Citat:
Ursprungligen postat av
icon
Är för mycket PH-känsla över deras sexprat Så länge det finns en grupp som inte är med i det som man kan följa så går det bra att kolla. Blir intressant att se hur tittarna kommer vilja ha det. Trist om det bara blir kvar tittare som uppskattar PH-stilen och produktionen och deltagarna följer det.
Har inte föjt pPH på många år, inte heller bb har jag sett på några år. Visst var det sex å sånt då med. Men de var förälskelser å mer oskyldigt.
denna generation eller iaf dessa deltagare känns så mkt barnsligare. Nästan allt känns ointressant. Finns bara två personer jag skulle stå ut med i huset, å de är luie å katti 😅
Däremot blev jag förvånad att ja reagerad så stark på tess.
har verkligen inget problem med en snygg människa. Har själv alltid ansetts vara vacker.
Meeen det är sättet hur hon bjuder ut sig på.
ser rakt igenom denna osäkra varelse som tess är, å hur hela hon anspelar på sex.
Det hela är egentligen bara djupt tragiskt.
Att tro sig söka kärleken genom att få beräftelse utifrån sin fasad, att ständigt söka
utseende å bekräftelse säger en hel del om hennes osäkerhet.
Dessa maraton sminkningar, falsk skratt, skvaller för att dra ner andra, porr utstyrslar,
där hon skriker JAG ÄR SEXIGAST. Och är beredd att gå över lik för att vara kvar på den tronen äcklar mig🤮
nä för min egna mentala hälsas skull måste jag backa ur medans jag fortfarande har några hjärnceller i behåll. Till skillnad från de flesta deltagarna i huset nu.
Vill dessutom inte sponsra c more så abonnemanget sas upp