2021-03-01, 22:54
Medlem
Kackel kackel kackel
2021-03-01, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Nu lämnar jag detta rasist forum för ikväll.
Hoppas Judith vinner över Nardos nu.

+1
Medlem
basiss avatar
Ytterliggare en tävling som går att rigga hur lätt som helst
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Lugn och fin. Har inga nedsättande tankar till någon kvinna bakom mina inlägg.
Har dock rätt att skriva vad jag känner för hur dom väljer att framställa sig utan att du behöver gå bananas. Finns liksom ingen anledning känner jag? Så ber dig att bara avsluta denna diskussion, tackar
Haha du kan droppa härskarteknikerna direkt, det biter inte på mig.
"Har inga nedsättande tankar till någon kvinna" - gör ingenting annat än att skriva nedsättande om Therese.
Jag går inte banans öht (men bra försök till härskarteknik), jag påpekar för dig varför folk säger emot dig. Dina åsikter och ditt tankesätt är problematiskt, och om du ska propsa på din rätt att skriva vad du känner för hur de väljer att framställa sig, har jag rätt att skriva att det du skriver är skevt och problematiskt. Du verkar tro att du sitter på makten att säga åt mig att "avsluta diskussionen", men det är inte upp till dig att säga åt mig vad jag ska göra faktiskt.

Du kanske ska fundera ett extra varv på varför du stör dig så himla mycket på just Therese, och varför hennes sätt att "framställa sig själv" är en sådan nagel i ögat på dig.
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killthepoor
"Jag har aaaaaaldrig pratat nedsättande om hennes insida eller person"
Nej men då så! Då är det ju helt okej att kalla någon BILLIG och FNASK, så länge du inte pratar illa om hennes insida
Du är ju bra korkad alltså om du inte tycker att det är något problematiskt med det.

Ja eller hur , orkar ej med vissa
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Ojoj, Narcos fick en vit babies, nu kommer rasism anklagelserna hagla.

Troligtvis, Ja!
2021-03-01, 22:58
Medlem
Citat:
Lugn och fin. Har inga nedsättande tankar till någon kvinna bakom mina inlägg.
Har dock rätt att skriva vad jag känner för hur dom väljer att framställa sig utan att du behöver gå bananas. Finns liksom ingen anledning känner jag? Så ber dig att bara avsluta denna diskussion, tackar

Misogyni finns även hos kvinnor, så du behöver i alla fall inte understyrka att du är kvinna som något slags bevis för att det du skriver är okej. Skriker bara pick me. Dina analyser är jättekonstiga dessutom, som sagt. Sluta skriva saker här om du inte vill få din skit kritiserad så blir det jättebra.
2021-03-01, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Killthepoor
"Jag har aaaaaaldrig pratat nedsättande om hennes insida eller person"
Nej men då så! Då är det ju helt okej att kalla någon BILLIG och FNASK, så länge du inte pratar illa om hennes insida
Du är ju bra korkad alltså om du inte tycker att det är något problematiskt med det.

Kallade aldrig henne billig eller fnask. Sa att det är så hon väljer att utstråla sig själv. HON BETER OCH KLÄR SIG SOM EN TONÅRING, som vill ha uppmärksamhet och inte känner sig säker på sig själv. Synd. Jag har verkligen INGENTING mer att addera. Ville bara göra ett litet försök att få kanske iaf en del av de kåta små pojkar på Flashback att kanske vakna. Men det är som sagt inte lönt.
2021-03-01, 22:59
Medlem
Snälla Judith Vinn Detta!!
2021-03-01, 23:00
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Kallade aldrig henne billig eller fnask. Sa att det är så hon väljer att utstråla sig själv. HON BETER OCH KLÄR SIG SOM EN TONÅRING, som vill ha uppmärksamhet och inte känner sig säker på sig själv. Synd. Jag har verkligen INGENTING mer att addera. Ville bara göra ett litet försök att få kanske iaf en del av de kåta små pojkar på Flashback att kanske vakna. Men det är som sagt inte lönt.

Fast om du höll koll med ditt psykologöga skulle du märka (läst) att många användare i den här tråden är kvinnor
Medlem
Hur många ville ge Nardos och Judith chans att få immunitet. Tror de flesta som röstat inte förstod att det var en immunitetstävling men trodde det var att ge straff till någon.
Medlem
ollepolle90s avatar
Pedram, ingen bryr sig

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in