2021-03-04, 22:32
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Moscow min vän med denna text kommer du hädanefter få en plats vid Grodan så vi tillsammans kan fånga kryp av olika former. Denna text borde varje vettig familj skriva ut, rama in och sätta på väggen, i flera rum. Det är när prosa är som bäst. Ferlinskt i bästa form.

Tragiskt.... och då menar jag inte för dom i huset utan oss som bevittnar förfallet.
Man måste fråga sig om deltagarna spottar ut eller sväljer det Pedram "The Shining" Aghabeh sprutar i deras gap.

Fan, dags för lite mys med fröken höger och förberedelse för morgon(dagen).

Man tackar, grodan!
Här snålas inte på berömmet!

Pedram är och förblir en riktig bonnlurk från den persiska gulfen! Jag har inte kollat på BB idag mer än fem minuter. Några nya dåd från babben?

Livet kom ivägen för tv-tittandet idag. Vår älskade vovve fick somna in efter nästan ett års kamp mot en autoimmun sjukdom. Jag gråter fan blod snart
2021-03-04, 22:33
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Judith var väldigt dubbelmoral igår. Joel talade vänligen om för henne flera gånger att han känner sig utstött för att Judith och Tanja har en kemi och ett språk som han inte begriper. Han var tydlig med att han känner sig lite utstött eftersom han faktiskt sitter ihop med Tanja och Judith tjatar hela tiden "Tanja ska vi bada i poolen, Tanja ska vi till bubbelpoolen, Tanja ska vi dittan, Tanja ska vi dattan" att hon inte tar hänsyn till Joels existens och inte säger "Joel och Tanja ska vi..."

Judith blev passivt aggresiv och kontrade med "blev du mobbad som barn?" Helt irrelevant och så nämnde hon att Joel kör på gay-kortet, något som han inte skämtat om på flera dagar så Joel konfrontera henne med det och sa att hon måste ha grubblat på det i flera dagar för han har inte nämnt gay alls idag. Han säger också att han undrar varför hon säger sig vara rak, ärlig och säga vad hon känner om hon grubblat över att Joel någon gång nämnt gay-kortet och hon duckade frågan som om de vore dodgeball där inne. Hon försökte härskarteknika Joel, förminska honom och påstå att HAN?? gör en skit grej om ingenting. Även fast hon från tomma intet gick på honom om att han använder gay-kortet.

Sen så är hennes självdiagnos på ADHD otroligt irriterande. Jag älskade Judith innan Tanja kom in, hon var min favorit förr.

----
Det som står över är lite smått om vad Judith gjorde igår. Idag har hon egentligen inte tillfört något i huset. Ligger/sitter och ser depp ut hela dagarna och man får känslan av att hon bara vill uppmärksammas av Tanja.

Det lektes charader igår och det blev massa högljudda gissningar från alla och någonstans i allt så hörs Kattis gissa på "samejävel" så i sammanhanget var det väldigt oskyldigt. Produktionen straffar henne utan att ha hela kontexten i åtanke. För mig väldigt oskyldigt men å andra sidan vet jag inte mycket om samer och ifall samejävel är något att göra en stor sak över. Det var inte sameförbundet som röt ifrån utan tjocka fjortisbrudar från Stockholm som tydligen tyckte att det var olämpligt och jämförbart med folkmord och judar.

Ganska bra samman men jag drar en annan slutsats. Joel och Nardos vill äga henne och sade tidigare jämnt att "vi har förlorat henne " och är sura.
2021-03-04, 22:33
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Man tackar, grodan!
Här snålas inte på berömmet!

Pedram är och förblir en riktig bonnlurk från den persiska gulfen! Jag har inte kollat på BB idag mer än fem minuter. Några nya dåd från babben?

Livet kom ivägen för tv-tittandet idag. Vår älskade vovve fick somna in efter nästan ett års kamp mot en autoimmun sjukdom. Jag gråter fan blod snart

Beklagar!
2021-03-04, 22:34
Avslutad
Hahaha Le Sinner.

Snubben har 3 miljoner streams på sin största låt på Spotify.

Fyfan Louis första gången jag verkligen cringear för någon som leker ball och faktiskt LJUGER.

Drake vet inte vem snubben är.
2021-03-04, 22:34
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Beklagar!

Tack!
2021-03-04, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Ja, helt rätt. Ingen är perfekt, inte Judith heller. Men åtminstone jag tycker om henne och förstår det hob vill säga. Nardos och Joel sade att hon inte är med dom längre och hon förklarar att hon vill vara med alla, men de förstår inte det. Sedan sade hon att hon klickar bra med Tanja. Och de blir sura. Hon är lite betuttad i Tanja faktiskt.
Att Joel och Nardos inte kan ta att Judith är med andra har man ju sett sedan dagen Tanja kom in, när de på en gång satt och snackade om att hon "övergett" dem. Tycker det är helt rätt av Judith att vara med de hon trivs med, och inte med några bara för att hon känner sig tvingad till det. Tanja är ju kanske mer lik henne som person och då är det ju ganska självklart att hon dras till henne. Att hon crushar på Tanja har man ju sett sedan dagen Tanja kom in. Joel och Nardos är ju barn, det får man inte glömma heller.
2021-03-04, 22:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Hahaha Le Sinner.

Fyfan Louis första gången jag verkligen cringear för någon som leker ball och faktiskt LJUGER.

Kung Luis är så himla mäktig. Han har ett finger med överallt. Det är han som får världen att rulla.
2021-03-04, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Hahaha Le Sinner.

Dubbelkollade på wiki. Hans historia ser ut att stämma. Det är inte Le Sinner som har kontakt med Drake, det är en annan artist som hjälpte honom

Citat:
Tayefi frequented a recreational youth center with a recording studio in Malmö. After having expressed an interest to make music, the youth center worker introduced LE SINNER to Swedish hip hop mogul Rebstar

https://en.wikipedia.org/wiki/LE_SINNER

Citat:
In July 2011, a song by Rebstar entitled "Good Life" featuring Drake and Rock City was leaked and surfaced on multiple blogs

https://en.wikipedia.org/wiki/Rebstar
Senast redigerad av Eljam 2021-03-04 kl. 22:39.
2021-03-04, 22:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Eljam
Dubbelkollade på wiki. Hans historia ser ut att stämma. Det är inte Le Sinner som har kontakt med Drake, det är en annan artist som hjälpte honom

Att DJ Snake haft kontakt med honom har absolut ingenting med hans kontakt med Drake att göra.
Vilket jag kan sätta Louis liv på att du syftar på.
2021-03-04, 22:38
Medlem
Emelie sa att hon sökt till PH och Bonde söker fru. Men sa hon att hon sökte till "rådjursbonden"?
2021-03-04, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Simon borde verkligen få hjälp. Fy fan att vara i hans sits. Låt honom få ordentlig vård, så som tidigare år folk fått åka och få hjälp för att sedan komma tillbaka.

De kanske inte får komma tillbaka till huset igen nu pga corona 😔
2021-03-04, 22:39
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Judith var väldigt dubbelmoral igår. Joel talade vänligen om för henne flera gånger att han känner sig utstött för att Judith och Tanja har en kemi och ett språk som han inte begriper. Han var tydlig med att han känner sig lite utstött eftersom han faktiskt sitter ihop med Tanja och Judith tjatar hela tiden "Tanja ska vi bada i poolen, Tanja ska vi till bubbelpoolen, Tanja ska vi dittan, Tanja ska vi dattan" att hon inte tar hänsyn till Joels existens och inte säger "Joel och Tanja ska vi..."

Judith blev passivt aggresiv och kontrade med "blev du mobbad som barn?" Helt irrelevant och så nämnde hon att Joel kör på gay-kortet, något som han inte skämtat om på flera dagar så Joel konfrontera henne med det och sa att hon måste ha grubblat på det i flera dagar för han har inte nämnt gay alls idag. Han säger också att han undrar varför hon säger sig vara rak, ärlig och säga vad hon känner om hon grubblat över att Joel någon gång nämnt gay-kortet och hon duckade frågan som om de vore dodgeball där inne. Hon försökte härskarteknika Joel, förminska honom och påstå att HAN?? gör en skit grej om ingenting. Även fast hon från tomma intet gick på honom om att han använder gay-kortet.

Sen så är hennes självdiagnos på ADHD otroligt irriterande. Jag älskade Judith innan Tanja kom in, hon var min favorit förr.

----
Det som står över är lite smått om vad Judith gjorde igår. Idag har hon egentligen inte tillfört något i huset. Ligger/sitter och ser depp ut hela dagarna och man får känslan av att hon bara vill uppmärksammas av Tanja.

Det lektes charader igår och det blev massa högljudda gissningar från alla och någonstans i allt så hörs Kattis gissa på "samejävel" så i sammanhanget var det väldigt oskyldigt. Produktionen straffar henne utan att ha hela kontexten i åtanke. För mig väldigt oskyldigt men å andra sidan vet jag inte mycket om samer och ifall samejävel är något att göra en stor sak över. Det var inte sameförbundet som röt ifrån utan tjocka fjortisbrudar från Stockholm som tydligen tyckte att det var olämpligt och jämförbart med folkmord och judar.

Tack så mycket för sammanfattningen 👍👍 nu hänger jag med! 👌👌
Ja Judith har varit en av mina favoriter också.
Man vet ju dock inte helt vad alla varit med om och hur de reagerar i dessa situationer när de är där inne. Så det kommer säkert bli många konstiga utlägg och sånt.
Får hoppas inte hon fortsätter gå på Joel då, de borde ju förstå varandra och stötta istället 🤔

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in