Citat:
Ursprungligen postat av
Herakleios
Med en dåres envishet fortsätter du hävda att SE är GM trots att det inte finns mer än fria fantasier.
Det finns inget som talar för att SE
är annat än oskyldigt uthängd.
Inte ett endaste bevis finns.
Hur känns det?
Detta är CP 2.0
VG, PKK, RAF, CA, CP och efter 34 år SE.
Du ser inte mönstret?
Du famlar i ovisshetens mörker och i desperation har du fastnat vid ett oskyldigt vittne
Hur mycket du än försöker så finns inget bevis för att ta sig rätten att hänga ut SE.
J
Jag hävdar ingenting det jag skriver är att jag TROR att det var han.
Det är bara ni förnekare som hävdar saker som att SE inte är GM trots att det inte finns någonting som utesluter honom som GM.
NÅGON måste vara GM oavsett om konkreta bevis finns eller ej.
Det gäller ju mot ALLA presumtiva GM som finns och NÅGON måste som sagt ha utförd mordet.
Skillnaden på SE och de andra du rabblar upp är att SE med stor sannolikhet är GM de andra inte SE har betydligt mer mot sig än vad de andra har.
Att det sedan inte på långa vägar räcker för att få honom dömd om han hade varit vid liv är en annan femma.
Jag har heller aldrig påstått att det räcker juridiskt sett.
OM SE hade åtalats utifrån det som PU lade fram så är min åsikt att trots att jag är rätt säker på hans skuld så bör han frikännas.Det står ju inte bortom varje rimligt tvivel att han är skyldig,
Jag tycker att jag ser rätt klart på saker faktiskt.Jag är inte det minsta desperat desperation finner jag dock gott av hon vissa av er SE-förnekare som väljer att helt bortse från de tidiga förhören för att desperat i förhör och vittnesmål gjorda flera år efter mordet lyckad hitta ett vittne eller två som plötsligt minns att SE minsann var på platsen kort efter skotten,
Eller som väljer att tro på att SE minsann talade med LP för han sade ju det själv.
Trots att ni annars hävdar att han ju bara ville göra sig märkvärdig och ljög en del,
Ni väljer ändå att tro på detta påstådda samtal och på att han jagade efter poliserna för att meddela blå täckjacka detta trots att det bara är han själv som styrker dessa berättelser och trots att era argument ju annars är att han bara ville verka märkvärdig och göra sig till och överdrev eller rent av ljög.
Men just när det gäller dessa saker så måste det ju vara sant för SE sade ju det och annars faller mycket av er argumentation.DET är desperation om något.