2021-03-04, 03:26
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granskottet80
Min hund hade blivit galen på allt spektakel.Tex så hade han försökt sno deltagarnas masker dom hade i dag. Han tål inte tjafs och vill att alla ska vara glada så han hade nog iaf blivit knäpp där. Plus för liten gård

Åh vad sött! Han hade kanske undrat varför han hamnat på en bondgård med grisar, fåglar och latmaskar.
2021-03-04, 03:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Låter bra tycker jag! För mig har listan ändrats.. Hade Judith som 1:a i början men nu är det:

1. Simon
2. Tanja
3. Steph

Resten struntar jag i. Det är bara dessa tre som är kul att titta på nu tycker jag

Håller med!
2021-03-04, 03:27
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granskottet80
Ja Tanja sa så fina saker i dag till Tess, det var hon väl inte förtjänt av. Som ni säger, en bra kompis.

Suck. Tess ego är stort som det är, det behöver inte blåsas upp mer för då kommer hon explodera.
2021-03-04, 03:28
Medlem
Exakt!
2021-03-04, 03:38
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Word! (som Peddot skulle sagt).

I huset tar han snabbt reda på vilka svennebrudar han kan lura till månen. Tess är den som mest sannolikt faller för orten-babbens språk och han riktar därför in sig på henne. Sen att hon spelar svår är en bonus för honom, för ju mer det finns att bända upp desto mer orten-slang behöver han slänga sig med. Han trivs som pirayan i akvariet, eftersom det inte finns någon där inne som ens kommer i närheten av hans beta-beteende. Mössan visade sig vara en torrboll (som inte verkar ha anammat fb-sanningen) och därmed satt Peddot på plats och ytterligare därmed kunnat inhöstat alla heterosexuella tjejers gunst. Knullturken kan ljuga om vartannat ostraffad och ändå se fram emot att få intresse från Tess (eftersom att hon inte kunde charma mössan av Adrian). Tess måste ha minst en hane springandes efter sig. Peddot kammar mittbena och skryter att han minsann åt harakiri-korven, när någon vid matbordet påtalar att "jag tycker det är välkryddad och stark mat". Hans korvätande gills icke, eftersom det är ett maxtak på 10 minuter för att få en harakiri-tröja. Skröt ens Jassa om att hon åt korven år 2020? Peddot cementerar bara myten om "babben"; ungefär som en "no-show" i maffians avlöningslista när de har satt klorna i ett företag. Killen dyker aldrig upp, men skryter gärna om hur hårt han arbetade...

Moscow min vän med denna text kommer du hädanefter få en plats vid Grodan så vi tillsammans kan fånga kryp av olika former. Denna text borde varje vettig familj skriva ut, rama in och sätta på väggen, i flera rum. Det är när prosa är som bäst. Ferlinskt i bästa form.

Tragiskt.... och då menar jag inte för dom i huset utan oss som bevittnar förfallet.
Man måste fråga sig om deltagarna spottar ut eller sväljer det Pedram "The Shining" Aghabeh sprutar i deras gap.

Fan, dags för lite mys med fröken höger och förberedelse för morgon(dagen).
2021-03-04, 03:57
Medlem
Lala.s avatar
Jag hoppas det kommer in fler vuxna i kattis och louis ålder så att det inte bara är massa ungdomar där inne.
2021-03-04, 03:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Lite synd om Tanja som man märker vill hålla sig undan drama. Hon är ju bara en skön och fri tjej liksom. Jag blev imponerad av henne också när Tess och de andra höll på och baktalade Emelie. Tanja höll sig utanför och hängde inte med på det alls, vare sig i minspel eller inflik. Hon verkar reko faktiskt. Gillar Tanja mer och mer.

Jag följde Tanja under PH och senare även på hennes youtube. Hon är en person som är jävligt svår att hata, sprider enbart positiv energi men vet när det är dags att tagga ner. Hon hamnade i någon dispyt på fyllan, men löste allt dagen efter. Jag tror det kommer gå väldigt bra för henne.

Den enda kontroversen hon har haft sen hon började sändas på TV var en mobbinganklagelse (såklart), men samtliga som visste något om det backade henne
2021-03-04, 04:05
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eljam
Jag följde Tanja under PH och senare även på hennes youtube. Hon är en person som är jävligt svår att hata, sprider enbart positiv energi men vet när det är dags att tagga ner. Hon hamnade i någon dispyt på fyllan, men löste allt dagen efter. Jag tror det kommer gå väldigt bra för henne.

Den enda kontroversen hon har haft sen hon började sändas på TV var en mobbinganklagelse (såklart), men samtliga som visste något om det backade henne

Ja men exakt.. 100% positiv energi bara. Underbar tjej verkar hon vara. Ska bli intressant att se om hon inte kommer lacka på Judiths stalkande snart. Jag hade inte klarat av det iallafall. Som en ledsen hundvalp springer hon efter och gläfser.
2021-03-04, 07:02
Medlem
Skaffa C more 2 veckors gratis tid. Men hittar inte liven? När jag söker efter Big brother så ser jag bara avsnitten som sänts på tv? Någon som kan länka till Liven?
2021-03-04, 07:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tentss
Skaffa C more 2 veckors gratis tid. Men hittar inte liven? När jag söker efter Big brother så ser jag bara avsnitten som sänts på tv? Någon som kan länka till Liven?

måste gå till "kanaler"

https://www.cmore.se/start/kanaler
2021-03-04, 07:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EndlessLove
måste gå till "kanaler"

https://www.cmore.se/start/kanaler

Ditt abonnemang ger dig inte tillgång
till det här materialet.
Ändra ditt abonnemang för att få tillgång till hela C Mores utbud.

Vet du vad felet är?
2021-03-04, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tentss
Ditt abonnemang ger dig inte tillgång
till det här materialet.
Ändra ditt abonnemang för att få tillgång till hela C Mores utbud.

Vet du vad felet är?

Kanske inte ingår under prövotid? Kontakta cmore kundtjänst.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in