2021-03-02, 21:46
Medlem
Syns 3F-A-PVP?

Syns inga pyrridiner från hc på sticka?
Citera
2021-03-02, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EternalSoul
Syns 3F-A-PVP?

Syns inga pyrridiner från hc på sticka?

Troligen inte... kan inte garantera något dock.
Vet med säkerhet genom en bekant till mig som gör 3 UP per vecka att 3-me-pcp inte ger utslag på något iallafall.
Citera
2021-03-03, 02:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pamschrute
Troligen inte... kan inte garantera något dock.
Vet med säkerhet genom en bekant till mig som gör 3 UP per vecka att 3-me-pcp inte ger utslag på något iallafall.
Pcp är långt ifrån dessa khat analoger dock
Citera
2021-03-03, 03:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EternalSoul
Pcp är långt ifrån dessa khat analoger dock

Okej, jag har dålig koll.
Vad skulle det kunna visa på en vanlig multisticka då? Analys är kanske en annan femma
Citera
2021-03-03, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pamschrute
Okej, jag har dålig koll.
Vad skulle det kunna visa på en vanlig multisticka då? Analys är kanske en annan femma
Amfetamin, katinoner är lika amfetamin
Citera
2021-03-03, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pilo777
En snabb fråga synd lyrica/prega på polisens urinprov 2021?? Snälla svar

Ingår inte i deras standard prover utan de måste kryssa i en speciell ruta, misstänker de endast att du tagit nått så finns bra chans att du klarar dig men har du tidigare historik med lyrica så finns en chans att de testar dig och du torskar.
Citera
2021-03-03, 21:58
Medlem
flykick666s avatar
Är det någon som vet om saliv-proven som skickas till prodiagnostics ger utslag på CBD olja?
Är väldigt intresserad av att testa den renaste CBD olja jag kan hitta, men går på LARO och tar Elvanse, så dom kollar mig på salivproven ibland för att se att amfetaminet jag har i kroppen bara kommer ifrån Elvansen.

Är det en risk att dom kollar CBD på dessa salivprov, eller ger det bara utslag för THC.. Dom är väldigt gryma på att hitta droger i kroppen på prodiagnostics labb, men om dom bara kollar efter THC och man hitta en olja som inte innehåller något THC alls så borde det ju vara safe, om dom inte kollar CBD.. Är det nån som vet om dom testar efter CBD oxo på prodiagnostics labbet??
Citera
2021-03-04, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flykick666
Är det någon som vet om saliv-proven som skickas till prodiagnostics ger utslag på CBD olja?
Är väldigt intresserad av att testa den renaste CBD olja jag kan hitta, men går på LARO och tar Elvanse, så dom kollar mig på salivproven ibland för att se att amfetaminet jag har i kroppen bara kommer ifrån Elvansen.

Är det en risk att dom kollar CBD på dessa salivprov, eller ger det bara utslag för THC.. Dom är väldigt gryma på att hitta droger i kroppen på prodiagnostics labb, men om dom bara kollar efter THC och man hitta en olja som inte innehåller något THC alls så borde det ju vara safe, om dom inte kollar CBD.. Är det nån som vet om dom testar efter CBD oxo på prodiagnostics labbet??
CBD är inte narkotikaklassat och syns inte på prover, dock om säljarna talar sanning eller ljuger om att det är 0% THC är ju upp till dig att bedöma risken på.
Citera
2021-03-04, 07:31
Medlem
lancxzev2s avatar
har bevakat urinprov inom ett par dagar, jag har väldigt snäll och omtänksam polare som kunde pissa sitt rena piss i en flaska, men hur fan ska göra så att det inte syns när jag ska pissa? akut halp people haaalp!!
Citera
2021-03-04, 17:00
Medlem
Gingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lancxzev2
har bevakat urinprov inom ett par dagar, jag har väldigt snäll och omtänksam polare som kunde pissa sitt rena piss i en flaska, men hur fan ska göra så att det inte syns när jag ska pissa? akut halp people haaalp!!

Drick hans Kiss så kanske du kissar hans Kiss ?

Hur tänkte du göra ? Dom vill ju se att kisset kommer ur din kuk? Kanske om du piercar ditt ollon underifrån och för in en liten slang under din kuk som är kopplat till en flaska.
Som sagt så vill dom se kisset komma ur uronrörsmynningen
Citera
2021-03-04, 21:08
Medlem
Någon som har koll på hur länge lyrica syns? Både analys och på stickor. Är väl standard att testa efter pregabalin nuförtiden :/
Citera
2021-03-05, 14:13
Medlem
Frågar igen här då dyker 3F-A-PVP upp som drog på multisticka?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in