Citat:
Återigen är det som är intressant i min bok hur affären gick till fram tills avtalsskrivningen. Som jag har sagt tidigare så skiter jag i det juridiska, men eftersom att du är underbegåvad så skriver jag det igen. Ebba Busch kommer att vinna detta juridiskt, allt annat skulle vara en sensation! Moraliskt är jag inte lika säker beroende på vad som kommer fram.Du är nästan lite komisk i din okunskap och naivitet. Det var Binninge som bestämde sig för att bygga sin strategi på § 31 i Avtalslagen och utmåla Esbjörn som lättsinnig. Du kan själv se när det skedde eftersom han gör det öppet på Perdahl Lüllmaas facebook. Då hade han aldrig träffat Esbjörn i verkliga livet.
Citat:
Jag är inte läkare men att göra en medicinsk utvärdering utan att ens ha träffat patienten är oprofessionellt. Spelar ingen roll vad du tycker, det är fakta.Nu när en psykolog och två läkare avfärdar hans påståenden om att Esbjörn skulle vara så dement att han inte förstår begrepp som ”äganderätt” eller att man kan sälja saker man äger så skriker du som en våldtagen gris att proffs inte kan göra sådana bedömningar baserade på ett helt batteri av psykologiska tester.
Citat:
Då har jag fortfarande högre trovärdighet hos dig än va du har hos mig sedan länge, N.Armstark du är helt oförmögen att ta till dig något som ens skulle kunna vara negativt för Ebba Busch. Du går helt bananas på en partsinlaga från Ebba Busch, hon har gett sin bild men du kan ge dig fan på att den är tvättad flera gånger om för att passa hennes version. Även om den mycket väl kan vara den som är sanningen så kan man inte bara utgå från det.