2017-04-27, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av szabo
Tack för svar. Om vi leker med tanken att det ändå skulle vara positivt även fast jag vet till 100% att jag aldrig någonsin tagit två av dessa substanser, kan man överklaga på något sätt? Typ ifall de skulle ha råkat förväxla urinproverna eller något?

Det kommer inte att visa positivt på labbet om du inte har varit i kontakt med någon substans.
Vore ju jävligt märkligt om det nu gjorde det, då kan du ju hävda att du inte tagit något men det skulle förmodligen inte hålla riktigt.
Citera
2017-04-28, 09:10
Medlem
-spitzlix-s avatar
Smack och analys UP lämnat, håller tummarna.

Dock fick tjejen som övervaka mig att garva morgontrött som jag va så pissa ner väggen sen andra gången fullt tryck ner i muggen för jag drog ett pundarskämt. Värsta va väl att hon va snygg så pitten reste sig.
Citera
2017-04-28, 09:36
Medlem
Hur lång tid tar det att bli ren från 2 mg iktorivel dvs en kryss2:A ?
tar en del centralstimulerande substanser då och då vet inte om det ökar metabolismen eller bara gör det värre, dricker en del alkohol också och nu till min fråga 2:
Hur länge tar det innan imovane (och ja dom kan se den) går ur, har ätit totalt kanske 5-6 kartor på kort tid.
Detta gäller up på företagsvården å dom skickar direkt till analys å screening.
Är lång men smal och har bra metabolism kan käka hamburgare och pizza varje dag utan å gå upp et kilo
Snabba svar uppskattas!
Tack på förhand!

edith: Undrar även - syns lyrika/pregabalin på sådana analys tester?, tips på andra droger som inte visar ?
Citera
2017-04-28, 12:41
Medlem
Hej! Det här är en bens som ska vara som iktorivil men det är någon internetvariant

http://imageshack.com/a/img924/7712/sq9rAP.jpg

Någon som vet om det syns på acl? Och hur länge?
Citera
2017-04-28, 17:11
Medlem
Ska lämna urinprov 12 dagar efter jag tagit 3mg xanor. Kommer jag klara mig?
Har inte tagit xanor tidigare.
Tack.
Citera
2017-04-28, 19:48
Medlem
JanBertilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pita007
Ska lämna urinprov 12 dagar efter jag tagit 3mg xanor. Kommer jag klara mig?
Har inte tagit xanor tidigare.
Tack.

Ja...
Citera
2017-04-28, 20:09
Medlem
Halloj,

Jag rökte igår kväll (torsdag), ca 0.2-0.3g medelbra bruning, men ska eventuellt lämna prov på måndag. Det är alltså 4 dagar emellan. Jag vet att jag ligger ungefär på gränsen, så hur ska jag göra för att ha så stor chans att klara mig som möjligt? Har köpt B-Vitamin och tänker dricka en jävla massa vatten från söndag. Finns det något mer jag kan göra för att förbättra mina chanser?

Det är en sådan här sticka som kommer att användas: LÄNK
Citera
2017-04-28, 21:18
Medlem
Phosphoruss avatar
Är man ren från tjack (sticka) efter 8 dygn eller ska man skjuta upp på utinprovet? tack på förhand
Citera
2017-04-28, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phosphorus
Är man ren från tjack (sticka) efter 8 dygn eller ska man skjuta upp på utinprovet? tack på förhand
Tjack bör max synas i 4 dygn, om det bara är enstaka intag så ännu mindre till och med. Så du kan helt vara lugn!
Citera
2017-04-29, 18:02
Medlem
Kan jag räkna med att 12.5 mg diazepam går ut ur kroppen på 14 dagar? Har snarare snabb metabolism än långsam. Inte käkat benzo på några månader och kommer bara att käka dessa 12.5 mg diazepam.

Tänkte göra detta ikväll, skulle vara otroligt tacksam för synpunkter på detta.
Citera
2017-04-30, 12:04
Stämmer det att klonazepam inte syns på bensodiazepiner, att det har en egen sticka? Ska inte lämna nått prov, men äter Iktorivil som jag får utskrivet. Är bara nyfiken.
Citera
2017-04-30, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
Stämmer det att klonazepam inte syns på bensodiazepiner, att det har en egen sticka? Ska inte lämna nått prov, men äter Iktorivil som jag får utskrivet. Är bara nyfiken.
Undar precis samma sak, det verkar råda stor förvirring runt ikto och UP.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in