Citat:
Ursprungligen postat av
ZlatanStatyn
-30% på gme idag . Köpte aktien idag på em. Gick upp fint först och sen värsta dyket.
Råd: Jaga aldrig. Har man missat tåget får man ta nästa. Men det klart, har du lekpengar så kör på

Det är rätt kul så fattar, men om man vill undvika de där -30%, speciellt när aktien pendlat mellan 90-200 afterhours.
Men sen är jag helt bakom flötet själv, som satt i AMC föregående gång innan rusningen och trots uppgång på flera hundra procent höll jag över natten och vaknade bitter med mindre vinst än dagen innan
Det här med CCIV irriterar mig som in i helvete. Allt tydde på ett värde mellan 12-18 miljarder, istället 24 miljarder och aktien dunstar rätt ner till typ där jag började. Vinsten borta (nej jag lär mig aldrig att ta vinst, ja, jag ska lära mig, och nej det är inget problem, än.).
Ska nog shoppa imorgon, beroende på hur allting öppnar och dagen utvecklas. Airbnb hade en mumsig kvartalsrapport, Beyond Meat inleder samarbete med McDonalds, Tesla under 700, NIO nere igen samt har kvartalsrapport på måndag.
Finns mycket mumsigt i dagens aktiemiljö, massor av möjligheter!