2021-03-08, 09:39
Medlem
Oj Tess visade en till sida av sig i går. - hon åkte såpa på köksgolvet. Hihih
2021-03-08, 09:39
Medlem
Att Tess nu står och säger att en sida av henne var den hon visade i lördags, en annan var den igår när hon gled i underkläder på såpagolvet. Alltså.. wow. Bara wow.

Nardos är fan the voice of reason de två emellan. Och det säger en del.
2021-03-08, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Nä, är osäker om hon ens vet att det var Tess som berättade för Steffi från första början. Någon som vet?

Tycker ändå det säger någonting om henne, hon frågade inte ens ”vem har sagt det?” när hon blev konfronterad utan svarade direkt hur hon menade och varför hon sa så. Det är inte många där inne som hade struntat i vem som ”tjallat”. Hehe.

Hon vet nog att det är Tess, eftersom det var till henne hon sa det.
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Meningar och ord jag fekalkräks på:
Magkänsla
Vara sig själv
Klickat
Klipps ihop fel
Medlem
bra nardos men du borde säga det alla tyckte i lördags till tess

Du horade ut dig för tittarröster
2021-03-08, 09:42
Medlem
GaffelJannes avatar
Jag ser nog hellre att Nardos ryker än Therese (kommer förmodligen aldrig hända). Nardos är så sjukt deppig utan alkohol i kroppen, samma med Joel atm.. Drar ner stämningen oerhört mycket.
2021-03-08, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Killthepoor
Vet inte vad ni har fått för psykos här inne men jag hoppas sannerligen att Luis åker idag, klarar mig utan hans flåsande soffsittande.

Same here! Om folk stödröstar på honom och skiter i Simon så åker han. Och det får inte hända!
2021-03-08, 09:43
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoOneSomeOne
Sen vet han ju att hon är sugen på honom också men du har inte den förmågan att genomskåda sådant hos en brud. Pedram myser ihjäl sig med Tanja och han skiter fullständigt i Tess. Han mindfuckar henne och självklart säger han inte nej om hon vill mysa med honom.

Edit: Sen sa hon ju till tittarna att hon har svårt att säga vem av dom som är snyggast men att hon drar sig åt mörka killar. Jag vet, det svider men så är läget idag, dom tar våra svebska brudar.

Tanja säger med Steph att AD är snyggast när hon ligger på Peddos bröst och jag är den som inte fattar.
Hahaha. Du är go.
2021-03-08, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aj997
Therese frös nyss ihjäl och låg instoppad som en jävla burrito, meeeeen sen kom hon på att hon ska visa mer sidor oss sig själv så AV med täcket och ut med röven..

Hon verkar ha glömt hur man stänger morgonrocken också. Men detta ingår väl i hennes plan att visa sina nya sidor
2021-03-08, 09:45
Medlem
esetts avatar
Oddsen för ikväll från Bettson.

Katti Göransson
2.20

Therese Skog
4.00

Nardos Alberto
4.00

Luis Lindberg
4.00

Simon Ejdertoft
7.00
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaffelJanne
Jag ser nog hellre att Nardos ryker än Therese (kommer förmodligen aldrig hända). Nardos är så sjukt deppig utan alkohol i kroppen, samma med Joel atm.. Drar ner stämningen oerhört mycket.
Håller fullkomligt med drömmen vore att både Nardos och Therese åker, tyvärr en utopi
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haloalla
Hon vet nog att det är Tess, eftersom det var till henne hon sa det.

Ja, det är sant. Hade Emelie velat dra igång något hade hon ju då kunnat konfrontera Tess och ifrågasatt hennes tjallande men det gjorde hon inte heller så tycker ändå min tes om att hon hanterade det bra håller. 😌

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in