Citat:
Ursprungligen postat av
emelie-r
Nazist SD har startat youtube kanal vid namnet riks där de pumpar ut nazistiska och rasistiska hatpropaganda. Bjuder folk som de kallar för ex-muslimer för att sätta grupper mot grupper.
Jag spyr rent ut sagt, är varken höger eller vänster men vad är detta för osmakligt kanal helt ärligt? Vad är Googles redaktion? Varför tillåter man såna här retorik få vara kvar och normalisera hatpropaganda på det här viset?
Socialdemokraterna och övriga partier är orsaken till den här framväxande bondeläppar som vi har och göra med i det här landet ändå står de där och kastar skit men ifrågasätter aldrig att det är faktiskt de själva som har gjort att det här nazistiska partiet blivit som de är idag.
Låt mig gissa, du kommer från nån medelklass familj, pappa kör elbil, uppväxt/bor i villa i nån mellanstor till stor stad och röster typ C eller MP? Har du nån kul färg i håret också måntro? 😅
Ne men till frågan, SD har växt fram för folk har börjat inse att det här med 90 000 människor årligen som kommer till Sverige och totalt misslyckas med integrationen för att det mer eller mindre väntas gå automatiskt så fort dom gått färdigt SFI (vilket många inte gör av olika anledningar) inte har fungerat och skapar getton överallt runt om i landet. Varken sd eller kd vill stoppa all invandring för all framtid, det dom efterfrågar är en volym som samhället klarar av att integrera vilket inte är fallet för stunden, samt att vårt eget folk ska gå först, vilket vilken normalt funtad svensk också borde tycka.
Puss kyssen😘
Eller trakasserade jag dig sexuellt nu?🙄😅😉