2021-03-02, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kapten Rövskägg
Tror du rovdjur förkastar människokött? Nej, dom äter det, har alltid ätit det, benen flyger överallt, och en orange reflexväst är grönbrun som kamoflauge efter 2 veckor på samma plats. LOL, ofta folk går ut i vildmarken för att spränga sig själv i bitar? NÄE. Ta dig i kragen för fan.

Jag tror du överskattar mängden rovdjur helt enkelt. Eftersom det finns något att hitta har ju inget större än räv varit på kroppen ens..
Citera
2021-03-02, 19:43
Medlem
Har Garmin någon ”James Bond” modell som elitsoldater har tillgång till?
Citera
2021-03-02, 19:44
Medlem
Väldigt sorgligt, påminner lite om filmen into the wild.
Citera
Medlem
iptrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reda
Har polisen sagt att kroppen var sprängd eller är det en uppgift från kloakmedia?
Det är en trådsanning hittills.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reda
Har polisen sagt att kroppen var sprängd eller är det en uppgift från kloakmedia?

Här. Så mitt svar var hypotetiskt utifrån att det är sant. Jag har svårt att se Deniz kropp vara "svårt sargad" från endast köttätares verk på 3,5 kall månad. Är den dock sprängd, kroppen, så blir det annan fart..
Citera
2021-03-02, 19:45
Medlem
SvenBergmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNoster
Det är väl ingen fin skog. Det är ju en urskog. I inre Norrland har du nog aldrig varit.
Undrar om det finns statistik på hur många som går vilse eller försvinner i Tyrestaskogen per år.

Asfaltera skiten och bygg bostäder där.

Men skärp dig. Urskog betyder bara att man låter fallna träd ligga. Åk dit och kolla om du vågar 😉

Det försvinner inga I dom skogarna. Det kryllar av folk som strövar omkring. Den här personen måste ha hamnat väldigt undanskymd helt enkelt. Skulle lika gärna kunnat vara i Hagaparken.
Citera
2021-03-02, 19:46
Medlem
CROSS-i-takets avatar
En vild teori: Om det handlar om en kraftig sprängning av en kropp, där fortsatt nedbrytning förstör kvarvarande DNA. Kan Deniz Arda ha iscensatt sin egen död för att kunna starta ett nytt liv, som det spekulerats om tidigare?
Senast redigerad av CROSS-i-taket 2021-03-02 kl. 19:48. Anledning: Smärre korrigering, t ex frågetecken
Citera
2021-03-02, 19:46
Medlem
ViaGettys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solbadarn
Nej, vi brukar använda vanliga G-shocks.
Citera
2021-03-02, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solbadarn
Har jag fattat rätt, var det hans privata Garmin Forerunner 645 music som var försvunnen. Ingen James Bondvariant, utan skapligt vanlig.
Citera
Medlem
iptrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gniknus2
Här. Så mitt svar var hypotetiskt utifrån att det är sant. Jag har svårt att se Deniz kropp vara "svårt sargad" från endast köttätares verk på 3,5 kall månad. Är den dock sprängd, kroppen, så blir det annan fart..
"Svårt sargad" finns heller inte i bevis. Det är inte vad som sagts från media.
Citera
Medlem
ViaGettys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indeterminister
Väldigt sorgligt, påminner lite om filmen into the wild.
Inte riktigt väl? Där dog väl en snubbe i typ Alaskas vildmark. Här är det någon som dött mellan två stenar i park på Södermalm eller nått om jag har fattat de sista inläggen korrekt.

Edit:

Det var tydligen inte Södermalm, som Notmygyro skrev utan en annan stadsdel inom tullarna: Tyresö.

Citat:
Ursprungligen postat av Notmyguru
Tror snarare det är landets journalister, uppfödda på sojamjölk och veganfärs, som saknar både grottor och klippor sitt naturliga habitat där de rör sig mellan redaktionen och lägenheten på söder. Det är inte lätt att veta vad som är vad då.
Senast redigerad av ViaGetty 2021-03-02 kl. 19:56.
Citera
2021-03-02, 19:48
Medlem
Det är tyvärr inte ovanligt att älgar och vildsvin attackerar och skadar människor. Båda arterna finns nog garanterat just där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in