2021-02-12, 19:48
Medlem
XtraXs avatar
Såg nu att det är inspelat i Småland, trott att det spelades in längre norrut. Ser ut som det är mycket flygfän fast det kanske inte är mygg. Eller så är det gott om mygg i de småländska skogarna.
Citera
2021-02-12, 22:25
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=3Fr6ShjiPO8&ab_channel=SofieHod%C3%A9n

mary pratar utom livet på farmen (med förra året vinnare sofie )och det enorma hat hon fått från "hatforum" antar hon syftar på denna tråden bla

hon säger också bla annat vara förvånad över brännskadans enorma hat mot henne (synkarna)
även henke får sig en känga
Citera
2021-02-12, 22:27
Medlem
AlkoholiseradArabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Ja, det är samma insjö.
Så, det ligger alltså "två" farmen vid samma insjö? Förra och denna. Och man har använt samma kämparstugor och samma ting?
Citera
2021-02-12, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlkoholiseradArab
Så, det ligger alltså "två" farmen vid samma insjö? Förra och denna. Och man har använt samma kämparstugor och samma ting?

Nä, det är samma insjö som kämpestugorna (syns om du läser alla inlägg )
Citera
2021-02-12, 22:36
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
https://www.youtube.com/watch?v=3Fr6ShjiPO8&ab_channel=SofieHod%C3%A9n

mary pratar utom livet på farmen (med förra året vinnare sofie )och det enorma hat hon fått från "hatforum" antar hon syftar på denna tråden bla

hon säger också bla annat vara förvånad över brännskadans enorma hat mot henne (synkarna)
även henke får sig en känga

Jag har nyss sett den intervjun då jag är vän med Sofie som hade flaggat om den tidigare i veckan på sin Instagram. Märy menade nog detta forum bl a (finns säkert flera) som hon slutat följa. Tycker inte att Märy gav så särskilda kängor mer än att hon förklarade en del som inte visats i serien på TV. Hon var ärlig när hon sa att hon och Henrik verkligen inte hade bra kemi emellan sig (även privat efteråt) men att även om hon och Richard inte kom så bra överens så blev det klippt och uppförstorat. Lili och Märy var inte så osams heller som det visats och är idag och privat väldigt goda vänner.

Allt som visas i serien är väldigt vinklat och det visas endast dryga 20 minuter per dag (i snitt) av 24/7 tid som de filmas.
Citera
2021-02-12, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Jag har nyss sett den intervjun då jag är vän med Sofie som hade flaggat om den tidigare i veckan på sin Instagram. Märy menade nog detta forum bl a (finns säkert flera) som hon slutat följa. Tycker inte att Märy gav så särskilda kängor mer än att hon förklarade en del som inte visats i serien på TV. Hon var ärlig när hon sa att hon och Henrik verkligen inte hade bra kemi emellan sig (även privat efteråt) men att även om hon och Richard inte kom så bra överens så blev det klippt och uppförstorat. Lili och Märy var inte så osams heller som det visats och är idag och privat väldigt goda vänner.

Allt som visas i serien är väldigt vinklat och det visas endast dryga 20 minuter per dag (i snitt) av 24/7 tid som de filmas.

ja stämmer det som mary säger så har hon blivit sjukt jävla dåligt vinklad faktiskt fatta hur mycket man går miste om som vi inte ser
Citera
2021-02-12, 22:55
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja stämmer det som mary säger så har hon blivit sjukt jävla dåligt vinklad faktiskt fatta hur mycket man går miste om som vi inte ser

Jag vet många (känner några till) som deltagit i Farmen som har vittnat om samma sak angående vinklingar som har gjorts men som berättat senare i Q&A i egna vloggar om olika saker
Så man får ta rätt mycket med en stor nypa salt av vad vi tittare får se. Men det är underhållningens baksida som deltagarna borde ha förstått vid det här laget och de är vuxna människor som skriver på ett kontrakt = The show must go on!
Senast redigerad av CS128 2021-02-12 kl. 22:57.
Citera
2021-02-13, 02:04
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havarti
Läst ca 7 km. Så det är bil som gäller o ev. två traktorer.

Det är mycket längre än 7 km. Absolut inte gångavstånd eller traktoravstånd då det är mycket småvägar och även större landsvägar mellan farmen och torpet. Det är så roligt att de filmar att de gör från ena stället till det andra, men det är ett måste med produktionsbil.
Citera
2021-02-13, 02:11
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amarace
Nä, det är samma insjö som kämpestugorna (syns om du läser alla inlägg )

Precis! kämpestugorna ligger nära otroligt nära farmen vid sjön. Ena kämpestugan ligger ungefär mellan farmen och där tinget utspelar sig. Typ 200 meter från ”badbryggan” Den andre kämpestugan ligger på andra sidan sjön. Ca 300 meter fågelväg.

Förra farmen låg ca en halvtimme bilväg från dagens farmen
Citera
2021-02-13, 08:06
Avslutad
Citat:

För mig är märy den värsta deltagaren jag har sett i valfri dokusåpa! Men hon tycker ju inte att hon gör något fel själv!
Citera
2021-02-13, 10:33
Medlem
Citat:

Ja det är nedklippt och vinklat så det ska bli en bra dokusåpa och bra tv.
Citera
2021-02-13, 13:09
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Ja det är nedklippt och vinklat så det ska bli en bra dokusåpa och bra tv.

Visst är det så men även jag liksom alla tittare glömmer ofta bort det. Men kollar man intervjun i sin helhet så begriper man också att visst fanns det krockar i personligheterna - då liksom privat - men också att de hade vänskap och har det än i dag och mycket roligt också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in