2021-03-11, 20:44
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagserdigjustnu
Jag tänkte också på det. Men eftersom tablån imorrn är tom så måste det vara en miss, om än en skum sådan.

Emelie "Emzikk" Karlsson en f.d. deltagare i Farmen har förklarat detta en gång i tiden i sin Vlogg. De räknar inte veckodagar som man gör normalt: utan 1-3 eller 4 dgr (2--> dgr ledigt från filmande) sedan börjar de filma igen oavsett veckodag i almenackan = blir lite fel i vilka som är de normala veckodagarna som vi har i vår kalender! Det kan förklara "TV-tablån" i avsnittet om "Imorgon" i slutet av avsnittet.
Citera
2021-03-11, 20:44
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lawless19
Malin måste ha knullat inatt. Den enda gången jag är pigg på bakfyllan är om jag knullat ut all alkhol under natten

I natt? Du är medveten om att det är typ sju månader sedan det spelades in?
Citera
2021-03-11, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Det stod ”i morgon” i trailern. Är det en miss eller har jag missat något?
Jag reagerade på det också. Det stod så i slutet av dagens avsnitt. Tar inte det som något annat än en miss, då TV4 gör stavfel på deltagare (Allan Eriksson istället för Ericksson skriver de i alla avsnitt, till exempel). Alla som är bekanta med Farmen vet att det sänds söndag-torsdag varje vecka. Det är helt omöjligt att det är Farmen imorgon eftersom både Postkodmiljonären och Talang ska sändas. Det står heller inte i tablån.
Senast redigerad av Heymid 2021-03-11 kl. 21:06.
Citera
2021-03-11, 21:16
Medlem
Jagserdigjustnus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Emelie "Emzikk" Karlsson en f.d. deltagare i Farmen har förklarat detta en gång i tiden i sin Vlogg. De räknar inte veckodagar som man gör normalt: utan 1-3 eller 4 dgr (2--> dgr ledigt från filmande) sedan börjar de filma igen oavsett veckodag i almenackan = blir lite fel i vilka som är de normala veckodagarna som vi har i vår kalender! Det kan förklara "TV-tablån" i avsnittet om "Imorgon" i slutet av avsnittet.

Jo men jag erinrar mig att det brukar stå ”på söndag” i slutet av torsdagsavsnitten. Men, men, kamp blir det iaf.
Citera
2021-03-11, 22:16
Medlem
Swaywayss avatar
Oj vad Linnea sket på sig när han lurade henne att hon skulle bli vald. Hon såg verkligen deras vänskap dö i ultra-rapid. Tutten var riktigt rolig där faktiskt Trodde inte han hade det i sig.
Citera
2021-03-11, 22:47
Medlem
Hoppas Allan tar Daniel.
Citera
2021-03-11, 22:49
Medlem
Borde inte Filip böna o be om att bli vald till A.K nu??
Tycker det är oerhört tyst om att amulett ger plats i final veckan... Eller anpassar man sig efter pianoklinkarens färdigheter??
Heller ryka i en kamp ,med möjlighet att vinna än att bli hemskickad med svansen mellan bena.
Anna borde ha påtalat detta tidigare men verkar inte gälla längre..
Citera
2021-03-12, 00:21
Medlem
ChiCoLas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
Borde inte Filip böna o be om att bli vald till A.K nu??
Tycker det är oerhört tyst om att amulett ger plats i final veckan... Eller anpassar man sig efter pianoklinkarens färdigheter??
Heller ryka i en kamp ,med möjlighet att vinna än att bli hemskickad med svansen mellan bena.
Anna borde ha påtalat detta tidigare men verkar inte gälla längre..

Det ahr du nog rätt i. Men jag tror att han hoppas på att slippa kämpa. Om Malin försvinner sätter hon Philip. Försvinner Linnea tackar hon Erik med en vecka till. Försvinner Daniel så sitter Allan och vice verca. Försvinner philip undrar jag däremot om han sätter malin eller om hans sängakrobatik med Erik gjort något.
Citera
2021-03-12, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChiCoLa
Det ahr du nog rätt i. Men jag tror att han hoppas på att slippa kämpa. Om Malin försvinner sätter hon Philip. Försvinner Linnea tackar hon Erik med en vecka till. Försvinner Daniel så sitter Allan och vice verca. Försvinner philip undrar jag däremot om han sätter malin eller om hans sängakrobatik med Erik gjort något.

Sätter som vadå??
Det blir ju ingen storbonde mer.
Citera
2021-03-12, 01:21
Medlem
Fy fan så dryg Daniel var mot Skratt-Erik vid matbordet ute vid frukosten, när han sa emot direkt. När Erik sa att det behövdes en till till stenplockningen..Vidrigt översittarbeteende, duktigt gjort när man lyckas vara drygare än Torpar-Jesus själv! En riktigt präktig Bror-duktig verkar Daniel vara.
Allmänt tråkiga, dryga och bittra deltagare kvar. Tråkiga människor helt enkelt.
Citera
2021-03-12, 08:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Hoppas Allan tar Daniel.

Nä, jag hoppas han tar pianoklinkaren. Och mosar skiter ur honom. Den fjanten har inget i en final att göra.
Citera
2021-03-12, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swayways
Ja, men på Farmen ska man vara det också om man vill gå så långt som möjligt. Han tänker helt rätt strategiskt. Jag var förvånad att Helena inte förstår eller räknar med detta med sin stora erfarenhet av programmet.

Ja han kan nog till och med ta den i sketan för att rädda sig kvar i detta sömnpillret.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in