2021-03-08, 09:29
Medlem
tess tar verkligen vara på tiden och tar på sig sin sluttiest outfit hon kan hitta typ
2021-03-08, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Tyvärr, sorgens dag. Kan t.o.m. vara så att två åker.
Varför tror du att det blir två stycken?
2021-03-08, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Peddo är verkligen en loser av rang. Skulle en tjej rakt in i ansiktet på mig säga att hon tycker att en annan kille är skitsnygg så hade jag inte ens rört henne med tång på 100 meters avstånd. Okej jag har något högre respekt för mig själv. Peddo vet att hon är sugen på officeren men vill ändå limma på bruden. Han visar verkligen inte någon minsta fitness och framförallt inte för sig själv. Okay vi vet det vid det här laget men hur står det till bakom hans pannben.
Sen vet han ju att hon är sugen på honom också men du har inte den förmågan att genomskåda sådant hos en brud. Pedram myser ihjäl sig med Tanja och han skiter fullständigt i Tess. Han mindfuckar henne och självklart säger han inte nej om hon vill mysa med honom.

Edit: Sen sa hon ju till tittarna att hon har svårt att säga vem av dom som är snyggast men att hon drar sig åt mörka killar. Jag vet, det svider men så är läget idag, dom tar våra svebska brudar.
Senast redigerad av NoOneSomeOne 2021-03-08 kl. 09:33.
2021-03-08, 09:32
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
Varför tror du att det blir två stycken?
5 sitter osäkert
2021-03-08, 09:33
Medlem
Killthepoors avatar
Vet inte vad ni har fått för psykos här inne men jag hoppas sannerligen att Luis åker idag, klarar mig utan hans flåsande soffsittande.
2021-03-08, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaffelJanne
Vem tror ni får lämna ikväll? Eftersom man röstar på vem man vill ha kvar och inte tvärtom, tror jag fan det blir Luis som får lämna 🙁.. Om man skulle röstat ut någon hade nog Simon åkt.

Jag tror också Luis, tyvärr. Hade helst sett Tess lämna. En del av mig vill dock fortsätta bevittna hennes bilkrasch till personlighetsförändring och tror många tänker att hon kan bidra med en del typ drama och kontroverser nu efter helgens bravader.

Eftersom det fortfarande är fem personer som hänger löst så tänker jag att det kanske blir så att Malin i direktsändning kommer meddela att de två som fått flest röster sitter säkert och att det därefter påbörjas en ny röstning för de resterande tre. Drömscenariot vore då att Simon och Nardos sitter säkert, och att det blir en röstning för vem man helst vill ha ut för resterande tre.
2021-03-08, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Vill man se på rövar finns det andra ställen att kolla på, ett tips i all välmening.

Amen.
2021-03-08, 09:35
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Peddo är verkligen en loser av rang. Skulle en tjej rakt in i ansiktet på mig säga att hon tycker att en annan kille är skitsnygg så hade jag inte ens rört henne med tång på 100 meters avstånd. Okej jag har något högre respekt för mig själv. Peddo vet att hon är sugen på officeren men vill ändå limma på bruden. Han visar verkligen inte någon minsta finess och framförallt inte för sig själv. Okay vi vet det vid det här laget men hur står det till bakom hans pannben.
Du glömmer att han är en arab grodan, för dom spelar det ju ingen som helst roll vad kvinnor tycker tyvärr.
2021-03-08, 09:36
Medlem
GaffelJannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Nej det hade han absolut inte, han är den som folk minst vill ha ut om man kollar i olika gruppers omröstningar.. Han ligger högt på de man vill ha kvar och lågt på om man ska rösta på den man vill ha ut.. Luis däremot hade behövt mer stöd. La min röst på honom och vet fler som gjort det men det kommer tyvärr inte räcka, han kommer åka.
Skönt att höra! Simon är ändå min favorit 😄
2021-03-08, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Jag tror också Luis, tyvärr. Hade helst sett Tess lämna. En del av mig vill dock fortsätta bevittna hennes bilkrasch till personlighetsförändring och tror många tänker att hon kan bidra med en del typ drama och kontroverser nu efter helgens bravader.

Eftersom det fortfarande är fem personer som hänger löst så tänker jag att det kanske blir så att Malin i direktsändning kommer meddela att de två som fått flest röster sitter säkert och att det därefter påbörjas en ny röstning för de resterande tre. Drömscenariot vore då att Simon och Nardos sitter säkert, och att det blir en röstning för vem man helst vill ha ut för resterande tre.

Hoppas!!
2021-03-08, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Jag är nervös inför idag. Vill inget hellre än att tråkiga desperata falska Therese lämnar.

Men jag har en dålig magkänsla och är rädd att Katti eller Luis får lämna, men det behövs verkligen kloka vuxna i detta dårhuset. Själv röstade jag på Luis.

Samma här. Känns som Katti kommer lämna.
2021-03-08, 09:39
Medlem
GaffelJannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon

Håller tummarna 👍

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in