[quote=nova68|74803834]
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Jag ögnade som hastigast igenom domen. Det verkar som att JB minsann inte har haft det så lätt som styvpappa till denna bångstyriga tonårsjänta. Fick intrycket av att hon försökt förföra JB. JB hade t.o.m. frågat henne om hon gjort det innan. Viss sexuell fysisk kontakt skedde men med underkläder på och när han sen sa att hon var äcklig och att han inte ville ha henne kände hon sig försmådd.
Ja herrejävlars alltså och för detta hängs han ut som en pedofil. Jag blev själv en gång lockad av en 15 åring när jag var 30. Skillnaden mellan JB och mig är att jag brände på bruden och då var allt för henne ok. Hon fick vad hon ville ha. JB kände han inte kunde det iom sin ställning och därför åkte han på ett åtal och dom.
Hade han låtit sig förföras till fullo så hade säkerligen allt varit frid o fröjd då hon hade fått den hake på honom hon varit ute efter. Hon hade förenat nytta med nöje. Vilket jävla öde JB har råkat in i. Förstår att han känner sig ordentligt kränkt och att han anmäler Ebba. Ebba har antagligen fått inspiration till sitt inlägg i Facebook härifrån.
[/QUOTE.]
Där for den lilla respekt du möjligtvis kunde ha tillkämpat dig Kubun.
Du är inte värd att svara mer då en sådan syn i mina ögon jämställer dig med förövaren.
Nackskott är enda boten mot pedofili.
Tja det blev nu bara en gång för mig att jag lät mig förföras av en ung brud trots att jag var föremål för flera försök. Jag bara skrattar åt ert ojande och att ni i Ebbas försvarsgäng skulle vara förmögna att visa nån slags respekt överhuvudtaget ser jag som uteslutet efter att sida upp och sida ner fått ta del av en sån strid ström av okvädningsord ni kastat ur er. Har aldrig någonsin kämpat för att bli tilldelad någon respekt. Jo jo efter sig själv dömer man andra
Dina pedofilanklagelser må du rikta mot lagstiftarna och politikerna Ebba inkluderat som bestämt gränsen vid 15 år. Jag har inte gjort något olagligt och har aldrig någonsin försökt att förföra någon kvinna. Det är egentligen heller inte någon skillnad i sak på våldtäkt och förförelse. I det ena fallet tillskansar man sig sex och i det andra lurar man till sig det. Det som tänder en normal man är en kvinna som vill, det gudomliga, men det är säkerligen något som övergår din förmåga att ta till dig.
När jag läste domen mot JB stod det ganska klart för mig att 15-åringen försökte förföra JB men han lyckades trots erektionen hon lyckats framkalla dra sig ur situationen så våldtäkten aldrig fullbordades. Ja våldtäkt som det skulle ha räknats som, trots hennes byxmyndighet, därför att hon stod i en beroendeställning till honom som styvdotter.
Nä JB har nog blivit dömd som oskyldig. Hade han haft en intention att genomföra ett samlag så hade han ju fullbordat det. Tjejen snärjde honom, så är min uppfattning, försökte först t.o.m. köra med att hon var rädd för att ha blivit med barn men ändrade storyn. JB förnekar brottslig handling. Han är varken den förste eller den siste som skulle kunna vara dömd men oskyldig.