Citat:
Ursprungligen postat av
Reimer
Vi får helt enkelt hoppas på det och jag tror att Ebba Busch inte kommer att glömma den behandling av henne som de har förorsakat, svinhugg går igen sägs det ju och de har ju betett sig som riktiga grisar i detta ärende.
Kommer Ebba och E*björn på talande fot igen så är jag säker på att hon hjälper honom mot dessa gamar.
Du har helt rätt!
Faktum är att Esb bästa chans för framtiden finns hos hans motståndare i denna tvist.
Jag tror absolut inte att Ebba är förbannad på Esb för hon inser och förstår att andra har utsatt honom en sjuhelvetes press och luredrejeri det senaste halvåret och man kan ju hoppas att gubben fick lite perspektiv serverat av domaren i går som gör att han börjar förstå att detta kan bli satans mycket värre vid en eventuell huvudförhandling.
Förhoppningsvis kan de börja samtala igen och att Esb så sakteliga inser att tattar-ligan inte hjälper utan stjälper honom och att Ebba på något sätt kan få honom att inse detta och eventuellt också kan erbjuda honom någon form av hjälp med boende, advokat och testamente.
Det tror jag absolut att Ebba är villig att hjälpa till med för då skulle båda kunna komma ut som vinnare i denna soppa och det skulle ju stärka hennes politiska framtid om hon visar att hon värnar och bryr sig om Esb även efter att affären är avklarad.
Skulle det bli så kan vi snacka om långfinger till de flesta inom media!😁