2021-03-12, 16:47
Medlem
dovAkins avatar
Det finns exemplar på Retrospelbutiken

http://www.retrospelbutiken.se/store/produkt.php?produkt=38788

Min från mediamarkt har skickats nu också

Och där var dem slut
Citera
2021-03-12, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dovAkin
Det finns exemplar på Retrospelbutiken

http://www.retrospelbutiken.se/store/produkt.php?produkt=38788

Min från mediamarkt har skickats nu också

Och där var dem slut

Dök upp ett gäng till nyss på retrospelbutiken så lyckades beställa ett exemplar. Sidan såg ju lite oseriös ut, någon som har erfarenhet från att köpa därifrån?
Citera
2021-03-12, 18:43
Medlem
Rubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av naffor
Dök upp ett gäng till nyss på retrospelbutiken så lyckades beställa ett exemplar. Sidan såg ju lite oseriös ut, någon som har erfarenhet från att köpa därifrån?

Jag köpte också precis därifrån. Jag har aldrig handlat där förr, men butiken har funnits länge. Vi får vänta och hoppas på att vi får våra PS5r som utlovat. Fan va gött, jag behövde verkligen en ny konsol.
Citera
2021-03-12, 19:02
Medlem
2n00b4Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UncleJohn
Varför kör inte netonnet/mediamarkt och alla dessa på samma koncept som elgiganten? Med utlottningar?

Hur går utlottningarna till? Kommer det flera?
Citera
2021-03-12, 19:26
Medlem
Rubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2n00b4U
Hur går utlottningarna till? Kommer det flera?

De har ett par ggr per månad och annonserar ut via sin IG-sida elgigantengaming. Där finns länk och sedan går du in och anmäler dig. Har du tur får du ett mail med en kod ett par dagar senare. har du otur får du ett mail att du inte vann.
Citera
2021-03-12, 19:58
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Rubbe
Jag köpte också precis därifrån. Jag har aldrig handlat där förr, men butiken har funnits länge. Vi får vänta och hoppas på att vi får våra PS5r som utlovat. Fan va gött, jag behövde verkligen en ny konsol.
Har handlat från spelbutiken, och deras retro variant under flera år och fortsätter göra det. Fri frakt Har nästan alltid bäst priser också. Aldrig haft några problem. Absolut en seriös sida så inget att oroa sig över.
Citera
2021-03-12, 20:01
Medlem
Beställde också från media markt, ringde och skrev på messenger och blev försäkrad från båda håll om att min ps5a skulle skickas nästa vecka. Men vågar man lita på detta, har personalen koll som sitter och svarar i telefon och grejer? Satt och spammade sidan konstant tills det gick att beställa, känns också lite lurt att det gick efter fyrtioåttiondemiljonte gången?
Citera
2021-03-12, 20:25
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Rubbe

Jag lyckades också lägga en beställning. Strax innan 18.

Lagret har ändrats från ”få i lager” till ”Slut i lager” flera gånger. Mellan 18-18:30 ändrades det säkert 6-7 gånger.

Va slut ena minuten, när jag gick in 5 min senare fanns de i lager så..

Så frågan är ifall de har koll på lager kontra alla beställningar. Tror många som fått en bekräftelse tyvärr inte kommer få några konsoler.
Senast redigerad av Pabloescobar08 2021-03-12 kl. 20:40.
Citera
2021-03-12, 22:06
Medlem
UncleJohns avatar
En fråga till er som lyckats beställa från mediamarkt eller vart som helst, går ni bara in på sidan slumpmässigt och råkar ha turen att den finns på lager? Eller får ni någon notis om när den är inne?
Citera
2021-03-12, 23:30
Medlem
dovAkins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UncleJohn
En fråga till er som lyckats beställa från mediamarkt eller vart som helst, går ni bara in på sidan slumpmässigt och råkar ha turen att den finns på lager? Eller får ni någon notis om när den är inne?

Sweclockers forum där lägger folk upp så fort det finns. Annars om du har google chrome finns det ett tillägg som heter Distill som du ställer in på hemsidor att det skickar notis via sms/mejl eller liknande när produkten finns i lager. Orkade dock aldrig sätta upp det själv.

https://distill.io/
Citera
2021-03-12, 23:31
Medlem
dovAkins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjukhusresa
Beställde också från media markt, ringde och skrev på messenger och blev försäkrad från båda håll om att min ps5a skulle skickas nästa vecka. Men vågar man lita på detta, har personalen koll som sitter och svarar i telefon och grejer? Satt och spammade sidan konstant tills det gick att beställa, känns också lite lurt att det gick efter fyrtioåttiondemiljonte gången?

Dem verkar haft lite märkliga grejer på hemsidan, men flertalet på Sweclockers lyckades få sina därifrån. Jag köpte mitt därifrån och får den levererad i mrgn.
Citera
2021-03-13, 00:06
Medlem
dovAkins avatar
Alltså står i valet mellan Demon souls eller Spiderman spelet (ultimate edition man får miles morales och spiderman från 2018)

Vad hade ni valt och varför?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in