2021-03-01, 22:50
Medlem
Anonym396s avatar
Herregud, Nardos avbryter Therese 5 gånger. Ni kanske förstår varför Kattis flippar?!?!?
2021-03-01, 22:51
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FredrickFederley
FB:

VaRfÖr DrAr AlLa RaSiStKoRtEt nÄr MaN tAlaR DåLiGt om NaChOs eLlEr PeDrAm?

Also FB:

Åh tack att du drar oss över samma kam

Är det inte så rasister gör med invandrare?

Du verkar ha mycket gemensamt med rasister, mysigt!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Hahahhaha, det här kommer Judith vinna lätt.

Hoppas verkligen det!
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stilrent
Tycker du att han verkar ha intresse för någon av tjejerna?
Jag ser inga signaler av intresse iallafall...
Som jag uppfattat har han tittat en del på Emelie men kan ha fel,det bästa hade varit om han gått för Steph.
Bi-Simon hånglar med killar .Steph förtjänar bättre än så
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Ja, och jag points out att det är problematiskt. Återigen: vem är du att bestämma vem hon är? Hon är en person som gillar att sminka sig, hon sminkar sig = hon visar vem hon är. Och sluta löjla dig, det är inte "teatersmink" och det vet du själv, det är helt vanligt smink. Jag har aldrig sagt att du pratat nedsättande om hennes person, jag har sagt att du pratat nedsättande om hennes utseende. Att tycka att du har rätt att prata nedsättande om en annan kvinnas utseende, säga att hon ser billig ut och som ett fnask, är fett problematiskt. Att du ens tar ord som "fnask" i din mun talar för sig själv. Du tycker synd om alla som klagar på dina inlägg - men det är dig det är synd om om du inte förstår att du bidrar till att kvinnor aldrig kan vara enough. Vi är damned if we do, damned if we don't.

Lugn och fin. Har inga nedsättande tankar till någon kvinna bakom mina inlägg.
Har dock rätt att skriva vad jag känner för hur dom väljer att framställa sig utan att du behöver gå bananas. Finns liksom ingen anledning känner jag? Så ber dig att bara avsluta denna diskussion, tackar
2021-03-01, 22:52
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Precis! Produktionen är så jävla dålig som hela tiden filmar Tess trots att hon är den tråkigaste att följa.

Sitter väl någon neckbeard i proddan som inte sett en kvinna på år och dar och dreglar efter henne..
Bannlyst
Ojoj, Narcos fick en vit babies, nu kommer rasism anklagelserna hagla.
Medlem
Hahaha fyfan vad trög hon är Nardos😂
Medlem
Blaisens avatar
Okej, hur många blir sekundärkränkta för att Nardos inte fick en svart docka?
2021-03-01, 22:53
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Jag tror han sörjer på riktigt just nu faktiskt. Det känns nog jäkligt sjukt att vara där inne i huset på alla möjliga plan. En situation som är helt omöjlig att tänka sig in i utan att ha varit där själv.
Jag hoppas bara han rycker upp sig o blir sitt spralliga, vanliga jag igen och går loss ihop med simon och busar runt 🥳

Något jag verkligen INTE förstår är hur folk kan vilja ha kvar någon av Peddot eller Narkos? Det kryper i hela jävla kroppen av ilska när man hör deras blattesnack

Jag tror att han och Simon kan bli ett bra radarpar.
2021-03-01, 22:53
Medlem
riktigt skituppdrag glad att det var judith och nardos som fick det
2021-03-01, 22:54
Medlem
Killthepoors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Jag säger att hon SER UT SOM FNASK. hon SER BILLIG UT.
Jag gnäller ej- ifrågasätter varför man i ett program där det handlar om att visa vem man är- väljer att avsätta halva sin vakna tid åt att smeta in en massa teatersmink? Hon är och får vara hur hon vill. Jag har ALDRIG pratat NEDSÄTTANDE- om hennes insida eller person. Möjligen om hur man väljer att framställa sig själv. Tycker inte själv att det är ett "fett problematiskt" tankesätt, men intressant hur du väljer att tolka vad jag skriver.

"Jag har aaaaaaldrig pratat nedsättande om hennes insida eller person"
Nej men då så! Då är det ju helt okej att kalla någon BILLIG och FNASK, så länge du inte pratar illa om hennes insida
Du är ju bra korkad alltså om du inte tycker att det är något problematiskt med det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in