2021-02-22, 09:50
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khabat
Hade jag absolut kunnat göra, vilken lallare som helst hade kunnat göra det. Jobbar du på detta Riks eller? Är det någon bidragssatsning för personer som stått utanför arbetsmarknaden länge eller vad?

Jag jobbar lite med dem, hjälper till med hår, make up och garderob. .Det är SDs nättidning samtiden som gör Riks. Chefredaktör är Dick Eriksson.
Citera
2021-02-22, 10:39
Medlem
Ankdammsmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noden
Jag skulle tro att hon är ovan vid att synas i media. De två andra är ju betydligt äldre också och har mer erfarenhet att falla tillbaka på.

Att inte kunna sitta still är ett typiskt nybörjarmisstag och fullt begripligt. Tanken med Riks är väl också att det ska vara lite folkligt amatörcharmigt som kontrast till pk-professionalismen hos de andra.

Det mesta går att träna bort. Sen har folk olika rörelsemönster helt naturligt, och hon är kanske bara "ryckigare". Kameran förstärker allt.
Citera
2021-02-22, 11:00
Medlem
HejaFinlands avatar
Vad folk klagar på tjejerna! Riks har 4,8 miljoner visningar på 3 månader. Det är inte många kanaler på svenska som kommer upp i det. Läser man kommentarerna så verkar många killar tycka att de är snygga och har sina olika favoriter, lite som ett tjejband. Ni här på FB är nog inte representativa för killar.
Citera
2021-02-22, 12:19
Medlem
Ankdammsmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Ni här på FB är nog inte representativa för killar.

Det finns ju en viss kritisk ådra och ton här, som ibland slår över i bitterhet. :-)
Citera
2021-02-22, 12:28
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankdammsman
Det finns ju en viss kritisk ådra och ton här, som ibland slår över i bitterhet. :-)

Du menar att de är "svartsjuka" för att de inte känner så snygga, populära, smarta och talangfulla tjejer?
Citera
2021-02-22, 13:10
Medlem
CtrlAltDelThiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noden
Givetvis gör hon det, eftersom hon har klockrena åsikter. Jag skulle tro att hon är ovan vid att synas i media. De två andra är ju betydligt äldre också och har mer erfarenhet att falla tillbaka på.

Du måste nog kolla upp din fakta lite. Emmie är näst äldst. Eller näst yngst om man vill säga så istället.
Citera
2021-02-22, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CtrlAltDelThis
Jag får lite intrycket att hon inte känner sig hemma i ett riktigt konservativt sammanhang eftersom hon är invandrare. Hon kanske är född här men någon av föräldrarna är det då inte.
Här är en bra intervju med Emmie, där hon beskriver varför hon lämnat den identitetspolitiska feminismen, och varför hon känner sig hemma i konservatismen.

https://www.youtube.com/watch?v=dCVR6JRtabQ
Citera
2021-02-22, 14:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Jag jobbar lite med dem, hjälper till med hår, make up och garderob. .Det är SDs nättidning samtiden som gör Riks. Chefredaktör är Dick Eriksson.

Ah, misstänkte nästan att det var något SD-relaterat. De brukar vara skrattretande dåliga på mediaproduktion, trots alla år och pengar de haft att bli bättre på det.

Men inget ont över ditt arbete, håret och sminket såg bra ut.
Citera
2021-02-22, 15:00
Medlem
Ett bra och lovande initiativ,finns mycket att vinna på upplysande verksamhet
för den yngre publiken.
Citera
2021-02-22, 17:27
Medlem
No-n-sences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herakleios
Mycket hat från dig.

Vänligen precisera det du kallar hat?

Citat:
Erkänn att du är en woke vänster incel som hatar Riks.

Jösses, halmgubbe, bemöt istället argumenten oavsett vem som preciserar dom. Antingen håller argumenten bäring eller så gör dom det inte oavsett vem som framför dom.

Citat:
Hur mår du?
.

Jo tack jag mår bra. Tackar som frågar. Kunde givetvis vara ledig mer och tjäna mer som jag kunde spendera på tidigare nämnd ledighet.

Citat:

Oroa dig inte för min sociala status din stackare.

Inte så att jag ligger vaken på natten och oroar mig, men du bör undvika att debattera med folk då du lider av grava vanföreställningar.
Senast redigerad av No-n-sence 2021-02-22 kl. 17:31.
Citera
2021-02-22, 17:39
Medlem
NoTruces avatar
Risken med att pumpa ut så många videos som de gör nu är tyvärr att de riskerar att "mätta" marknaden. Kanske skulle begränsa det till typ tre videos per dag?

Observera att jag tycker det är ett lovvärt initiativ och jag är positivt överraskad av det de levererat so far.
Citera
2021-02-22, 19:06
Avslutad
Nazist SD och deras youtube kanal riks.se

Nazist SD har startat youtube kanal vid namnet riks där de pumpar ut nazistiska och rasistiska hatpropaganda. Bjuder folk som de kallar för ex-muslimer för att sätta grupper mot grupper.

Jag spyr rent ut sagt, är varken höger eller vänster men vad är detta för osmakligt kanal helt ärligt? Vad är Googles redaktion? Varför tillåter man såna här retorik få vara kvar och normalisera hatpropaganda på det här viset?

Socialdemokraterna och övriga partier är orsaken till den här framväxande bondeläppar som vi har och göra med i det här landet ändå står de där och kastar skit men ifrågasätter aldrig att det är faktiskt de själva som har gjort att det här nazistiska partiet blivit som de är idag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in