2021-03-01, 23:00
Medlem
pedrim snälla håll käften och sluta mytta
2021-03-01, 23:00
Medlem
Lunatics avatar
Får dom inge fest ikväll?
2021-03-01, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Misogyni finns även hos kvinnor, så du behöver i alla fall inte understyrka att du är kvinna som något slags bevis för att det du skriver är okej. Skriker bara pick me. Dina analyser är jättekonstiga dessutom, som sagt. Sluta skriva saker här om du inte vill få din skit kritiserad så blir det jättebra.

"Du har jättekonstiga analyser". Fin feedback.
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svegarn
Hur många ville ge Nardos och Judith chans att få immunitet. Tror de flesta som röstat inte förstod att det var en immunitetstävling men trodde det var att ge straff till någon.

Det var så det var exakt. De skrev inte immunitet först. Men jag antar att flera kommer tävla om samma sak. Ska bli kul o se Luis tävla hoppas han vinner immunitet
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Jag säger att hon SER UT SOM FNASK. hon SER BILLIG UT.
Jag gnäller ej- ifrågasätter varför man i ett program där det handlar om att visa vem man är- väljer att avsätta halva sin vakna tid åt att smeta in en massa teatersmink? Hon är och får vara hur hon vill. Jag har ALDRIG pratat NEDSÄTTANDE- om hennes insida eller person. Möjligen om hur man väljer att framställa sig själv. Tycker inte själv att det är ett "fett problematiskt" tankesätt, men intressant hur du väljer att tolka vad jag skriver.
Du föredrar tjejer i huckle.Din kompis Adrian är ju stel som en jäkla staty det om något är fan värre en än kvinna som sminkar sig och klär upp sig lite sexigt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Killthepoor
"Jag har aaaaaaldrig pratat nedsättande om hennes insida eller person"
Nej men då så! Då är det ju helt okej att kalla någon BILLIG och FNASK, så länge du inte pratar illa om hennes insida
Du är ju bra korkad alltså om du inte tycker att det är något problematiskt med det.
D den.

Men alla vet att det är okej att prata illa om kvinnors utseenden, för det är ju trots allt det enda vi är - våra utseenden!!!! Speciellt snygga tjejer, dem får man trashtalka hur som helst för snygga tjejer har inga känslor. Så provocerande av Therese att SMINKA sig när hon är kvinna i en värld där kvinnor värderas utifrån sitt utseende!!! HUR kan HON!!!!!
Medlem
BBs två gullgrisar tävlar om immunitet. En tävling som vi tittare inte har någon som helst koll på. Nardos kommer "vinna" detta.....Hoppas dock på Judith!
Medlem
Något hände med kemin i huset, man märker att en stor bit av gruppen saknas.

Tråkigt att bara Therese repeterande och Judiths gap är det enda som hörts på DC kameran i en timme nu.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Jag vet att jag är i fel forum för denna men;

Therese ser ut och klär sig som ett fnask nu rent ut sagt.
Ni som är för unga för att veta vad ordet innebär kan googla.
Vill ha en skämskudde.

End of story.
2021-03-01, 23:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Snälla Judith Vinn Detta!!
Utan tvivel! Nardos berättade tidigare om hennes tuffa vardag, som bestod av att jobba, laga mat, städa, diska, tvätta osv.

Hon bygger väl en bur till dockan och kollar till den ibland
Avstängd
SodaFointains avatar
Intervjun med jeppe uppe nu
Medlem
Vem tar på sig uppgiften att räkna stegen här på forumet, så att vi kan få bekräftat att BB fuskar?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in