Citat:
Ursprungligen postat av
twigdoll
Har en stalker som jag misstänker har Münchhausen by proxy, där djur förekommit som offer, personen har berättat om att denne har orsakat skador genom råkat utföra fysiskt våld och även felaktig kost som denne har läst på om genom forum som framkallat allvarliga sjukdomstillstånd.
Utan att jag har gjort personen något så är denne bara ute efter att sabotera mitt liv, och säger önska död på mig för jag inte vill ha kontakt då personen var otroligt elak och nervärderande.
Kontaktar folk bara för att tala om dåliga saker om mig och drar till med lögner och förvrängningar.
Jag har försökt tänka det går över snart, men nej månaderna går och människan är lika sjuk och besatt ändå av mig.
Men får väl hoppas på att det blir karma.
Om personen sagt detta till dig borde du anmäla, direkt!
Hemskt att personen skadar djur! Försök spara allt hen skriver till dig, konversationer etc och spela in era samtal om personen ringer dig. Lämna sedan till polisen så att eventuella husdjur blir omplacerade och räddade! Och ansök om besöksförbud.
Om personen kontaktar dig vid upprepade tillfällen trots besöksförbud kan den tillslut få fängelse, men först böter såklart