2021-02-27, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MegaTant
Är inte Malin gårdsfru just nu?

Det är ju bara förstekämpe hon går säker för, som andrekämpe kan hon väljas
Citera
2021-02-27, 23:55
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MegaTant
Är inte Malin gårdsfru just nu?

Jo - tills på Söndag.
Citera
2021-02-27, 23:59
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
Är inte Daniel snickare?
(Kanske inte som yrke just nu, men med sån erfarenhet.)

Han är sadelmakare på fordon till yrket = fixar bilars säten så det blir snyggt och bra. Kanske han har snickrat på fritiden - det har väl de flesta?!
Citera
2021-02-28, 00:07
Medlem
Crapmagics avatar
Varför visar tjejerna sig i BH & trosa hela tiden den här sommaren?

Varför rasar ingen mot den skenande objektifieringen (hos mig)
Citera
2021-02-28, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Han är sadelmakare på fordon till yrket = fixar bilars säten så det blir snyggt och bra. Kanske han har snickrat på fritiden - det har väl de flesta?!

Han har ju egen firma, där en av delarna i näringsindelningen är byggande av hus och andra byggnader, och i beskrivningen ingår tillverkning i trä, stål, textil och läder, samt reparation av mövler och inredningar för hem, bilar, båtar och motorcyklar.

Så jag vill påstå att snickeri ingår i hans nuvarande arbete.

Hans sida för företaget: https://tholens.se
Senast redigerad av Amarace 2021-02-28 kl. 01:47.
Citera
2021-02-28, 04:48
Medlem
Citat:
Jag höll Henrik högt (förut) som favorit - men sedan han avvek från Torpet så sjönk han som en gråsten. Ge upp bara så där? Dålig kämparanda ser jag det som.
Samma här. Inte ens en vecka på torpet höll han ut innan han gav upp, riktigt uselt.
Citera
2021-02-28, 07:34
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Det är ju en del av programmet. Det är ju därför de får personliga brev. Är man med i leken får man leken tåla.
Ja, eller så vsr han bara less på att vara på ett torp med en jobbig bög och gnälliga kärringar.

Konstigt i alla fall att ingen annan har lämnat farmen i årets upplaga. Annars så brukar det vara många som lämnar redan första veckorna. Trodde Lilly skulle lämna farmen tidigt på egen hand.
Citera
2021-02-28, 10:03
Medlem
EdKempers avatar
Citat:
Tyckte du antydde att du VET - vem som är Tuppen i Hönsgården - men så var det inte tydligen. Du spekulerade bara ...
Nej, om du följer mitt citat så ser du att jag svarade på ett inlägg om hönsgården och tuppen...
Citera
2021-02-28, 11:05
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amarace
Han har ju egen firma, där en av delarna i näringsindelningen är byggande av hus och andra byggnader, och i beskrivningen ingår tillverkning i trä, stål, textil och läder, samt reparation av mövler och inredningar för hem, bilar, båtar och motorcyklar.

Så jag vill påstå att snickeri ingår i hans nuvarande arbete.

Hans sida för företaget: https://tholens.se

Ja du jag visste inte att allt detta ingår i hans yrke - då förstår jag att han kan snickra. Men yrkestiteln är inte snickare fast han har yrkeskunskapen. Du ser - mycket man inte vet om vad olika yrken egentligen innebär!
Citera
2021-02-28, 11:08
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Samma här. Inte ens en vecka på torpet höll han ut innan han gav upp, riktigt uselt.

Ja jag blev faktiskt besviken på att han inte ens försökte en endaste vecka på Torpet till närmsta tävling i varje fall. Trodde han var mer stabil i psyket att ta det som en man och visa sina skills och tävla sig tillbaka.
Citera
2021-02-28, 13:04
Medlem
farlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Ja, eller så vsr han bara less på att vara på ett torp med en jobbig bög och gnälliga kärringar.

Konstigt i alla fall att ingen annan har lämnat farmen i årets upplaga. Annars så brukar det vara många som lämnar redan första veckorna. Trodde Lilly skulle lämna farmen tidigt på egen hand.

Eller hur! är faktiskt uppriktigt förvånad över att Henrik, som jag trodde skulle gå om inte till final så väldigt långt, är den enda som hoppat av i årets säsong. Räknar inte in Syliane här då hon ju knappt han komma till Torpet innan hon åkte hem igen, det var ju bara pinsamt på riktigt.

Även om jag uppskattar att det inte bara varit en massa paktprat och bråk måste jag också säga att de platta karaktärerna gjort att det inte finns någon som sticker ut och som jag genuint hejar på.
Den enda jag INTE vill ska vinna är Daniel för det hade varit förjävla tråkigt och förutsägbart. Kanske passande för årets säsong dock?
Citera
2021-02-28, 13:14
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Eller hur! är faktiskt uppriktigt förvånad över att Henrik, som jag trodde skulle gå om inte till final så väldigt långt, är den enda som hoppat av i årets säsong. Räknar inte in Syliane här då hon ju knappt han komma till Torpet innan hon åkte hem igen, det var ju bara pinsamt på riktigt.

Även om jag uppskattar att det inte bara varit en massa paktprat och bråk måste jag också säga att de platta karaktärerna gjort att det inte finns någon som sticker ut och som jag genuint hejar på.
Den enda jag INTE vill ska vinna är Daniel för det hade varit förjävla tråkigt och förutsägbart. Kanske passande för årets säsong dock?

Ja, konstigt att ingen annan har stuckit hem tidigare. Henrik trodde jag skulle gå långt då han var både kunnig och rätt stark.

Annars som du säger så är de ett gäng med rätt tråkiga karaktärer. Ingen sticker ut och de är inga som jag riktigt kan heja på. Oftast så brukar varje säsong ha någon som är mer eller mindre elakt och några som framstår som goda. Säkert skönt att slippa de där som bara vill starta bråk, men för oss tittare så blir det ju mindre spänning.

Tror att Daniel vinner, men det hade ju varit så förutsägbart att det skulle bara vara tråkigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in