Kallade aldrig henne billig eller fnask. Sa att det är så hon väljer att utstråla sig själv. HON BETER OCH KLÄR SIG SOM EN TONÅRING, som vill ha uppmärksamhet och inte känner sig säker på sig själv. Synd. Jag har verkligen INGENTING mer att addera. Ville bara göra ett litet försök att få kanske iaf en del av de kåta små pojkar på Flashback att kanske vakna. Men det är som sagt inte lönt.
Fast om du höll koll med ditt psykologöga skulle du märka (läst) att många användare i den här tråden är kvinnor
Svårt att ens svara ngn med en bild som din. Hoppas den är "ironisk" även om jag själv ej finner ironin i Pedram.
Hur som helst; 100% inte några intelligenta kvinnor som skrivit dessa inlägg jag svarat på. Punkt slut. Lägg ned diskussionen som inte tillför ett enda skit till tråden.
Känns som upplagt att Nardos tar detta. Steg är lätt för produktionen att manipulera givet att det inte finns en uppembar vinnare.
Annars har Judit skallen medan Nardos har lättare för att vika ner sig. Däremot vet hon att hon behöver immuniteten så kan nog skärpa till sig för en gångs skull.
Therese: jag har öronproppar så jag kommer inte vakna oavsett.
När Pedram o Tanja viskar o pussas så kan hon inte somna....thats what she said.
Hatar henne.
Kallade aldrig henne billig eller fnask. Sa att det är så hon väljer att utstråla sig själv. HON BETER OCH KLÄR SIG SOM EN TONÅRING, som vill ha uppmärksamhet och inte känner sig säker på sig själv. Synd. Jag har verkligen INGENTING mer att addera. Ville bara göra ett litet försök att få kanske iaf en del av de kåta små pojkar på Flashback att kanske vakna. Men det är som sagt inte lönt.
Vill få kåta små pojkar på Flashback att vakna genom att trashtalka en annan kvinna. Fräscht.
Men alla vet att det är okej att prata illa om kvinnors utseenden, för det är ju trots allt det enda vi är - våra utseenden!!!! Speciellt snygga tjejer, dem får man trashtalka hur som helst för snygga tjejer har inga känslor. Så provocerande av Therese att SMINKA sig när hon är kvinna i en värld där kvinnor värderas utifrån sitt utseende!!! HUR kan HON!!!!!