Citat:
Ursprungligen postat av
Mr.Market
Lite lustigt att min BTC ETF är det enda som legat stabilt de senaste två veckorna.
Jag har satsat typ 14000 på certifikat i Krypto på Avanza. Utöver detta har jag köpt aktier i dels Arcane Crypto, och sedan även en massa aktier i olika amerikanska och kanadensiska bolag med inriktning mot krypto. Kan varmt rekommendera kanadensiska aktier då de av någon orsak, generellt är väldigt billiga, jämfört med amerikanska.
Sedan har jag köpt mina första riktiga andelar hos trijo.co. avgiften var på 1,8%. På hundra Euro fick man 98,2 att satsa på Bitcoins, Ethereum och Litecoin.
Önskar bara jag blivit intresserad tidigare. Såg vissa av aktierna stigit typ 800% på ett år. Men tänker bättre sent än aldrig. Vissa bolag kan säkert gå bättre och sämre men jag tror Bitcoin som investering är så bra det kan bli, framförallt nu när Guld underpresterar.
Trijo ägs till största del av Arkane Crypto.
https://trijo.zendesk.com/hc/sv/articles/360013506300-Vem-%C3%A4ger-Trijo- Enda klagomålet jag har är att jag önskar de hade mer än 3 valutor. Men väldigt enkel sajt att förstå sig på.
Hittills har det varit en dålig investering men hoppas på rejäl uppgång framåt maj. Jag tror priset på Bitcoin kommer att nå typ 100 000 dollar i sommar.
Jag tittar på Bitboy på Youtube. Han har 600 000 prenumeranter idag. När han når en miljon prenumeranter lovar han att lotta ut en Bitcoin till någon som prenumerar.