2021-03-07, 12:58
Medlem
Lunatics avatar
När Judith va 18år gjorde hon magoperation.
Hur kan hon vara så stor nu.
Går det att äta upp sig igen trots operation.
2021-03-07, 12:58
Medlem
Judith har vägt 126 kilo och är runt 165 cm (hörde inte längden). Shit vad tjock hon måste ha varit. Som en rund tunna kan jag tänka mig.

Hon satte sig i kö för sin operation som 17 åring. Tycker att det är lite sjukt, hon borde försökt att äta sunt och träna istället.
2021-03-07, 12:59
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abahati
Hahaha. Hörde förra veckan hur han outade sin Instagram lite snyggt också. Besvikelsen när han troligtvis har fått mindre följare sedan han blev “känd”
Haha ja alltså tänk dig ändå att gå all in för att på heltid försöka visa världen hur jävla spännande och galen man är, följt av ett ekande syrseljud när han kollar sin Instagram!

Jag lovar dig att han flera gånger om dagen nöjt funderar på allt kul han ska vara med i. Han smörade ju sönder Joakim Lundell vid något tillfälle också. Tog tillfället i akt att bre på utav helvete.
2021-03-07, 13:00
Medlem
De snackar träning i BB-huset. Pedram beskriver sig som skinny fat och att allt fett sätter sig på hans mage. Judith skiter i hur mycket hon väger. Huvudsak är att man mår bra.

Glöm inte bort att skippa streamen nån halvtimme och röra på er idag, folket. Jag tar en promenad nu peace out
2021-03-07, 13:00
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krickedixan
S*mejävel är inget vanligt uttryck som man slänger sig med
Det är ett uttryck som jag tror denna Kattis ofta använder. Hon borde skämmas och lämna huset
Hoppas hon själv tar intitiativ och fattar att det är dags att göra det

Precis samma om någon skulle säga N-jävel eller J- jävel eller något annat rasistiskt.
De ska inte få tv tid
Jag tycker att de ska få uttrycka exakt vad som helst utan påföljd, för att skapa så kaotisk stämning som möjligt
2021-03-07, 13:04
Medlem
SphincterAnis avatar
Nu tror jag verkligen Tanja trivs var hon än befinner sig. Men detta måste ju vara hennes naturhabitat.
2021-03-07, 13:05
Avslutad
Fint gulligull Pedram Tanja
2021-03-07, 13:06
Medlem
icons avatar
Hur aktiv och delaktig var Steffi igår vid poolen? Satt hon mest med som åskådare eller gjorde hon också saker?
2021-03-07, 13:06
Medlem
SphincterAnis avatar
Tess i prone bone ställning är inget att jiddra med.
2021-03-07, 13:08
Medlem
Lunatics avatar
Jävlar vad snygg Tanjas tatuering på benet med Text är.
2021-03-07, 13:08
Medlem
Sladderbrallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Är för mycket PH-känsla över deras sexprat Så länge det finns en grupp som inte är med i det som man kan följa så går det bra att kolla. Blir intressant att se hur tittarna kommer vilja ha det. Trist om det bara blir kvar tittare som uppskattar PH-stilen och produktionen och deltagarna följer det.

Har inte föjt pPH på många år, inte heller bb har jag sett på några år. Visst var det sex å sånt då med. Men de var förälskelser å mer oskyldigt.
denna generation eller iaf dessa deltagare känns så mkt barnsligare. Nästan allt känns ointressant. Finns bara två personer jag skulle stå ut med i huset, å de är luie å katti 😅

Däremot blev jag förvånad att ja reagerad så stark på tess.
har verkligen inget problem med en snygg människa. Har själv alltid ansetts vara vacker.
Meeen det är sättet hur hon bjuder ut sig på.
ser rakt igenom denna osäkra varelse som tess är, å hur hela hon anspelar på sex.

Det hela är egentligen bara djupt tragiskt.
Att tro sig söka kärleken genom att få beräftelse utifrån sin fasad, att ständigt söka
utseende å bekräftelse säger en hel del om hennes osäkerhet.

Dessa maraton sminkningar, falsk skratt, skvaller för att dra ner andra, porr utstyrslar,
där hon skriker JAG ÄR SEXIGAST. Och är beredd att gå över lik för att vara kvar på den tronen äcklar mig🤮
nä för min egna mentala hälsas skull måste jag backa ur medans jag fortfarande har några hjärnceller i behåll. Till skillnad från de flesta deltagarna i huset nu.
Vill dessutom inte sponsra c more så abonnemanget sas upp
2021-03-07, 13:09
Medlem
kermiths avatar
Så märkligt att jag sakta men säkert börjar gå över till Nardos gruppen. Antagligen för jag börjar bli trött på att göra BB till PH med lebbor som obehindrat tvångsmässigt slickar alla kvinnor med våld och tycker det är hennes rättighet. En Tanja som gärna berättar om sina eskapader med fyra män och helst okända, en pizzabagare som gärna kör strypsex men först förnedrar. Mitt emellan har vi Simon Ponne och Steph, där Ponne pladdrar mest nonsens, Steph gillar snacka om Emelie och Simon som skuttar runt och bölar om att betala till sin mamma. Eritrea verkar snart den normalaste

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in