Citat:
Ursprungligen postat av
Strix m/94
Att tvinga någon till graviditet är att tvinga på någon en att bli gravid - inte att fullfölja en graviditet som tillkommit genom fullt frivilligt sex mellan myndiga. Det bör Du nog kunna skilja åt.
Nja, det är nog en tolkningsfråga, men visst, du vill
tvinga kvinnor att bära och föda barn, bättre så?
Citat:
De som kommer hit från utlandet något uppåt i åldrarna och ofta familjevis blir inte svenskar, därför att de växer inte upp i en svensk familj med svensk kultur. Man kan inte gå en kurs i att bli svensk. Numera har vi dessutom enklaviserat landet så pass att vi är framme vid tredje generationens invandrare som inte blir svenskar och inte ens kan svenska på en rimlig nivå, nästan inte alls ibland.
Visst, jag tror inte att det är speciellt vanligt bland tredje generationens invandrare att inte kunna svenska. Jag frågar mig dock, är det omöjligt att ättlingar till invandrare kan ta till sig av den svenska kulturen till den grad att de kan bli "etniska svenskar"? Varför är inte det en rimlig lösning på det här påstådda demografiproblemet? Varför är inte adoption en rimlig lösning? Varför i hela helvete är din föreslagna lösning det extremt inhumana
tvinga kvinnor att bära och föda barn?
Jag ska ge dig, jag hade faktiskt fel, det du förespråkar är inte bokstavligt talat nazism. Det är fortfarande absurd, förkastlig, rasistisk och kvinnofientlig poltik, men inte riktigt nazism. Känns ärligt talat som att du kunde ha klargjort det den första gången jag antyde det handlade om vita svenskar, men visst, jag får väl erkänna att jag gjorde ett obefogat antagande och att det faktiskt finns gradskillnader mellan er högerpopulister.