2021-02-18, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BerraSWE
Han verkade sympatisk och snäll.
Men nu när han tydligen har misshandlat frun så får man väl tänka om.
Han har väl provat på lite av varje kan jag tänka mig, både vad gäller droger och sex.
Jag har reviderat min uppfattning efter att jag fått veta vad han gjort mot sin fru. Dessutom stämmer det bättre om han är gärningsmannen åtminstone om man ska ta cykelvittnets iakttagelse på allvar. Jag är då rätt så säker på att P-A.J inte är så mycket längre än 1,75 cm
Jag kan inte heller hitta något som tyder på att brevbäraren har begått något brott i stil med vad GN har gjort. Nu börjar det också faktiskt se ut som att GN passar in på beskrivningen "kvinnohatare" som jag har för mig att G.W.Persson nämnde något om det i det här sammanhanget.
Men är det någon som vet ifall GN skulle ha ägt något udda vapen på den tiden det begav sig? Någon har nämnt någon form av bajonett, eller var det något eget hemmabygge kanske?
Citera
2021-02-18, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majsargott
Ja GN eller "Guran" är garanterat över 180. Är själv en rätt lång tjej på 180 cm, så han understiger inte det iallafall. Minns också att jag tyckte att han såg "vältränad" ut för sin ålder då jag träffade honom, detta var för ca 3-4 årsedan.
Jag hade inte särskilt stort intresse, eftersom att jag då inte visste vem han var överhuvudtaget.

Undra vad som hände med hans hund? Den minns jag mest. Gissar på att det var en slags dogo argentino-blandning, med det "passande" namnet Lillen.
Kan inte vara roligt att bli hotad om att få den hunden bussad på sig :-/

GN kan ju faktiskt vara GM också nu när desto mer kommer fram. Fast personligen så tror jag mest på BerraSWE' s teori om Mr P och B med svartsjukedrama.

Jag tror mer på GN=GM, men med tanke på vad man hört för övrigt så räknar jag ändå med att det måste ha varit lite svartsjukedraman inblandat också, på nåt vis...
Citera
2021-02-18, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BerraSWE
Det är en ganska intressant teori om GN som eventuell GMn, dock tror jag personligen inte det.

Känner mer att det här har något med BÅ/Mr P och Eva att göra, ett svartsjukedrama som urartade kvällen för Evas flytt.

Men tänk om mördaren är någon som bor väldigt nära mordplatsen, kanske blev GN däremot vittne till hela händelsen, han bodde ju med perfekt uppsikt.
Men varför gick då inte GN till polisen, eller så har han gjort det om det är han eller frun som är vittnet.

Varför såg vittnet enbart när man släppte av Eva, händelseförloppet kan inte ha varit så långvarigt till att det hemska hände, säg 2-3 minuter efter Eva släpptes av. Verkar skumt att någon skulle ha börjat förfölja henne den korta biten och helt plötsligt gå bärsärkagång på Eva.

Ville GMn tysta Eva för att dom hade en hemlig affär ?
GMn borde dock inte ha mördat Eva om så var fallet, hon skulle ju ändå flytta dagen efter.
Kanske hotade Eva att berätta något om GMn, hon skulle ju som sagt ändå flytta från Kramfors och hade inget att förlora, därför var Eva tvungen att tystas.

Visste Eva att GN var bisexuell, kanske kom hon på honom med någon karl i buskarna ?

Hmmmm ..... 🤔 , på den tiden var det nog bra mkt skämmigt om sådant kommit ut . Fick han nåt litet skoj hot / eller annat slags hot av Eva ...Som blev jäkligt allvarligt för honom 🤔
Citera
2021-02-20, 15:20
Medlem
Handfatstrallarens avatar
2019-04-08, 20:55 länk
Badkarsrunkaren
Jag tror mig veta att det är GN som är skyldig till mordet på EVA eftersom han vid tiden bodde i direkt anslutning till händelseförloppet.
2021-02-18, 20:25 länk
MamaGris
det måste ha varit lite svartsjukedraman inblandat också, på nåt vis...
Kanske var det brist på uppmärksamhet, närhet och sex från MN:s sida, pga. två små barn hemmavid (f. -84 och -87), som i kombination med rusmedel utlöste GN:s handlande då han åsåg Eva kliva ur Berits bil nere i korsningen?

Citat ur DOM B2194-18 (2019-06-12)

”Med detta menar inte tingsrätten att G N ska gå fri från ansvar för sina handlingar eftersom det varit tydligt vid varje givet tillfälle att G N i de olika situationerna handlat rationellt med hänsyn till vad han ville uppnå i de olika situationerna. Hans handlande har hela tiden styrts av hans verkliga eller upplevda behov som i sin tur haft sin grund i hans personliga problematik och som medfört en något nedsatt förmåga till insikt och handlingskontroll.”

2021-02-11, 03:44 länk
persephone
Flygbild från cirka 1975 https://kartbild.com/?fbclid=IwAR3bxD65zEBXt6_whrSxGnxj2ReAvW8DfhJhu7iK 0h0jaB96pvbuTLN7IbM#16/62.9352/17.7849/0x9
Jag kan inte släppa flygbilden från cirka 1975.

Där ser man hur genvägen (stigen), genom nuvarande Dollar$tore, övergår från gård till Herrgårdsvägen ner till Långbackens början (parkeringsplatsens slut).

Här är länken till GN:s villa i Google Earth.

Vrids atlasen motsols sisådär 90 grader så syns fyrvägskorsningen där Eva släpptes av.

Från villans fönster på övervåningen, ner till korsningen där Berit släppte av Eva, är det i runda slängar ca 110 m.

2019-04-08, 01:05 länk
Ron.Frangu
Det här anonyma vittnet som alltså påstår sig ha sett hur Eva blev avsläppt i korsningen sent på kvällen, hur kunde hen se att det var just Eva Söderström som blev avsläppt?
Om det anonyma vittnet befann sig inomhus hade hen förmodligen endast kunnat se att det var en kvinna som lämnade en bil.
Ca 110 m räcker nog för att se att det var Eva Söderström (i en upplyst korsning).

2016-11-07, 01:08 länk
Pudelfrillan
Jag avslutar med att citera Mark Safarik ur Svenska fall för FBI, del 1 Mordet på Eva Söderberg: "Något vi ofta märker hos gärningmän är att en sida av dem vill berätta en del av sanningen. Vi kallar detta fenomen för "läckage", de läcker viss information till en, men inte all. Det är det vi ser hända här".
Är det GN:s läckage?

Utifrån kartbilden från 1975, med genvägen (stigen genom nuvarande Dollar$tore) och Google Earth blir det ungefär 540 m från korsningen fram till Långbackens början (parkeringens slut).

Det borde i rask takt tagit Eva ca 5 min att promenera sträckan korsningen ner till Långbackens början från det att Berit lämnade med bilen utmed Limstagatan, GN:s villa och hundvittnet ”Sven”, enär väninnan bodde i stadsdelen Brunne.

Avståndet för GN på cykel från villan, utmed Limstagatan, förbi hundvittnet ”Sven”, Kontorsvägen, Herrgårdsvägen och ner till Långbackens början (parkeringen) är sisådär 1320 m.

Det borde inte ta många minuter att cykla vårdslöst längs Limstagatan ner till Långbackens början via Kontorsvägen.

Många håller exempelvis runt 30 km/h när de cyklar på distans, det blir 30000 m delat med 60 minuter vilket ger 500 m/min.

Sträckan 1320 m borde därför ha tagit mindre än 3 minuter att avverka.

Från det att Berit passerat GN:s villa med bilen så borde Eva ha hunnit promenera approximativt 100 m (1 min).

Tiden att springa nerför trappan, slänga på sig en blå fritidsjacka, ut genom ytterdörren och fram till cykeln och dra iväg tar mellan tummen och pekfingret 1 till 2 min.

Då har Berit redan passerat GN:s villa.

Enligt mina beräkningar lär därför GN haft mindre än 1 minut på sig att invänta Eva vid Långbackens början.

Därför konfronterades Eva och GN vid den slängda cykeln i diket.

ATTACK!

2021-02-15, 19:26 länk
Handfatstrallaren
Därefter blir GN medveten om gärningen, alternativt störd, och avbryter det pågående angreppet.
Enligt GW pekade knivhuggen mot en person med ett ”svårt sjukligt drag”.

Läs mer här: ”När döden kom till Kramfors”

2021-02-14, 20:14 länk
Timeout
Jag håller mig till det som har kommit fram som verkar sannolikt.
.
Senast redigerad av Handfatstrallaren 2021-02-20 kl. 16:13.
Citera
2021-02-20, 21:47
Medlem
2021-02-20, 15:20 länk
Handfatstrallaren
Citat ur DOM B2194-18 (2019-06-12)
G B N 63 år Kramfors

Lexbase är en webbtjänst som erbjuder offentlig information från svenska domstolar och andra myndigheter. Här hittar du domar i brottmål och/eller tvistemål rörande personer.
Här är länken till GN:s villa i Google Earth.
Avståndet för GN på cykel från villan, utmed Limstagatan, förbi hundvittnet ”Sven”, Kontorsvägen, Herrgårdsvägen och ner till Långbackens början (parkeringen) är sisådär 1320 m.
Klicka er gärna fram utefter GN:s cykelväg i Google Earth, från hans villa till mordplatsen vid Långbackens början.

Timeout
FJANT
.
Senast redigerad av Handfatstrallaren 2021-02-20 kl. 22:40.
Citera
2021-02-21, 00:12
Medlem
2021-02-16, 20:20 länk
Handfatstrallaren
Kanske berodde det på att GN den 14 januari 2019 hotade en kvinna med "akta så att jag inte skickar hunden på dig".
2021-02-17, 22:37 länk
Majsargott
Undra vad som hände med hans hund? Den minns jag mest. Gissar på att det var en slags dogo argentino-blandning, med det "passande" namnet Lillen.
Kan inte vara roligt att bli hotad om att få den hunden bussad på sig :-/
Bild på GN:s hund Lillen (4 nov 2013)

”Nu ska Lillen och jag ut och lufsa. Kanske han på nån hundtös får snufsa.”
Citera
2021-02-21, 02:10
Medlem
Handfatstrallaren
Självklart hade GN koll på Eva, de växte upp i samma område och åldersskillnaden var bara 3 år.

Eva gick dagligdags ”förbi” GN:s hus på sin väg till skolan.
GN observerar när Eva kliver ur Berits bil i korsningen nedanför sitt hus.
Från svt NYHETER GW: Mördaren höll henne under bevakning den 17 mars 2017 säger Leif GW Persson – Hon har inte bara blivit huggen, mördaren höll henne under bevakning.

Visst var det så, GN hade full koll på vem Eva Söderström var.

Motfrågan är, hade Eva full koll på GN?

Det faller sig naturligt att Eva och GN har setts - pratat - med varandra i och med deras nära geografiska närhet (och hundar).

Kanske Evas syster Anneli eller väninna Marpet1 vet mera om det?
Senast redigerad av Handfatstrallaren 2021-02-21 kl. 02:22.
Citera
2021-02-21, 09:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Handfatstrallaren
Handfatstrallaren
Självklart hade GN koll på Eva, de växte upp i samma område och åldersskillnaden var bara 3 år.

Eva gick dagligdags ”förbi” GN:s hus på sin väg till skolan.
GN observerar när Eva kliver ur Berits bil i korsningen nedanför sitt hus.
Från svt NYHETER GW: Mördaren höll henne under bevakning den 17 mars 2017 säger Leif GW Persson – Hon har inte bara blivit huggen, mördaren höll henne under bevakning.

Visst var det så, GN hade full koll på vem Eva Söderström var.

Motfrågan är, hade Eva full koll på GN?

Det faller sig naturligt att Eva och GN har setts - pratat - med varandra i och med deras nära geografiska närhet (och hundar).

Kanske Evas syster Anneli eller väninna Marpet1 vet mera om det?

Alla vet ju att GM ofta bor nära brottsplatsen, eller iaf har anknytning till platsen där det brottet sker, eller känner offret. Det var antagligen GNs rastplats med sin hund också.
I GNs fall stämmer ju alla scenarion, hur som helst borde GN om han hade hund på den tiden kunnat spåra upp Eva när hon rastade Laban, om Mr P och BÅs historia stämmer.
Om det sedan är en slump att GN bor nära platsen lämnar jag vara osagt.

Men sätter man ihop pusselbitarna kan man iaf inte utesluta det som ett möjligt scenario.
Det enda frågetecknet är cykeln, den kan också vara helt ovesäntlig då man på den tiden ofta lämnade sina cyklar vid vägkanten eller hos en bekant när man gick in på stan. Man behövde inte låsa sina cyklar på den tiden, så kan mycket väl vara någon som fick skjuts därifrån.

Mördaren skulle även kunna vara någon GN känner som kanske egentligen hade tänkt besöka honom.
Citera
2021-02-21, 17:00
Medlem
2019-11-14, 00:38 länk
Timeout
Allvarligt talat...
I denna artikel finns det bilder på hur det såg ut på platsen när mordet skedde.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/BRvR9w/mordet-pa-eva-27-har-gackat-polisen-i-30-ar
hur det såg ut på platsen när mordet skedde

2019-11-14, 01:02 länk
MamaGris
Nu hänvisar du till en artikel som man måste vara Plus-kund för att läsa.
måste vara Plus-kund för att läsa

2019-11-14, 01:11 länk
Timeout
Har du inte råd med 59 kr i månaden så låt det vara... men du missar en massa bilder från mordplatsen och till och med en bild på när dom bär ut kroppen på bår.
59 kr i månaden
Det ser inte likadant ut i dag som det gjorde då 1987.
ser inte likadant ut i dag som det gjorde då 1987

2019-11-14, 01:58 länk
MamaGris
Sluta gnata om mordplatsen nu. Som jag sagt förut så ville jag bara veta var Eva blev avsläppt. Det är uppenbart att DU INTE VET DET själv trots att du hävdar att du är så påläst.
du hävdar att du är så påläst

Timeout hänvisar MamaGris till Aftonbladets låsta artikel med bilder från den 28 sep 2019 på hur det såg ut på platsen när mordet skedde, för att 33 minuter senare skriva att det inte ser likadant ut idag som det gjorde då 1987.
Vägar har andra namn tex.
Att vägar har andra namn idag har ingenting med hur det såg ut på platsen när mordet skedde 1987.

Jämför din bifogade artikel från Aftonbladet den 28 sep 2019 med denna Flygbild från cirka 1975.

MamaGris (och de) som inte har råd med 59 kr i månaden ser då endast artikelns förstabild som där föreställer Evas förmodade gångväg från korsning till mordplats (den vita prickade linjen).

Fastän det den 28 sep 2019 fanns en gångväg via pizzeria Sylos infart ner till Dollar$tores parkeringsplats så valde Eva ändå att promenera utefter den vita prickade linjen från korsning till mordplats, allt enligt Timeout:s länkade Plus-kundsartikel för 59 kr i månaden.

Vänta ... någonting är fel!

MamaGris
”Det är uppenbart att DU INTE VET DET själv trots att du hävdar att du är så påläst.”

Precis!

Efter många års stiltje sett till modern utveckling i staden etablerade sig livsmedelskedjan Dollarstore i Kramfors 2007, i en helt nybyggd lokal, som kom att lyfta den lokala centrumhandeln avsevärt.

2007 etablerade sig Dollarstore i Kramfors.

Sylos startar ugnarna igen 2009.

2009 startade Sylos ugnarna invid Dollarstore.

Handfatstrallaren

Där ser man hur genvägen (stigen), genom nuvarande Dollar$tore, övergår från gård till Herrgårdsvägen ner till Långbackens början (parkeringsplatsens slut).
Om Eva hade gått såsom Timeout:s länkade Plus-kundsartikel gör gällande hade promenaden blivit 65 m längre (605 m istället för 540 m enligt Google Earth), eller om man så vill hela 39 s längre gångtid i rask takt.

2021-02-13, 23:00 länk
Timeout
Lite förundrad över den konstiga reaktionen när man funderar på om någon har dåligt minne över allt som har kommit fram i tråden
2021-02-14, 18:01 länk
MamaGris
Det är ju DU som gjorde den sammanställningen själv baserat på vad du sett på Tv och läst i tidningar själv.
2021-02-14, 18:04 länk
MamaGris
Fråga Timeout om stigen finns kvar. Han är ju den som är mest "påläst" på det här forumet (host, host, harkel)
Timeout
Sammanställningen är gjord utifrån uppgifter som har funnits i TV program, tidningsartiklar och inlägg i tråden som berättar vem PAJ är.
2019-11-14, 17:56 länk
Timeout
SAMMANSTÄLLNING UPPGIFTER SOM HAR FRAMKOMMIT OM MORDET PÅ EVA.
Uppdaterad 2019-11-14
2019-12-02, 17:42 länk
MamaGris
Jag låtsas inte vara påläst och jag skiter i din sammanställning
Det gör du helt rätt i MamaGris!

Att som Timeout förlita sig på felaktiga uppgifter som har funnits i TV program, tidningsartiklar och inlägg i tråden för att göra sig en sanningsenlig sammanställning är bara så beklagligt.

Allvarligt talat...

Exempel på det är Evas 39 s längre gångtid i rask takt från korsning till mordplats.

De 39 sekunderna kan vara skillnaden mellan att fria eller fälla en misstänkt gärningsman.

På 39 s färdas en cyklist omkring 325 m.

Handfatstrallaren
Utifrån kartbilden från 1975, med genvägen (stigen genom nuvarande Dollar$tore) och Google Earth blir det ungefär 540 m från korsningen fram till Långbackens början (parkeringens slut).

Det borde i rask takt tagit Eva ca 5 min att promenera sträckan korsningen ner till Långbackens början från det att Berit lämnade med bilen utmed Limstagatan, GN:s villa och hundvittnet ”Sven”, enär väninnan bodde i stadsdelen Brunne.

Det borde inte ta många minuter att cykla vårdslöst längs Limstagatan ner till Långbackens början via Kontorsvägen.

Många håller exempelvis runt 30 km/h när de cyklar på distans, det blir 30000 m delat med 60 minuter vilket ger 500 m/min.

Om det vore såsom Timeout:s länkade Plus-kundsartikel gör gällande så hade kanske mordplatsen varit närmare Herrgården istället?

Timeout
... men du missar en massa bilder från mordplatsen och till och med en bild på när dom bär ut kroppen på bår.
Nej då!

För de som tycker det vore intressant att se en bild på när kriminalens tekniker för bort Evas kropp på bår, utan att själva behöva betala 59 kr i månaden för det, klicka på Vem mördade Eva?

Klicka sedan på texten READ THIS ARTICLE

(23 juli 2019)

2021-02-17, 11:08 länk
solento
Kanske dyker det upp en polis som kan se på det hela med nya ögon.
Det gör det nog!
Senast redigerad av Handfatstrallaren 2021-02-21 kl. 17:54.
Citera
2021-02-21, 19:03
Medlem
RÄTTELSE

2021-02-21, 17:00 länk
Handfatstrallaren
den 28 sep 2019
Det skulle ha stått så här: se nedan

—-

Fastän det den 25 sep 1987 fanns en gångväg via pizzeria Sylos infart ner till Dollar$tores parkeringsplats så valde Eva ändå att promenera utefter den vita prickade linjen från korsning till mordplats, allt enligt Timeout:s länkade Plus-kundsartikel för 59 kr i månaden.

MamaGris
”Det är uppenbart att DU INTE VET DET själv trots att du hävdar att du är så påläst.”

Precis!

Efter många års stiltje sett till modern utveckling i staden etablerade sig livsmedelskedjan Dollarstore i Kramfors 2007, i en helt nybyggd lokal, som kom att lyfta den lokala centrumhandeln avsevärt.

—-

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för den fadäsen.

Tryckfelsnisse var visst i farten ...
Senast redigerad av Handfatstrallaren 2021-02-21 kl. 19:06.
Citera
2021-02-21, 19:10
Medlem
Majsargotts avatar
Tänkte på var låg Evas föräldrahem egentligen? Ställde frågan för ett tagsedan och då fick jag svaret att det låg precis där dagiset är nu.
Gör det verkligen det? På de gamla fotona så ser det precis ut som att föräldrahemmet låg där det vita huset som säljer antikviteter står? Att det är föräldrahemmet fast ombyggt?
När jag gick förbi dagiset och försökte bedömma avståndet så gott det gick från den gamla kartan, så såg det precis ut som att det skulle vara det nuvarande vita huset.
Citera
2021-02-22, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Handfatstrallaren
2019-11-14, 00:38 länk
Timeout
Allvarligt talat...
I denna artikel finns det bilder på hur det såg ut på platsen när mordet skedde.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/BRvR9w/mordet-pa-eva-27-har-gackat-polisen-i-30-ar
hur det såg ut på platsen när mordet skedde

2019-11-14, 01:02 länk
MamaGris
Nu hänvisar du till en artikel som man måste vara Plus-kund för att läsa.
måste vara Plus-kund för att läsa

Timeout
Har du inte råd med 59 kr i månaden så låt det vara... men du missar en massa bilder från mordplatsen och till och med en bild på när dom bär ut kroppen på bår.
59 kr i månaden
Det ser inte likadant ut i dag som det gjorde då 1987.
ser inte likadant ut i dag som det gjorde då 1987

2019-11-14, 01:58 länk
MamaGris
Sluta gnata om mordplatsen nu. Som jag sagt förut så ville jag bara veta var Eva blev avsläppt. Det är uppenbart att DU INTE VET DET själv trots att du hävdar att du är så påläst.
du hävdar att du är så påläst

Timeout hänvisar MamaGris till Aftonbladets låsta artikel med bilder från den 28 sep 2019 på hur det såg ut på platsen när mordet skedde, för att 33 minuter senare skriva att det inte ser likadant ut idag som det gjorde då 1987.
Vägar har andra namn tex.
Att vägar har andra namn idag har ingenting med hur det såg ut på platsen när mordet skedde 1987.

Jämför din bifogade artikel från Aftonbladet den 28 sep 2019 med denna Flygbild från cirka 1975.

MamaGris (och de) som inte har råd med 59 kr i månaden ser då endast artikelns förstabild som där föreställer Evas förmodade gångväg från korsning till mordplats (den vita prickade linjen).

Fastän det den 28 sep 2019 fanns en gångväg via pizzeria Sylos infart ner till Dollar$tores parkeringsplats så valde Eva ändå att promenera utefter den vita prickade linjen från korsning till mordplats, allt enligt Timeout:s länkade Plus-kundsartikel för 59 kr i månaden.

MamaGris

Precis!

Handfatstrallaren

Om Eva hade gått såsom Timeout:s länkade Plus-kundsartikel gör gällande hade promenaden blivit 65 m längre (605 m istället för 540 m enligt Google Earth), eller om man så vill hela 39 s längre gångtid i rask takt.

2021-02-13, 23:00 länk
Timeout
Lite förundrad över den konstiga reaktionen när man funderar på om någon har dåligt minne över allt som har kommit fram i tråden
2021-02-14, 18:01 länk
MamaGris
Det är ju DU som gjorde den sammanställningen själv baserat på vad du sett på Tv och läst i tidningar själv.
2021-02-14, 18:04 länk
MamaGris
Fråga Timeout om stigen finns kvar. Han är ju den som är mest "påläst" på det här forumet (host, host, harkel)
Timeout
Sammanställningen är gjord utifrån uppgifter som har funnits i TV program, tidningsartiklar och inlägg i tråden som berättar vem PAJ är.
2019-11-14, 17:56 länk
Timeout
SAMMANSTÄLLNING UPPGIFTER SOM HAR FRAMKOMMIT OM MORDET PÅ EVA.
Uppdaterad 2019-11-14
2019-12-02, 17:42 länk
MamaGris
Jag låtsas inte vara påläst och jag skiter i din sammanställning
Det gör du helt rätt i MamaGris!

Att som Timeout förlita sig på felaktiga uppgifter som har funnits i TV program, tidningsartiklar och inlägg i tråden för att göra sig en sanningsenlig sammanställning är bara så beklagligt.

Allvarligt talat...

Exempel på det är Evas 39 s längre gångtid i rask takt från korsning till mordplats.

De 39 sekunderna kan vara skillnaden mellan att fria eller fälla en misstänkt gärningsman.

På 39 s färdas en cyklist omkring 325 m.

Handfatstrallaren

Om det vore såsom Timeout:s länkade Plus-kundsartikel gör gällande så hade kanske mordplatsen varit närmare Herrgården istället?

Timeout
... men du missar en massa bilder från mordplatsen och till och med en bild på när dom bär ut kroppen på bår.
Nej då!

För de som tycker det vore intressant att se en bild på när kriminalens tekniker för bort Evas kropp på bår, utan att själva behöva betala 59 kr i månaden för det, klicka på Vem mördade Eva?

Klicka sedan på texten READ THIS ARTICLE

(23 juli 2019)

2021-02-17, 11:08 länk
solento
Kanske dyker det upp en polis som kan se på det hela med nya ögon.
Det gör det nog!

Fast ibland undrar jag om Timeout kanske ändå känner till hur vägarna går och har gått här i Kramfors...I tråden om Mordet på Eva Magnusson från Nora så använder han ett uttryck som mest används här I Ådalen, nämligen "Gulle dig" (211-01-04). Jag har inte hört det uttrycket användas någon annanstans, men det finns säkert en "vettig" förklaring till det också. Kanske Timeout t.o.m bor här i Kramfors och då borde han ju känna till topografin tycker man
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in