2021-03-05, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anetor
Men om det framkommer bevis efter s.k. "deadline" inför rätttegången så vore det märkligt om dessa inte får beaktas eller så får det bli en ny rättegång. Mord preskriberas inte. Någon duktig jurist här som kan klargöra en sådan situation?

Hittar man tillhygget eller mobilen så är det ju en sak men annars ska det nog mycket till för en ny förhandling. Gör det till HD så får de väl komma in med nån skrivelse där om bevis och hoppas att det håller om de är försent ute i hovrätten. Om de får prövning alltså.
Ja nån som har koll får gärna reda ut begreppen vidare här.
Citera
2021-03-05, 00:39
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
ATT då mörda LW brutalt med 17 slag i närheten av sitt hem är sannerligen inte diskret.
Alla i GC världen vet att det var 17 cacher LW INTE godkände av HD, hon var inte på plats själv. Samtliga 17 loggade HD efter LWs död.
ALLA vet numera det mesta om allt.
Nu väntar HR.
Det var som sjutton.
Jag funderar dock på motiv eftersom det tycks vara viktigt att otroheten inte kommer ut till allmän beskådan. För H.
Så viktigt att det skapas överenskommelser i samråd.
Citat:
Varav jag då undrar om nåt inofficiellt hängde på gärsgårn, möjligen via cacher in making som tycks gått upp i rök.

Hans snack om att vilja förekomma LW och berätta för H på flyget haltar, hennes version likaså.
Hon vet redan att de träffats, hon vill dock inte veta detaljer.
Så info på planet är lika värdelös som innan för strutsen.
Nu vet hon mer än ever och har inga problem att ligga på armen och skicka kärleksmeddelande.
Senast redigerad av develi 2021-03-05 kl. 00:47.
Citera
2021-03-05, 00:42
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avel
Hittar man tillhygget eller mobilen så är det ju en sak men annars ska det nog mycket till för en ny förhandling. Gör det till HD så får de väl komma in med nån skrivelse där om bevis och hoppas att det håller om de är försent ute i hovrätten. Om de får prövning alltså.
Ja nån som har koll får gärna reda ut begreppen vidare här.
Det ska inte mer till än idag - dvs bärande bevisning men som jag redan skrivit går det via RÅK.

Nån kan väl sitta på info av dignitet likaväl. Nystar de sen på rätt ställe digitalt så kanske det rör sig i häxkitteln.
Citera
2021-03-05, 06:19
Medlem
develis avatar
SD om LWs cacher. Som han inte vet nåt om.

Om han nu inte vet ett dugg om de cacher hon höll på med - hur vet han då att de två är enkla?

FL 1: Vad visste du om dom då innan?
SD: Ingenting har aldrig hört. talas om att det var nått på gång. och det var ju ..
FL2: Så hon hade inte nämnt det för dig?
SD: Nej och det var ju två .. eh ... som är ganska så enkla .. eh .. så det är absolut ingenting hon skulle .. be om hjälp med där.så det har hon inte bett nån om hjälp med."

Den som pratade med henne drygt en vecka innan mordet (LIB) sa tvärtom.
▪️De två mest avancerade hon hittills skapat.
▪️De skulle bli "något extra"
▪️De var nästan klara.

Vart är de?

Den gamla Nordsjön..

20:13:
"sitter nu och loggar ikapp för att vara nollad (förutom Nordsjön) när vi åker, tar lite tid med bilder, men de kanske får vara till senare"

Logga senare, dölj och visa inte samvaro offentligt i GC världen.
Vad motsvarar "efter sommaren"?
Att det är fritt fram att skriva en logg då skilsmässa (eg) skulle vara klar då?

SD: Jag tror du .. det låter .. äh du får uppfatta hur du vill, såhär ska man nog uppfatta det att
hon vill inte ha några loggar kvar och skriva när hon åker till Norge förutom att hon har kvar
Nordsjö-loggarna att skriva.
FL2: Varför skulle hon vilja ha kvar dom då? Det här är ju i maj om ni var där.. som du
berättar då i .. eller som det står på din sida här 30 mars?
SD: Eh och som jag sagt i tidigare förhör så hade ju hon och jag kommit överens om att inte skriva loggarna förrns .. efter sommaren ..
FLl: Varför då?
FL2: Är det så det ska uppfattas här?
SD: Ja .. snudd på att du fråga nån annan om vad .. vad du ska uppfatta nån annan .. det nån
annan skriver men eh .. ah .."

Konstig cache fö.
Postum hälsning till LW.
Sen är han där och går rundan igen på juldagen -19 med HD såvitt jag förstod. Från oheliga herdestunder till snudd på pilgrimsvandring:
Död (långfredag) och födelse (juldagen)..
Senast redigerad av develi 2021-03-05 kl. 07:17.
Citera
2021-03-05, 07:47
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:
NA har haft koll på ”kartläggningen” ett par veckor vid det här laget. Om eller hur de kommer använda det är inget du behöver lägga mer energi på. Det är det arbete som polis och åklagare gör i lugn och ro som är det viktiga. Målsägarbiträdet känner också till materialet.

Att spotta på ett arbete som är gjort för att hjälpa tre numera moderslösa barn mfl säger en del om hur du funkar.
Sen kan du ju ta en funderare på vad du själv använder Flashback till om nu kartläggning är så fel av oss ”medarbetare”.

Det ligger 60 sidor pdf hos åklagare och polis. De innehåller en hel del kuriosa men tre-fyra delar i handlingarna är ren instruktionsbok skräddarsydd för hur de ska ta reda på om SD använde datorn 23:24 (vilket han menar att han gör) eller använde LW:s dator i hennes kök kl. 05:23 15/5.
Det står svart på vitt hur de ska ta reda på det.
Google Drive och Google Docs är förklarat i minsta detalj för att visa att det inte har med nån synkning eller nåt att göra.

De har inte gjort nån liten sak av det i tingsrätten så tar de inte till sig av de ”instruktionerna” så vill de nog inte lösa de händelserna.
Sen får man ju bara konstatera att bara för att de är IT-forensiker så är de ju inte bäst på det de gör. De sitter inte på spetskunskaper av olika slag gällande IT. Utvecklingen går väldigt snabbt inom deras område men i det här fallet så har de stått kvar på baslinjen. Tömma en dator eller mobil och klicka runt och göra en tidslinje och hitta lite raderade meddelanden i Telegram cache kan alla här lära sig på ett par dagar.
Det är finliret som de missat. Som alla sett så har ju snubben gått fri. Det behövs något som gör att rättens ledamöter drar öronen åt sig. Inte en introduktion i Google Drive baskunskap A i ett halvt jäkla tingsrättsförhör och ett ”hemmatest” dagar innan tingsrättsförhöret och då två år efter själva mordet...

Det är jättebra att de redovisat tusentals med sidor av sina fynd. Två miljoner sms mellan parterna här. Men det är inte heltäckande. De har missat massor.

Sen har jag berättat för dem hur de skulle ha gjort för att få tillgång till Telegram-meddelanden mellan SD och LW. Jag har förklarat tidigare i tråden hur stor den missen är. Telegramkommunikationen var känd bara nån dag efter mordet så det finns inga ursäkter för att polisen inte ska ha testat den metoden.

Ta ditt raljanta sätt nån annanstans om det inte passar att det finns folk som vill hjälpa till här.
Du har gjort ett fantastiskt jobb.

Vi måste komma ihåg att flera av poliserna, bl a någon av cheferna, är vänner till SD så de kan missa att utreda olika saker i fortsättningen också.

Ibland har man läst i tidningen att fall inte blivit ordentligt utredda därför att polisen har saknat tid och resurser.
Vi får hoppas att detta inte kan hindra utredningen i det här fallet.

Det bästa vore naturligtvis om åklagaren kan ta in andra polisresurser men jag vet inte vilka möjligheter hon har att göra det.
Citera
2021-03-05, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hoppsann

Vi måste komma ihåg att flera av poliserna, bl a någon av cheferna, är vänner till SD så de kan missa att utreda olika saker i fortsättningen också.

Ibland har man läst i tidningen att fall inte blivit ordentligt utredda därför att polisen har saknat tid och resurser.

Det bästa vore naturligtvis om åklagaren kan ta in andra polisresurser men jag vet inte vilka möjligheter hon har att göra det.
Polisen deklarerade öppet, vid frikännandet i tingsrätten, att "utredningen minskar på intet sätt pga frikännandet" (fritt ur minnet). Så vi får hoppas de laddat om bössan 😊
Citera
2021-03-05, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Haha, perfekta skribenten (förutom smokeonthewater då) för att ta reda på vilka hot Lena har uttryckt.

Mitt fokus har inte riktigt varit att samla sådana hot från Lena, då hennes hot verkat vara av mindre allvarlig art, mest handlat om avslöjande av förhållandet, främst till HD men även till JG t ex. Även hot avslöjande om hur SD agerat, hur han utlämnat HD med att berätta om privata detaljer, hur han lurat henne på fulaste sätt osv.

Ett typiskt sätt för Lena att skriva hotet på är "Det är slut på att skydda dig".

Vissa av hoten handlar ju om sådant som en otrogen mycket väl måste vara medveten om kan komma fram på annat sätt. Det handlar ju om att SD i det här fallet ju faktiskt har gjort något oetiskt, som han inte borde ha gjort. Att SD nu tycker att det är ett hot mot honom att hans oetiska handlande kommer fram, ja då är inte hotet något mer än att han inte vill bli avslöjad i sin egen ynklighet.

Jag tror inte så många tycker synd om honom vad gäller det hotet.
Är man en skitstövel, ja då får man räkna med att det kommer fram. Sådant brukar skitstövlar inte gilla förstås.

Allt detta har du sett redan.

Andra hot har väl varit att komma till event som de krävt at hon inte skulle komma på. De har sagt att Lena skulle hälsa på dom på ett neutralt sätt och inte vara för nära dom, inte visa att hon reagerar på om SD håller om HD, kramar henne osv, och Lena har krävt att få både få delta och kanske hotat med något runt det möjligen, typ att få hälsa på det vanliga sättet och att få röra sig på event där hon vill. Hon kunde bli lite provocerad av kraven och ställa krav själv. Inte alls lika lätt att hantera som HD kan jag tänka. Lena vägrade bli behandlad som den som måste "hantera" otroheten helt själv, ta på sig att hålla sig från, inte visa sig, inte få delta osv, medan de två, paret skulle få orörda kunna gå ut ur otroheten utan att ett hår krökts (på ytan).

Så uppfattar jag Lenas känsla. Lena kräver, hon är stolt och vägrar att låta sig dras i smutsen, ensam ta på sig all skuld och behandlas som en bajstrasa.

Inget hot som Lena har skrivit som jag har sett, har varit i närheten av det som SD har använt.

SD hade mycket att förlora om LW skulle avslöja honom (även om det enbart gäller otroheten, vi vet inte om det även hade något med ekonomi i geoeventet att göra, kanske även ev fusk med loggar av SD/HD/JG).

- HD skulle bli sedd som en tok om hon fortsatte sitt umgänge med honom

- kretsen i geosvängen skulle få reda på vad han smusslat med under så många år som gift (LW skulle inte få ensam bära hundhuvudet)

- svärföräldrarna (som hade tagit till sig honom som sin son efter vad det verkar, vad skulle de säga)

- grannarna som såg honom som den "vite riddaren" (de visste inte att hans cykelturer även bestod av att träffa sin älskarinna)

LW började få nog och blev kaxig, gick inte att lita på längre. Jag förstår att hon ville att även SD skulle få ta sitt ansvar i deras affär gentemot deras gemensamma vänner.

Han insåg att han kommit till vägs ände, något måste göras om inte allt skulle gå om intet (även om det var mot hans vilja). En måste bort... det blev LW, bekvämast så.
SD inser att han inte orkade ta ansvar för barnen varannan vecka själv, ekonomin blev lidande och han borde städa...

Offt: Mobiler i all ära, men när de missbrukas (som mellan SD/LW) kan jag tänka att det var bättre förr. De inblandade i detta fall hade inte kunnat terra varandra på detta sätt.
Citera
2021-03-05, 09:43
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ja jag håller med, även om det kanske blev lite av en het potatis så är grundlighet alltid bra. Gäller även NA.
Bevisen läggs ju annars fram vid sakframställan så de ska ha tid på sig kan man tycka.

Man kan ju hoppas på att det är "grundligheten" som man nu jobbar på och därav dröjsmålet (

Tyvärr är jag alldeles för okunnig om rättegångens process och det som föregår rättegången (utredningens) lagar och regler. Jag googlar och försöker tolka lagarna, vilket inte alltid är så lätt. Avskyr alla undandtag

Vad jag förstår har den misstänkte rätt att få veta vad man är misstänkt för.

Däremot vad gäller vad utredningen kommit fram till (bevis) kan utredningen hålla på bevisning, om det är nödvändigt för utredningen (utredningssekretess). Annars har du rätt att få veta vad som framkommit i utredningen, vilket alltså blir en bedömningsfråga.

Inför rättegången, när åtal har väckts, blir förundersökningen offentlig, och en slutdelgivning ska ske till den misstänkte. Det för att den misstänkte ska kunna förbereda sitt försvar.

"Slutdelgivning sker när brottet är färdigt utrett och regleras i 23 kapitlet 18 a § rättegångsbalken.

Borde gälla även efter en dom i TR och fortsatt förundersökning som lett till ny bevisning?

Från Lawline:

Citera
2021-03-05, 09:52
Medlem
Citat:
NA har haft koll på ”kartläggningen” ett par veckor vid det här laget. Om eller hur de kommer använda det är inget du behöver lägga mer energi på. Det är det arbete som polis och åklagare gör i lugn och ro som är det viktiga. Målsägarbiträdet känner också till materialet.

Att spotta på ett arbete som är gjort för att hjälpa tre numera moderslösa barn mfl säger en del om hur du funkar.
Sen kan du ju ta en funderare på vad du själv använder Flashback till om nu kartläggning är så fel av oss ”medarbetare”.

Det ligger 60 sidor pdf hos åklagare och polis. De innehåller en hel del kuriosa men tre-fyra delar i handlingarna är ren instruktionsbok skräddarsydd för hur de ska ta reda på om SD använde datorn 23:24 (vilket han menar att han gör) eller använde LW:s dator i hennes kök kl. 05:23 15/5.
Det står svart på vitt hur de ska ta reda på det.
Google Drive och Google Docs är förklarat i minsta detalj för att visa att det inte har med nån synkning eller nåt att göra.

De har inte gjort nån liten sak av det i tingsrätten så tar de inte till sig av de ”instruktionerna” så vill de nog inte lösa de händelserna.
Sen får man ju bara konstatera att bara för att de är IT-forensiker så är de ju inte bäst på det de gör. De sitter inte på spetskunskaper av olika slag gällande IT. Utvecklingen går väldigt snabbt inom deras område men i det här fallet så har de stått kvar på baslinjen. Tömma en dator eller mobil och klicka runt och göra en tidslinje och hitta lite raderade meddelanden i Telegram cache kan alla här lära sig på ett par dagar.
Det är finliret som de missat. Som alla sett så har ju snubben gått fri. Det behövs något som gör att rättens ledamöter drar öronen åt sig. Inte en introduktion i Google Drive baskunskap A i ett halvt jäkla tingsrättsförhör och ett ”hemmatest” dagar innan tingsrättsförhöret och då två år efter själva mordet...

Det är jättebra att de redovisat tusentals med sidor av sina fynd. Två miljoner sms mellan parterna här. Men det är inte heltäckande. De har missat massor.

Sen har jag berättat för dem hur de skulle ha gjort för att få tillgång till Telegram-meddelanden mellan SD och LW. Jag har förklarat tidigare i tråden hur stor den missen är. Telegramkommunikationen var känd bara nån dag efter mordet så det finns inga ursäkter för att polisen inte ska ha testat den metoden.

Ta ditt raljanta sätt nån annanstans om det inte passar att det finns folk som vill hjälpa till här.
Eftersom vi alla vet att Fru Nutella kategoriskt vägrar replikera på vissa postares inlägg och att hon dessutom öppet uppmanar andra att inte svara på inlägg från "icke-sektiga" deltagare, så kanske du i hennes ställe kan svara på min undran om varför tidningen NA i förväg skulle puffa för den kommande HR-förhandlingen?
Skall NA skapa en sorts adventskalender för att med div inlägg fram till D-dagen trissa upp förväntningarna inför processen i Göta HR?
I så fall: Varför?
Citera
2021-03-05, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hoppsann

Rätta mig gärna om mitt minne sviker mig, men satt det inte under en lång period inte mindre än 10 heltidsarbetande utredare med detta ärende?

Vill absolut inte uppfattas som raljant, men elaka själar skulle kunna sammanfatta deras arbete till att ha producerat 14 000 sidor FUP, lika många sidor till slasken plus dessutom ha lett det hela till en frikännande dom i tingsrätten..
Citera
2021-03-05, 10:17
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tufsankatt
SD hade mycket att förlora om LW skulle avslöja honom (även om det enbart gäller otroheten, vi vet inte om det även hade något med ekonomi i geoeventet att göra, kanske även ev fusk med loggar av SD/HD/JG).

- HD skulle bli sedd som en tok om hon fortsatte sitt umgänge med honom

- kretsen i geosvängen skulle få reda på vad han smusslat med under så många år som gift (LW skulle inte få ensam bära hundhuvudet)

- svärföräldrarna (som hade tagit till sig honom som sin son efter vad det verkar, vad skulle de säga)

- grannarna som såg honom som den "vite riddaren" (de visste inte att hans cykelturer även bestod av att träffa sin älskarinna)

LW började få nog och blev kaxig, gick inte att lita på längre. Jag förstår att hon ville att även SD skulle få ta sitt ansvar i deras affär gentemot deras gemensamma vänner.

Han insåg att han kommit till vägs ände, något måste göras om inte allt skulle gå om intet (även om det var mot hans vilja). En måste bort... det blev LW, bekvämast så.
SD inser att han inte orkade ta ansvar för barnen varannan vecka själv, ekonomin blev lidande och han borde städa...

Offt: Mobiler i all ära, men när de missbrukas (som mellan SD/LW) kan jag tänka att det var bättre förr. De inblandade i detta fall hade inte kunnat terra varandra på detta sätt.

För SD som liksom HD "putsade på fasaden" som Lena så tydligt såg, var det otroligt viktigt. SD hävdar i förhör att det bara var HD, men det gällde honom i allra högsta grad. Jag tror att det gällde honom mer än HD.

Min tro är att hela hans "fasadbygge" (som Lena så träffande kallade det) beror på och är helt avhängigt hans troliga personlighetsstörning.

Om man saknar mycket av det som människor med empati och känslor har, allt det som färgar världen till det som gör den underbar, vad finns då kvar?

En blek kopia.

Tänk en värld där den äkta glädjen av att se någon du tycker om, värmen i dig när du ser glädjen hos någon du älskar, att se något i ögonen hos det lilla barnet, glädjen över att din partner snusar dig i nacken eller att den lilla katten spinner i din närhet. Nöjdheten du kan känna när du hjälpt någon som verkligen är i behov av det och tacksamheten över att din hjälp bidrog till något bra för den människan. Allt detta som gör livet värt att leva, som gör att du gör det du gör. Varje dag.

Men också det du själv upplever, sätter färg på dig själv. Du blir något genom att vara "mänsklig". Andra kan känna din glädje, din sorg. Dina passioner. Dina mål och dina brister. Allt detta som gör dig till någon.

Om allt detta inte fanns, vad behöver du då för att kunna sätta färg på livet. Känna något. Och för att bli någon för någon annan? Få en plats i flocken.

Extra mycket spänning, extra mycket av allt. För att bli "någon" i andras ögon måste du vara något speciellt; du kan inte erbjuda det vanliga (äkta kärlek, äkta sorg osv) utan att spela.

Då betyder position i flocken mycket, t ex att var "den vite riddaren" i kvarteret, att rädda passagerarna i flygplanet om både piloterna blev allvarligt skadade, ha en hög poäng i vad som helst, vara bäst på något, hög status på jobbet, geocahing, hög status där det går att få hög status. Denna status kan man försöka ta sig tillträde till kanske genom att med hjälp av andra få höga poäng .

Självklart blir det katastrof (för SD!) om allt detta fasadbygge krackelerar. Kanske hans fasadbygge inte bara är att beskåda för omgivningen, utan även för honom själv? Hur han ser på sig själv?

Han är den hjälpsamme grannen, som är fantastiskt duktig på sitt jobb, med sitt hus, sportig och attraktiv (så eftertraktad att han har två vackra fruar, som slåss om honom ), stort umgänge och lite av ledare inom geocachingen. Helt enkelt en person som "klarar allt". Bäst.

Väldigt farligt fasadbygge, som är byggt på bräcklig grund.

Därför blir lösningen den den blir; MORD.
Det ska lösa allt.

Håller med om att mobilerna och all tekniken mellan Lena och SD ökade terrorn mellan dom. Men jag tror att under andra omständigheter hade SDs kontroll (över sina båda fruar och JG) skett på annat sätt, med andra medel. De medel som fanns att tillgå innan internet och mobiler.

Hans snillrikhet för att göra det han behöver verkar sakna gränser. Måste uppta en stor del av hans tankar. Slå två flugor i en smäll, verkar vara hans devis.
Citera
2021-03-05, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
För SD som liksom HD "putsade på fasaden" som Lena så tydligt såg, var det otroligt viktigt. SD hävdar i förhör att det bara var HD, men det gällde honom i allra högsta grad. Jag tror att det gällde honom mer än HD.

Min tro är att hela hans "fasadbygge" (som Lena så träffande kallade det) beror på och är helt avhängigt hans troliga personlighetsstörning.

Om man saknar mycket av det som människor med empati och känslor har, allt det som färgar världen till det som gör den underbar, vad finns då kvar?

En blek kopia.

Tänk en värld där den äkta glädjen av att se någon du tycker om, värmen i dig när du ser glädjen hos någon du älskar, att se något i ögonen hos det lilla barnet, glädjen över att din partner snusar dig i nacken eller att den lilla katten spinner i din närhet. Nöjdheten du kan känna när du hjälpt någon som verkligen är i behov av det och tacksamheten över att din hjälp bidrog till något bra för den människan. Allt detta som gör livet värt att leva, som gör att du gör det du gör. Varje dag.

Men också det du själv upplever, sätter färg på dig själv. Du blir något genom att vara "mänsklig". Andra kan känna din glädje, din sorg. Dina passioner. Dina mål och dina brister. Allt detta som gör dig till någon.

Om allt detta inte fanns, vad behöver du då för att kunna sätta färg på livet. Känna något. Och för att bli någon för någon annan? Få en plats i flocken.

Extra mycket spänning, extra mycket av allt. För att bli "någon" i andras ögon måste du vara något speciellt; du kan inte erbjuda det vanliga (äkta kärlek, äkta sorg osv) utan att spela.

Då betyder position i flocken mycket, t ex att var "den vite riddaren" i kvarteret, att rädda passagerarna i flygplanet om både piloterna blev allvarligt skadade, ha en hög poäng i vad som helst, vara bäst på något, hög status på jobbet, geocahing, hög status där det går att få hög status. Denna status kan man försöka ta sig tillträde till kanske genom att med hjälp av andra få höga poäng .

Självklart blir det katastrof (för SD!) om allt detta fasadbygge krackelerar. Kanske hans fasadbygge inte bara är att beskåda för omgivningen, utan även för honom själv? Hur han ser på sig själv?

Han är den hjälpsamme grannen, som är fantastiskt duktig på sitt jobb, med sitt hus, sportig och attraktiv (så eftertraktad att han har två vackra fruar, som slåss om honom ), stort umgänge och lite av ledare inom geocachingen. Helt enkelt en person som "klarar allt". Bäst.

Väldigt farligt fasadbygge, som är byggt på bräcklig grund.

Därför blir lösningen den den blir; MORD.
Det ska lösa allt.

Håller med om att mobilerna och all tekniken mellan Lena och SD ökade terrorn mellan dom. Men jag tror att under andra omständigheter hade SDs kontroll (över sina båda fruar och JG) skett på annat sätt, med andra medel. De medel som fanns att tillgå innan internet och mobiler.

Hans snillrikhet för att göra det han behöver verkar sakna gränser. Måste uppta en stor del av hans tankar. Slå två flugor i en smäll, verkar vara hans devis.

Håller med Dig vad Du skriver!

Glömde i mitt inlägg något som LW även kunde avslöja... svart på vitt.

SD:s eländiga hot mot både LW och hennes barn!!!

Tillägg

Nu vet alla, ändå så väljer vissa att umgås med den "mannen"! Varför kan man undra... även om han nu inte blir dömd för mord så vet alla vad han går för. Själv skulle jag hålla mig så långt det går bort från honom efter alla avslöjanden iom FUP.
Senast redigerad av Tufsankatt 2021-03-05 kl. 10:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in