2021-02-28, 17:53
Medlem
ChiCoLas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Varför visar tjejerna sig i BH & trosa hela tiden den här sommaren?

Varför rasar ingen mot den skenande objektifieringen (hos mig)

Underbart med Malin och Jennifer i BH. Däremot för lite trosor
Citera
2021-02-28, 18:17
Medlem
Pantheraduss avatar
Vem väljer nu Phillip som andrekämpe....?
Kan det bli Allan (men tror det blir svårt, då det blir teknikgren), så troligen "en tjej", och då blir det kunskap. Vilken av tjejerna kan minst?

Han kanske får chansa på att Malin inte är så jättevass på det. Hoppas han väljer henne och att hon då åker ut, för jag gillar inte piano-Philips spelstil i farmen.... Men han har lyckats bli storbonde i rättan tid, men inte på det ädlaste viset.

Håller på Phillip ikväll!
Citera
2021-02-28, 18:27
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pantheradus
Kan det bli Allan (men tror det blir svårt, då det blir teknikgren), så troligen "en tjej", och då blir det kunskap. Vilken av tjejerna kan minst?

Han kanske får chansa på att Malin inte är så jättevass på det. Hoppas han väljer henne och att hon då åker ut, för jag gillar inte piano-Philips spelstil i farmen.... Men han har lyckats bli storbonde i rättan tid, men inte på det ädlaste viset.

Malin jobbar ju som målare, en praktisk tjej som kanske inte är så teoretisk, så varför inte!
Dock är ju Malin tusen gånger behagligare att beskåda än han, den där!
Allan tror jag inte på då dessa två har blivit bundis.
Citera
2021-02-28, 18:29
Medlem
Citat:

Tror han väljer en tjej, och då ligger nog Malin nära till hands.
Hoppas också på vinst för Phillip.
Citera
2021-02-28, 18:38
Medlem
Pantheraduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
Malin jobbar ju som målare, en praktisk tjej som kanske inte är så teoretisk, så varför inte!

Det finns fler som är behagliga att beskåda på om man så vill, hon (Malin) är inte nr 1 där (inte för mig). Nej tror inte att det blir Allan.
Tack vara Philips taktik, lite ful-spel, blev det såhär..... Farmen blir roligare om Philipp vinner, då kommer han försöka köra ut Filip sen...
Citera
2021-02-28, 18:48
Medlem
Pantheraduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Tror han väljer en tjej, och då ligger nog Malin nära till hands.
Hoppas också på vinst för Phillip.

Tror också han väljer en tjej. Han väljer nog den som det ryktas om skulle kunna vara den som kan minst i ämnet i fråga, troligen är det Malin, men möjligtvis Karin (vet ej om Linnea jobbat mer med djur så hon kan det, vet ej vad hon sysslar med).

Blir det en tävling där de måttar (t ex utslagsfråga), tror jag Philipp har större chans, i övrigt rätt så 50/50. Så någon liten fördel för honom i så fall.

Håller på honom, men är rätt osäker på om han klarar sig då det är kunskap, och blir en slumpfaktor beroende på vilka frågor som är med.
Citera
2021-02-28, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
Instämmer, han väljer inte den som plockat en fästing från hans eget roder....
Citera
2021-02-28, 19:19
Medlem
Citat:

Ja, det blir spännande ikväll vem han väljer.
Citera
2021-02-28, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Den.Onde
Instämmer, han väljer inte den som plockat en fästing från hans eget roder....
Fast fästingen tog Phillip bort själv, det hjälpte inte Allan till med.
Citera
2021-02-28, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Fast fästingen tog Phillip bort själv, det hjälpte inte Allan till med.

Så därför kommer han välja Allan
Citera
2021-02-28, 19:58
Medlem
Många verkar gå igång på den feta norrländskan. Nej tack, Jennifer ser man är en kåt jävel.

Håller såklart på Phillip och han tar en tjej, mest neutralt också
Citera
2021-02-28, 20:03
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChiCoLa
Underbart med Malin och Jennifer i BH. Däremot för lite trosor
Ja hade varit fint med lite kameltår eller kanske om man fick se att intimrakningen fallerat under veckorna på farmen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in