Citat:
Ursprungligen postat av
Kapten Rövskägg
Vad tänker du dig då, att nån som dör i vildmarken bara ligger där orörd?
Nej men detta talar emot ett snabbt förlopp: kallt väder som gör att kemiska och biologiska processer går långsammare eller uteblir, färre flugor, färre rovdjur då en del går i ide, grotta där fåglar kan ha mindre vilja att komma åt, kanske kan rävar ha svårare att komma dit beroende på hur det ser ut, mindre vind som sprider odören, kläder som initialt avskräcker. Ej nedgrävd.
Med senaste bilderna på DA tror jag man kunde sett om det är han vid det här laget helt enkelt.
Hade vi pratat maj till augusti, hade det nästan bara varit hud och ben kvar..