Hoppas på att m an skickar hem honom om det visar sig att han gjorde det för att stanna, är han mentalt störd dock så tycker jag han borde få hjälp och hållas i något anstalt.
Citat:
Ursprungligen postat av
itsaek
Vänta lite nu.
Hur kan den här afghanen ha mer rätt att vara sinnessjuk, än en vit man som ser hur sinnessjukt Sverige blivit senaste 30 åren?
Det där måste du förklara, men jag är säker på att du gör dig själv till åtlöje.
Jag har träffat 2 stycken afghaner i arbetet här i Norge och de har berättat om vad de genomlidit, det har inte varit några traumatiserande saker direkt utan mer sådant som alla fattiga människor upplever.
Sverige är fan illa ute med tanke på hur dess medborgare är sinnessjuka. De allra flesta vita svenskar vill ha det så här, ni vill ha total otrygghet.
Varsågod Svenne din förbannade idiot!
Tänk på mig när du själv drabbas, men någon som du kommer ju knappast skaffa familj.
Oj stackars liten! Så hemskt Sverige är, buhu. Helt sjukt hur fjolliga en del av er är. Tror fan vilken afghan som helst har sett mer skit en vad du upplevt, jag bryr mig inte om dina anekdoter om "jag känner 2 afghaner". Jag är 35 år gammal och har sett mycket ändras och saker har blivit betydligt värre i vissa områden men att sitta och roleplaya att man lever i någon jävla krigszon eller liknande som ni offer ritar upp är bara inte sant men man kan tydligt se hur det fungerar för er.
Man kan inte ens ha en diskussion om frågan utan att 1000s tals profesionella flashbackare börjar gråta och skrika efter massmord.
Mår du så dåligt över Sverige så sök hjälp eller stick.
Citat:
Ursprungligen postat av
itsaek
Hur kan den här afghanen ha mer rätt att vara sinnessjuk, än en vit man som ser hur sinnessjukt Sverige blivit senaste 30 åren
Och ni gör narr av PK Sverige medan ni utrycker er värre än dom dummaste feministerna.