2021-03-11, 17:47
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av canoon
Jag hade fyra operatörer innan mig både från oper och JH som inte svarade när target frågade typ för femte gången vart player bodde när jag fick han. Sånt ska fan anmälas. Lata jävla grisoperatörer som uppenbarligen inte orkar kolla google maps.
Den ”ambitiösa” latmasken placerar player i samma ort som Target
2021-03-11, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Hahaha BRA där! Njuter av stämning här inne nu.
Anmäla är fan det ända man kan göra. Vem läxar upp oper. när det inte finns några coacher? Vi som jobbar på JH är väluppfostrade och har lärt oss att veta hut.

Även fast de kanske inte har coacher, så har de fortfarande ansvariga som överser deras operatörer, och när de märker att deras operatörer är dåliga för business, eftersom de inte kan tänka särskilt långt, så ryker dem tillslut. Bara fortsätta att rapportera!
2021-03-11, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Den ”ambitiösa” latmasken placerar player i samma ort som Target

Det kan man förvisso göra såvida det är en något större stad, blir jobbigare när det är mindre städer och targets börjar ställa frågor om olika badplatser etc, den suger.
2021-03-11, 17:52
Medlem
intesomdetsyness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EricBana87
Det kan man förvisso göra såvida det är en något större stad, blir jobbigare när det är mindre städer och targets börjar ställa frågor om olika badplatser etc, den suger.

ctrl c stad + badplats, 0,1 sekund på google, första namnet ctrl v till target kyss på kuken
2021-03-11, 17:59
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intesomdetsynes
ctrl c stad + badplats, 0,1 sekund på google, första namnet ctrl v till target kyss på kuken
Exakt. Det går så fort att göra rätt.
2021-03-11, 17:59
Medlem
Citat:

Tack snuttis, jag syftade mer på en target som började ställa frågor såsom "vad heter restaurangen precis vid badplatsen som kallas för blablabla men heter något annat egentligen?", dodgade det messet och kom tillbaks till han senare.
Visade sig senare att det inte fanns någon restaurang där och att han testade player bara lol.
2021-03-11, 18:02
Medlem
intesomdetsyness avatar
Citat:
Tack snuttis, jag syftade mer på en target som började ställa frågor såsom "vad heter restaurangen precis vid badplatsen som kallas för blablabla men heter något annat egentligen?", dodgade det messet och kom tillbaks till han senare.
Visade sig senare att det inte fanns någon restaurang där och att han testade player bara lol.

haha ungefär samma svar där ändå, går fort

men visst, vissa frågor är drygare än andra
2021-03-11, 18:03
Medlem
Citat:

Jag blir så jäkla irriterad på en sån target, så jag brukar faktiskt kolla upp det bara för att få knäppa till han på näsan
2021-03-11, 18:09
Medlem
Citat:
haha ungefär samma svar där ändå, går fort

men visst, vissa frågor är drygare än andra

Haha, ja du har ju rätt i det såklart, men i det här fallet så hittade jag inte ens smeknamnet på badstället, spenderade säkert 10 min på att försöka hitta skiten, ville bara skalla min skärm och väntade ut ett annat mess istället.
2021-03-11, 18:24
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Haha, ja du har ju rätt i det såklart, men i det här fallet så hittade jag inte ens smeknamnet på badstället, spenderade säkert 10 min på att försöka hitta skiten, ville bara skalla min skärm och väntade ut ett annat mess istället.
Alltid lika kul när man får tillbaka en sån target och han vägrar att släppa sitt tjat. Det är då man loggar ut och gråter i 5 min, tänker gubbjävel. Torkar tårarna, loggar in och hoppas på att aldrig mer se fanskapet.
2021-03-11, 18:24
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Är jävligt glad att de tillslut kickade oper927 mr "och så eller kanske" som kunde skriva "så där" 2-3 gånger i samma mening för att fylla ut sina meningar. Såg att han kom tillbaka som oper1030 eller något sånt, och skrev precis likadant igen några dagar senare, men har inte dykt upp igen efter att jag anmälde det.

Hmm det var nog jag haha
Tack för att du tycker om mig så mycket <3
2021-03-11, 18:27
Medlem
intesomdetsyness avatar
Citat:

har med loggat ut flera gånger
men jag badar inte kan man ju med säga

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in