2021-03-11, 19:00
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EricBana87
Haha, ja du har ju rätt i det såklart, men i det här fallet så hittade jag inte ens smeknamnet på badstället, spenderade säkert 10 min på att försöka hitta skiten, ville bara skalla min skärm och väntade ut ett annat mess istället.

Tycker det är dom sakerna erfarenheten hjälper med.

Dom som skriver "får jag ställa en fråga", "Får jag fråga någonting konstigt, lova att inte bli arg" osv var det jag hatade mest i början men nu är det ingen fara utan går lika fort som alla andra mess.

Prata bort det på något sätt bara. Du är ju här och vill ha kuk, varför pratar han om namnet på någon jävla glasskiosk vid badet eller whatever? Fråga honom Skjut att behöva svara till nästa operatör som alla andra gör? Inte ingorera frågan som vissa gör, bekräfta den men ifrågasätt varför han ställer den istället för att svara.
Senast redigerad av Bbobi 2021-03-11 kl. 19:08.
2021-03-11, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Tycker det är dom sakerna erfarenheten hjälper med.

Dom som skriver "får jag ställa en fråga", "Får jag fråga någonting konstigt, lova att inte bli arg" osv var det jag hatade mest i början men nu är det ingen fara utan går lika fort som alla andra mess.

Prata bort det på något sätt bara. Du är ju här och vill ha kuk, varför pratar han om namnet på någon jävla glasskiosk vid badet eller whatever? Fråga honom Skjut att behöva svara till nästa operatör som alla andra gör? Inte ingorera frågan som vissa gör, bekräfta den men ifrågasätt varför han ställer den istället för att svara.

Jag tror att jag har dodgat targets kanske fem gånger sedan jag började, det exemplet var en av dem, men du har ju rätt i det du säger att det är där för att prata knull, men vissa vägrar ju att ge sig tills man svarar på sådana frågor för att veta om man är äkta haha.

Personligen så har jag inget emot ifall en operatör avslutar med en sån typ av fråga för det ger ju operatören lite inspiration att dra en fråga, jag brukar fråga om de vill spruta mig i ansiktet då
Senast redigerad av EricBana87 2021-03-11 kl. 19:17.
2021-03-11, 19:22
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EricBana87
Jag tror att jag har dodgat targets kanske fem gånger sedan jag började, det exemplet var en av dem, men du har ju rätt i det du säger att det är där för att prata knull, men vissa vägrar ju att ge sig tills man svarar på sådana frågor för att veta om man är äkta haha.

Personligen så har jag inget emot ifall en operatör avslutar med en sån typ av fråga för det ger ju operatören lite inspiration att dra en fråga, jag brukar fråga om de vill spruta mig i ansiktet då

Brukar bara säga nånting i stil med att jag är här för att hitta en man, inte slösa min tid och pengar att bevisa att jag ens existerar eller hur opassande det är när man försöker få en dejt att påstå något sådant och hur tråkigt det känns att sitta och behöva försvara mig när jag bara tyckte hans bild var så snygg och jag verkligen ville ha en träff att nu ställas mot väggen sådär.

Skriv vad fan som helst som du tänker dig en riktig tjej hade gjort om hon hörde det när hon gav en smällfet 50årig gubbe med flänsost på profilbilden en chans att träffas. Det är ju din roll när du svarar.
Senast redigerad av Bbobi 2021-03-11 kl. 19:30.
2021-03-11, 19:30
Medlem
intesomdetsyness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Brukar bara säga nånting i stil med att jag är här för att hitta en man, inte slösa min tid och pengar att bevisa att jag ens existerar eller hur opassande det är när man försöker få en dejt att påstå något sådant och hur tråkigt det känns att sitta och behöva försvara mig när jag bara tyckte hans bild var så snygg och jag verkligen ville ha en träff att nu ställas mot väggen sådär.

Skriv vad fan som helst som du tänker dig en riktig tjej hade gjort om hon hörde det när hon gav en smällfet 50årig gubbe med flänsost på profilbilden en chans att träffas.

hade en riktig tjej svarat nåt annat än "är du inte klok i hela jävla huvudet" ?
2021-03-11, 19:35
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intesomdetsynes
hade en riktig tjej svarat nåt annat än "är du inte klok i hela jävla huvudet" ?

Förvisso, haha.

Svara som en riktig tjej med världens största tålamod och hopp om mänskligheten då.

I vart fall går jag aldrig in i defensiven när dom håller på så. Det vore så onaturligt. Tror det kommer vara bevis nog för dom att player är riktig.
Senast redigerad av Bbobi 2021-03-11 kl. 19:38.
2021-03-11, 20:05
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Jag som är riktig tjej kör bara på känslor när dom börjar så. Typ, nu gör du mig så ledsen när du håller på så, och meningen är väl att vi ska lita på varandra? Vill inte att du ska jämföra mig med andra tjejer som har varit dumma mot dig. Du ska bara veta vilka opålitliga svin jag har träffat osv. Perfekt. Män är så korkade
2021-03-11, 20:09
Medlem
intesomdetsyness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Jag som är riktig tjej kör bara på känslor när dom börjar så. Typ, nu gör du mig så ledsen när du håller på så, och meningen är väl att vi ska lita på varandra? Vill inte att du ska jämföra mig med andra tjejer som har varit dumma mot dig. Du ska bara veta vilka opålitliga svin jag har träffat osv. Perfekt. Män är så korkade

ah den är bra, de får de ångest de små

korkade, ja det var milt sagt
2021-03-11, 21:05
Medlem
Citat:

Ibland så ser man så tydligt när det är en kille/karl som är operatör, för vissa skriver och uttrycker sig på ett sätt som en tjej eller kvinna aldrig skulle göra... bara det här när nån player skriver hehe... så jävla okvinnligt som det kan bli.
2021-03-11, 21:25
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av canoon
Ibland så ser man så tydligt när det är en kille/karl som är operatör, för vissa skriver och uttrycker sig på ett sätt som en tjej eller kvinna aldrig skulle göra... bara det här när nån player skriver hehe... så jävla okvinnligt som det kan bli.
Så kul när en del operatörer skriver att player har småbarn om hon är typ 57år också.
😂🤣
2021-03-11, 21:31
Medlem
Citat:
Så kul när en del operatörer skriver att player har småbarn om hon är typ 57år också.
😂🤣

Eller när en operatör skriver och uttrycker sig som en väldigt ung person och player ska vara 60+
2021-03-11, 21:50
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av canoon
Eller när en operatör skriver och uttrycker sig som en väldigt ung person och player ska vara 60+
Hahaha Fy fan vad jag skrattar då. Pensionärskärringar som älskar att ta den i varje hål och suger kuk som en gudinna. Kollar man på profilbilden så syns det lång väg att hon inte kan ta ett steg utan rullatorn
2021-03-11, 22:15
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Det här är allvar, lägger all min tid på att anmäla alla som inte loggar nåt som jag måste logga sen, som "varför svarar du inte på vart du bor" då jäklar dyker det en dump till coach.

Eller så tänker man utanför ramarna Har du förmågan?
Nej, verkligen inte. Jag försöker att inte komplicera till saker. Jag menar, det är 130 tecken med en erotisk kontext, hur långt utanför ramarna behöver du gå egentligen? Det är ingen abstrakt tavla som ska förklaras. Det är en kåt gubbe som ska bli nöjd.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in