskallar, narcissister, godtyckliga, och dessutom fast i lobbyisters och stora läkemedelsföretags käftar.

Håller verkligen med här. Läkare åtnjuter på tok för mycket respekt. Pack är vad de är. Har mycket dåliga erfarenheter från vården (både för egen del och barnens). Nej, jag är inte hypokondriker med klippkort på vårdcentralen. Vi snackar helt vanliga åkommor som de har noll koll på.
Samtidigt får man ju förstå att de tröttnar när man tänker på alla idioter de kommer i kontakt med dagligen.
Folk är som sagt var idiotier.
Senast redigerad av Kovid19 2021-03-13 kl. 09:25.
Citera
2021-03-13, 08:57
Medlem
Rassesvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Inte för att till ord som negrer. Men hur fan kunde de här personerna ens bli läkare med ordbruk som det där. Ba, snitchen osv! Det krävs ju 5 på betyg eller 2 på HP för att ens möjligt komma in på utbildningen.
Japp.

De är definitivt inkvoterade/affirmative action. Jag menar, fanns det verkligen inte tillräckligt med smarta och kompetenta män för den utbildning?

Det slutar alltid så här när man tvingas kvotera in folk som inte har där att göra.
Citera
2021-03-13, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prora
Svartsjuk? Menar du kanske avundsjuk?

Båda fungerar
Citera
2021-03-13, 09:10
Medlem
Så den här stinkande smällfeta negerapan Maame Kumah påstått 27-år men ser ju redan ut som en sliten gammal klimakteriekärring bor alltså på Sörögatan 29, lgh 1101 i Kista.
Hon verkar ha försökt dölja sin address utan större lycka.

Fullt namn
Maame Afia Nyamekye Kumah

Är hon från Ghana ursprungligen?

Hur har denna babian tillåtits göra AT tjänst? Var har hon sin läkarexamina från? Rumänien?, Ghana?, Köpt på postorder?

Föreslagsvis så sticker den här HIV smittade babianen tillbaka till Afrika snabbast möjligast.
Jag har satt henne på min bevakningslista, så kommer följa upp med hennes arbetsgivare var och när hon arbetar härnäst.

https://samnytt.se/avslojar-lakarna-hanar-och-hanger-ut-sina-patienter-i-chatt/

Bra jobbat, Samnytt!
Senast redigerad av ThenSwenskeArgus 2021-03-13 kl. 09:14.
Citera
2021-03-13, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Men hur fan kunde de här personerna ens bli läkare med ordbruk som det där. Ba, snitchen osv! Det krävs ju 5 på betyg eller 2 på HP för att ens möjligt komma in på utbildningen.
Håller med, rätt vanligt att man betalar sig in på polska universitet eller liknande nu för tiden. Handlar dock ej om ras i min värld, olämpligt beteende för ett såpass högt ansett yrke bara. Dessa individer har enligt mig tydligt visat att "status" varit deras enda motivation för att bli läkare.
Senast redigerad av Tomaaa 2021-03-13 kl. 09:36.
Citera
2021-03-13, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Jag har inte på något sätt förminskat allvarligheten i händelsen. Det enda jag skrev om är att det är helt vanligt att man snackar skit om patienter emellan kollegor. Det gör man överallt. Det är inte annorlunda på sjukhuset. Varför gör NI en sådan big deal av just detta? När vi pratar om patienter så pratar vi på så sätt att det inte går att identifiera patienten.

Jag antar att mina åsikter är kontroversiella. Jag förstår inte riktigt vad som är så kontroversiellt då det är ganska känt att kollegor snackar skit om kunder/patienter/whatever.

Nu om något borde väl folk få upp ögonen, när en inkvoterad idiot till "läkare" själv sitter på FB och skriver att det här beteendet är kutym för sådan som henne.
Citera
2021-03-13, 10:04
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomaaa
Så... Vad tycker du vore rimligt som påföljd för dessa individers aktiviteter?

En varning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in