2021-02-21, 18:54
Medlem
No-n-sences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herakleios
Hon är nybörjare och ung.

Det stämmer.

Citat:
Kommer bli ett proffs i längden.

Har du ingen aning om.

Citat:
Hon håller högre klass än SVT och TV4 och är jävligt snygg.

Inte när det gäller bra röst, bra ljud och kvalite. Det sista har inget med saken att göra.

Citat:
Alla tre i Riks är underhållande och attraktiva. Till skillnad mot sömniga SVT.

Som sagt, är det bara snygga tjejer du vill titta på finns det tretton på dussinet på internet.
Försök träffa någon på riktigt istället för att leka låtsasriddare på nätet.
Citera
2021-02-21, 19:53
Medlem
CtrlAltDelThiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HVIT.
Rebecka från Riks är ju kanon! Både begåvad, snygg och politiskt vettig.

Rebecka är bäst i trion. Alla är bra men Emmie tycker jag inte känns perfekt. Hon verkar lite osäker eller stressad. Inte helt naturlig som de andra.
Citera
2021-02-21, 21:50
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CtrlAltDelThis
Rebecka är bäst i trion. Alla är bra men Emmie tycker jag inte känns perfekt. Hon verkar lite osäker eller stressad. Inte helt naturlig som de andra.
Tycker tvärtom att Emmie nästan är bäst, hon har någon slags lågmäld glimt i ögat som jag gillar. Hon är feminin i en positiv mening.
Citera
2021-02-21, 23:19
Medlem
CtrlAltDelThiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Tycker tvärtom att Emmie nästan är bäst, hon har någon slags lågmäld glimt i ögat som jag gillar. Hon är feminin i en positiv mening.

Jag får lite intrycket att hon inte känner sig hemma i ett riktigt konservativt sammanhang eftersom hon är invandrare. Hon kanske är född här men någon av föräldrarna är det då inte.
Citera
2021-02-21, 23:20
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khabat
Vilken sansalöst dålig bild- och ljudkvalitet de där Riks har. Hur kan man aspirera på att vara en seriös nyhetskanal när man har så värdelös teknik? En nyare iPhone hade ju varit bättre än det där. Pinsamt.

Vad bra då antar jag att du har en iphone och kan göra en egen bättre kanal. Kan du länka här till den när du så enkelt har överträffat Riks?
Citera
2021-02-21, 23:45
Medlem
Herakleioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No-n-sence
Det stämmer.

Har du ingen aning om.

Inte när det gäller bra röst, bra ljud och kvalite. Det sista har inget med saken att göra.

Som sagt, är det bara snygga tjejer du vill titta på finns det tretton på dussinet på internet.
Försök träffa någon på riktigt istället för att leka låtsasriddare på nätet.

Mycket hat från dig.

Erkänn att du är en woke vänster incel som hatar Riks.

Hur mår du?

Oroa dig inte för min sociala status din stackare.
Citera
2021-02-22, 00:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Vad bra då antar jag att du har en iphone och kan göra en egen bättre kanal. Kan du länka här till den när du så enkelt har överträffat Riks?

Hade jag absolut kunnat göra, vilken lallare som helst hade kunnat göra det. Jobbar du på detta Riks eller? Är det någon bidragssatsning för personer som stått utanför arbetsmarknaden länge eller vad?
Citera
2021-02-22, 05:21
Medlem
Helt sjukt när man inte kan använda ett ord som svenskar utan att vissa ska få Hitler-vibbar. Visar verkligen på hur långt svenskhatet vuxit sig. Snart blir väl svenskarna deporterade till gaskammare också...
Citat:
Ursprungligen postat av Radjaidjah
Nej.
Ungsvenskarna? vad är det för skitnamn? Låter som nåt Hitler hade föreslagit
Citera
2021-02-22, 05:22
Medlem
Ok. Upp till bevis,tack.
Citat:
Ursprungligen postat av Khabat
Hade jag absolut kunnat göra, vilken lallare som helst hade kunnat göra det. Jobbar du på detta Riks eller? Är det någon bidragssatsning för personer som stått utanför arbetsmarknaden länge eller vad?
Citera
2021-02-22, 05:26
Medlem
Uppfattar det mer som att hon är väldigt taggad och därför lite mer "på'. Sen är hon säkert ny i sitt jobb. De andra två är kanske mer vana/rutinerade och därför mer avslappnade...
Citat:
Citera
2021-02-22, 05:29
Medlem
Givetvis gör hon det, eftersom hon har klockrena åsikter. Jag skulle tro att hon är ovan vid att synas i media. De två andra är ju betydligt äldre också och har mer erfarenhet att falla tillbaka på.
Citat:
Jag får lite intrycket att hon inte känner sig hemma i ett riktigt konservativt sammanhang eftersom hon är invandrare. Hon kanske är född här men någon av föräldrarna är det då inte.
Citera
2021-02-22, 05:35
Medlem
Tycker Riks är en toppen kanal för den som vill ha rappa kommentarer till olika nyheter. Tror detta kan passa yngre personer bra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in