Citat:
Vem tror ni har läckt filer till Journalisten?
Det måste ju vara nån antingen med tillgång till Bulletins datanät eller någon av journalisterna på tidningen. Några möjligheter:
a. Paulina Neuding
b. Annan journalist som hon delat mejlen med
c. Dataperson i företaget
d. Hacker som buggat nätverket
e. EDIT: Judar, judar, judar, judar waaaaah!
Kommer läckan att avslöjas?
Det måste ju vara nån antingen med tillgång till Bulletins datanät eller någon av journalisterna på tidningen. Några möjligheter:
a. Paulina Neuding
b. Annan journalist som hon delat mejlen med
c. Dataperson i företaget
d. Hacker som buggat nätverket
e. EDIT: Judar, judar, judar, judar waaaaah!
Kommer läckan att avslöjas?
Det har ju ingen betydelse utan dom blev ifrågasatta och anklagades att vara lögnare, så inspelning och sparande av mail sitter i ryggraden på journalister. Det är ju uppenbart att ägarna ljuger och Tino en översittare av rang med högt skrikande tonläge. Vem fan tror han att han är ? Han är inte ens kunnig i svenska språket vilket syns när han lägger ut sina textsjok på FB.
Citat:
https://www.journalisten.se/nyheter/bulletins-agare-ljog-personalen
Alice Teodorescu: ”Jag har personligen kommit till en punkt där jag känner att antingen blir det här ett seriöst företag – en tidning – eller så får det vara. Jag tänker inte låna ut mitt namn. Ni påstår att det är Tino som är grejen. Nej. Hela verksamheten bygger på oss skribenter. Det är tack vare oss som det finns prenumeranter, det är inte på grund av ett skal som Tino skapade. Det var ett bra skal, men innehållet är vi. Och om inte vi respekteras i vår publicistiska gärning så finns det ingen tidning.”
Så är det ju att ägarna själva inte är något som ger prenumeranter direkt utan det är ju kända journalister som dragit dit läsarna. Dessutom förnekar ägarna påtryckningarna på Neuding vilket syns i mailen. Alltså rena lögner från ägarna.
De skulle få fler prenumernater om de bara lade upp sina interna möten, skvaller på redaktionen och intriger på en Youtube-kanal. Reality-TV/komedi om en nyhetsredaktion.