2021-02-16, 16:36
Medlem
Majsargotts avatar
Aha, då är det därför ingen har sett till GN de senaste gångerna jag har varit där uppe.

Han hade lagt ut en klipp på sin fb (öppen) för ca 1 årsedan där han med synliga skrapsår i ansiktet var förbannad på polisen. Tyvärr tog han bort klippet och efter det var det tyst. Jag såg klippet men kunde inte förstå VARFÖR han var förbannad, utan han uttryckte bara sitt hat mot dom.
De som känner/känner till Guran har inte hört något från honom sist jag hörde mig för.
Det som har sagts mig är att han alltid har varit speciell och väldigt öppen med sin sexualitet och att även hans fru är öppet bisexuell. Men ingenting av att han skulle vara våldsam.. tills nu då.

Personligen har jag bara träffat GN en gång och då var han "normal" eller hur man ska uttrycka det. Han hade iallafall en stor bjässe till hund som iallafall jag inte vågade se i ögonen, trots min hundvana.
Citera
2021-02-16, 20:20
Medlem
Handfatstrallarens avatar
2021-02-16, 16:36 länk
Majsargott
Han hade lagt ut en klipp på sin fb (öppen) för ca 1 årsedan där han med synliga skrapsår i ansiktet var förbannad på polisen.
HÄR ÄR LÄNKEN TILL DET KLIPPET (19/1-2019) Nu får det bara nog med poliser och polisbrutalitet Amen och g på det. #polisen
Jag såg klippet men kunde inte förstå VARFÖR han var förbannad, utan han uttryckte bara sitt hat mot dom.
Kanske berodde det på att GN den 14 januari 2019 hotade en kvinna med "akta så att jag inte skickar hunden på dig". Vad vet jag?
Han hade iallafall en stor bjässe till hund som iallafall jag inte vågade se i ögonen, trots min hundvana.
Se där
Citera
2021-02-17, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kramiklon
Man får hoppas att Kall fall-gruppen har en helt annan inställning!!

Det gör jag med men det är en sak att hoppas på något och en annan sak vad jag tror. Kanske dyker det upp en polis som kan se på det hela med nya ögon.
Citera
2021-02-17, 13:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MamaGris
Tyvärr vet jag inget om GN. Visste inte att han misshandlat sin fru heller. Men det gör honom mer misstänkt än tidigare. Han är ju helt klart våldsbenägen. Stackars fru!

Det är en ganska intressant teori om GN som eventuell GMn, dock tror jag personligen inte det.

Känner mer att det här har något med BÅ/Mr P och Eva att göra, ett svartsjukedrama som urartade kvällen för Evas flytt.

Men tänk om mördaren är någon som bor väldigt nära mordplatsen, kanske blev GN däremot vittne till hela händelsen, han bodde ju med perfekt uppsikt.
Men varför gick då inte GN till polisen, eller så har han gjort det om det är han eller frun som är vittnet.

Varför såg vittnet enbart när man släppte av Eva, händelseförloppet kan inte ha varit så långvarigt till att det hemska hände, säg 2-3 minuter efter Eva släpptes av. Verkar skumt att någon skulle ha börjat förfölja henne den korta biten och helt plötsligt gå bärsärkagång på Eva.

Ville GMn tysta Eva för att dom hade en hemlig affär ?
GMn borde dock inte ha mördat Eva om så var fallet, hon skulle ju ändå flytta dagen efter.
Kanske hotade Eva att berätta något om GMn, hon skulle ju som sagt ändå flytta från Kramfors och hade inget att förlora, därför var Eva tvungen att tystas.

Visste Eva att GN var bisexuell, kanske kom hon på honom med någon karl i buskarna ?
Citera
2021-02-17, 14:02
Medlem
2021-02-17, 13:10 länk
BerraSWE
kom hon på honom med någon karl i buskarna
Allt är möjligt
Senast redigerad av Handfatstrallaren 2021-02-17 kl. 14:28.
Citera
2021-02-17, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BerraSWE
Det är en ganska intressant teori om GN som eventuell GMn, dock tror jag personligen inte det.

Känner mer att det här har något med BÅ/Mr P och Eva att göra, ett svartsjukedrama som urartade kvällen för Evas flytt.

Men tänk om mördaren är någon som bor väldigt nära mordplatsen, kanske blev GN däremot vittne till hela händelsen, han bodde ju med perfekt uppsikt.
Men varför gick då inte GN till polisen, eller så har han gjort det om det är han eller frun som är vittnet.

Varför såg vittnet enbart när man släppte av Eva, händelseförloppet kan inte ha varit så långvarigt till att det hemska hände, säg 2-3 minuter efter Eva släpptes av. Verkar skumt att någon skulle ha börjat förfölja henne den korta biten och helt plötsligt gå bärsärkagång på Eva.

Ville GMn tysta Eva för att dom hade en hemlig affär ?
GMn borde dock inte ha mördat Eva om så var fallet, hon skulle ju ändå flytta dagen efter.
Kanske hotade Eva att berätta något om GMn, hon skulle ju som sagt ändå flytta från Kramfors och hade inget att förlora, därför var Eva tvungen att tystas.

Visste Eva att GN var bisexuell, kanske kom hon på honom med någon karl i buskarna ?

Vet du om GN skulle kunna haft något udda vapen hemma, typ en bajonett eller något hemmasnickrat? Och hur lång är han, stämmer det med det som "cykelvittnet" sa?
Citera
2021-02-17, 18:23
Medlem
2021-02-17, 17:16 länk
MamaGris
Och hur lång är han, stämmer det med det som "cykelvittnet" sa?
Se Foton från Facebook-länken i spoilern nedan.
Citera
2021-02-17, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Handfatstrallaren
2021-02-17, 17:16 länk
MamaGris
Och hur lång är han, stämmer det med det som "cykelvittnet" sa?
Se Foton från Facebook-länken i spoilern nedan.
Har inte facebook tyvärr, men är han över 180?
Citera
2021-02-17, 21:46
Avslutad
Citat:
Har inte facebook tyvärr, men är han över 180?

GN är väl relativt lång, säkert 1.80-1.90 iaf,
body builder. Kommer dock inte ihåg då det var så många år sedan jag såg honom sist, måste vara över 15 år sedan jag flyttade från bygden.

GN hade en väldigt kort flyktväg om man leker med den tanken. Han skulle kunna ha återvänt till platsen flera gånger under kvällen och haft god uppsikt över brottsplatsen.

Dock tror jag inte GN är den typen.
Vet man vem som hittade Eva först??
Citera
2021-02-17, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BerraSWE
GN är väl relativt lång, säkert 1.80-1.90 iaf,
body builder. Kommer dock inte ihåg då det var så många år sedan jag såg honom sist, måste vara över 15 år sedan jag flyttade från bygden.

GN hade en väldigt kort flyktväg om man leker med den tanken. Han skulle kunna ha återvänt till platsen flera gånger under kvällen och haft god uppsikt över brottsplatsen.

Dock tror jag inte GN är den typen.
Vet man vem som hittade Eva först??
Alright, men varför är han inte den typen tror du?
Citera
2021-02-17, 22:37
Medlem
Majsargotts avatar
Ja GN eller "Guran" är garanterat över 180. Är själv en rätt lång tjej på 180 cm, så han understiger inte det iallafall. Minns också att jag tyckte att han såg "vältränad" ut för sin ålder då jag träffade honom, detta var för ca 3-4 årsedan.
Jag hade inte särskilt stort intresse, eftersom att jag då inte visste vem han var överhuvudtaget.

Undra vad som hände med hans hund? Den minns jag mest. Gissar på att det var en slags dogo argentino-blandning, med det "passande" namnet Lillen.
Kan inte vara roligt att bli hotad om att få den hunden bussad på sig :-/

GN kan ju faktiskt vara GM också nu när desto mer kommer fram. Fast personligen så tror jag mest på BerraSWE' s teori om Mr P och B med svartsjukedrama.
Citera
2021-02-18, 13:48
Avslutad
Citat:
Alright, men varför är han inte den typen tror du?

Han verkade sympatisk och snäll.
Men nu när han tydligen har misshandlat frun så får man väl tänka om.
Han har väl provat på lite av varje kan jag tänka mig, både vad gäller droger och sex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in