2020-07-21, 11:05
Medlem
imaloser107s avatar
Blev en liten post på Evolution Gaming pga det lilla raset idag.

Får hoppas det blir en fin liten swingtrade inom några dagar/veckor :P

Förmodligen så rasar det vidare, då jag är en loser. Mvh :3

Edit: Köpte på 640.
Citera
2020-07-21, 14:33
Medlem
imaloser107s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imaloser107
Blev en liten post på Evolution Gaming pga det lilla raset idag.

Får hoppas det blir en fin liten swingtrade inom några dagar/veckor :P

Förmodligen så rasar det vidare, då jag är en loser. Mvh :3

Edit: Köpte på 640.

Edit2: Fegade ut och sålde på 642... Såg det har sjunkit till nästan 631kr nu och blir sugen på en kort trade till men tvekar :<
Citera
2020-07-21, 15:02
Medlem
Vansterpartiets avatar
Lite tråkigt att mycket av det globala innehavet man köpt den senaste tiden och dess uppgång äts upp av valutaeffekter, lär ju inte sälja inom närstående framtid men ändå. Men svenska innehavet tuffar ju på.
Citera
2020-07-21, 15:18
Medlem
Marcens avatar
Tack vare att min förra bank segade sig ordentligt när jag flyttade mitt innehav till Avanza missade jag hela coronadippen. Allt innehav såldes pga motsvarande inte fanns hos Avanza, låg därmed 100% likvid under dippen, och lyckades träffa uppgången ganska exakt när jag väl kunde börja köpa igen. Ren och skär tur.

Amazon, Swedish Match och Evolution Gaming ligger bland mina toppaktier, köpte samtliga i slutet på mars.
Citera
2020-07-21, 15:21
Medlem
bl1nks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vansterpartiet
Lite tråkigt att mycket av det globala innehavet man köpt den senaste tiden och dess uppgång äts upp av valutaeffekter, lär ju inte sälja inom närstående framtid men ändå. Men svenska innehavet tuffar ju på.

Jäklar vad SEK stärks mot dollarna och euron.

EDIT: Folk kanske passade på att byta valutor under dippen vid coronan när de insåg att USA skulle få det svårt.
Citera
2020-07-21, 15:35
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Edit2: Fegade ut och sålde på 642... Såg det har sjunkit till nästan 631kr nu och blir sugen på en kort trade till men tvekar :<
Jag köpte också på 640. Tänker köpa en till post i morgon om den går ner mot 600. Har en långsiktig post i EVO och brukar passa på att trejda extra vid sidan om varje gång det kommer en sådan här dipp. Handlar bara småposter så jag tar inga stora risker.
Citera
2020-07-21, 15:37
Medlem
Det går rent åt helvete minst sagt....
Citera
2020-07-21, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jambalaya-17

Aj fan.

Ligger du tungt i björnar eller vad står på?
Citera
2020-07-21, 16:00
Medlem
imaloser107s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReedMe
Jag köpte också på 640. Tänker köpa en till post i morgon om den går ner mot 600. Har en långsiktig post i EVO och brukar passa på att trejda extra vid sidan om varje gång det kommer en sådan här dipp. Handlar bara småposter så jag tar inga stora risker.

Låter fint. Köpte en post på 633kr nu igen när Penser kom med sin riktkurs. Tänkte ifall börsen går uppåt imorgon kanske det blir en finfin kortsiktig trade. :P

Edit: Vilken omsättning idag
Citera
2020-07-21, 17:29
Medlem
Paatiences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jambalaya-17
Vad har du för aktier just nu?
Citera
2020-07-21, 17:29
Medlem
imaloser107s avatar
Citat:
Låter fint. Köpte en post på 633kr nu igen när Penser kom med sin riktkurs. Tänkte ifall börsen går uppåt imorgon kanske det blir en finfin kortsiktig trade. :P

Edit: Vilken omsättning idag

Blev lite svettigt där. Köpte min andra post för 633 sedan gick det ner lite till 628 för att sedan gå till 631 i slutcallen. Får se hur det går imorgon..
Citera
2020-07-22, 00:37
Medlem
Luftgevars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZiggeZiggarett
Jag säljer mina Lammhults. Så det är jag som trycker ner kursen nu... men jag undrar om jag får allt sålt idag. Tänker inte jaga köpare.

Det är en förlust jag realiserar så pengen blir inte så stor.

Den får hamna i likviden så länge... Investor kan man nog köpa, substansrabatten är vettig just nu. Men jag har ju Astra, Eric och SAAB redan.

Vi får se... börsen är lite het just nu så jag avvaktar lite...
Så nu säljer du dina Lammhults? Har inte du suttit på dom sen den låg på 60 kr?
Hur stort innehav har du? Daglig omsättning på 180-200 tusen lär väl duga för att kunna sälja av?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in