2021-03-08, 09:46
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Du glömmer att han är en arab grodan, för dom spelar det ju ingen som helst roll vad kvinnor tycker tyvärr.

Fan glömde för en stund pizzabagarens kulturidentifiering.
2021-03-08, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Tanja säger med Steph att AD är snyggast när hon ligger på Peddos bröst och jag är den som inte fattar.
Hahaha. Du är go.
"Min pappa är starkare än din" lol. Vart vill du komma med det? Ja han är snyggare men sen då? Babben får sig ändå svensk fitta plus att Tess är kåt i han.
2021-03-08, 09:52
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoOneSomeOne
"Min pappa är starkare än din" lol. Vart vill du komma med det? Ja han är snyggare men sen då? Babben får sig ändå svensk fitta plus att Tess är kåt i han.

Tess har limmat på officeren sedan dag ett. Alla i huset har märkt det och utanför. Hon välkomnar in honom att sova med henne och han dissar. Tess vill ha en "deep talk " han dissar. Hon vill duscha bara med honom och han dissar. När börjar hon fatta.
Du e la lite go.
2021-03-08, 09:55
Medlem
Citat:

Tess har limmat på officeren sedan dag ett. Alla i huset har märkt det och utanför. Hon välkomnar in honom att sova med henne och han dissar. Tess vill ha en "deep talk " han dissar. Hon vill duscha bara med honom och han dissar. När börjar hon fatta.
Du e la lite go.
Din hjärna kopplar inte att hon samtidigt kanske gör det för att jävlas med babben?

Du hatar så pass mycket att du framställer dig själv som dum.
2021-03-08, 09:55
Medlem
lillaflippens avatar
Att Tess helt plötsligt sitter med sexiga underkläder och öppen morgonrock nu när hon hänger löst är så genomskinligt. Förut hade hon alltid en stor, lång, orange (tror den var orange) sov t-shirt på sig. Jag tycker inte det är fel som tjej att ha fina underkläder och öppen morgonrock. Men att ha det i syfte att "sälja ut sin kropp" när man håller på att åka ut är så osmakligt.

Sen har hon en fin kropp, det håller jag med många om. Däremot tycker jag hon ser så mycket äldre ut än 30 år i ansiktet. Tycker hon ser sliten ut. Det har iofs inget med detta att göra. Oavsett vad, vilken kropp man har, hur man ser ut får man visa upp den. Men när syftet är att vinna röster genom sin kropp så blir det ofräscht, enligt mig.
2021-03-08, 09:56
Medlem
Citat:

Du e la lite go.

Så mycket diss. Hoppas hon förstår snart😅
2021-03-08, 09:57
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoOneSomeOne
Din hjärna kopplar inte att hon samtidigt kanske gör det för att jävlas med babben?

Nej inte för en stund, men du verkar vara en babbe själv och då börjar jag förstå hur du tänker
2021-03-08, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Att Tess helt plötsligt sitter med sexiga underkläder och öppen morgonrock nu när hon hänger löst är så genomskinligt. Förut hade hon alltid en stor, lång, orange (tror den var orange) sov t-shirt på sig. Jag tycker inte det är fel som tjej att ha fina underkläder och öppen morgonrock. Men att ha det i syfte att "sälja ut sin kropp" när man håller på att åka ut är så osmakligt.

Sen har hon en fin kropp, det håller jag med många om. Däremot tycker jag hon ser så mycket äldre ut än 30 år i ansiktet. Tycker hon ser sliten ut. Det har iofs inget med detta att göra. Oavsett vad, vilken kropp man har, hur man ser ut får man visa upp den. Men när syftet är att vinna röster genom sin kropp så blir det ofräscht, enligt mig.

Om hon är kvar, blir det orange t-shirt vi får kolla på igen...
2021-03-08, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen

ja det är så jävla äckligt när man ser en kvinna helt medvetet sälja ut sin kropp för tittarröster
2021-03-08, 09:59
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Precis så! Joel är en som förstår henne, och jag kan hålla med honom om att hon borde bli bättre på uttrycka vad hon tänker. Precis som jag nämnde i ett tidigare inlägg tror jag det kan vara en nackdel att ha jargongen hon har, i kombination med en ganska låg självkänsla. Visst är det fullt förståeligt att man inte vill häva ur sig allt inför alla där inne och ett antal tusen tittare men det håller inte heller att begära att människor ska kunna läsa av henne så som hon säger att hon önskar. Det går inte efter en så kort tid tillsammans. Och att då skjuta bort personer som inte direkt är helt med på noterna, njaaa.. risky business. Extra mycket med tanke på att så pass många bara ser de ihopklippta avsnitten och de kan då bli väldigt vinklat.

Nej, att be nån som man känt i två veckor att läsa ens tankar är inte optimalt alls. Skulle inte ens be mina kompisar som känt mig i många år att kunna läsa av mina tankar, knappt jag själv har koll på vad jag tänker 😅
2021-03-08, 10:00
Medlem
Riktigt synd att Therese inte har några riktiga sidor att visa av sig (personlighetsmässigt), hon tror allting handlar om utseende
2021-03-08, 10:00
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaffelJanne
Jag ser nog hellre att Nardos ryker än Therese (kommer förmodligen aldrig hända). Nardos är så sjukt deppig utan alkohol i kroppen, samma med Joel atm.. Drar ner stämningen oerhört mycket.
För att inte tala om hur KOPIÖST jobbig hon (narcos) är.

Årets säsong skulle VERKLIGEN tjäna på om Narkos försvann, hon är ju bara en fullkomligt hjärndöd version av Amilia med fullständigt tomma evighetsmonologer, helt utan rationellt innehåll.
Bara ett jävla evigt egopladdrande av en EXTREMT korkad, osäker och bortskämd unge.

Men att svenska folket/Tv4 skulle ha vett nog att befria oss från henne, är väl tyvärr att hoppas på för mycket?
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-03-08 kl. 10:04.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in