2021-02-19, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.way

Det där är anledningen till varför "incels" sitter i den sitsen de gör..
Att vara sig själv är bra om du samtidigt har de andra manliga egenskaperna. Men om du har skapat dig en blyghet.. då KAN du inte vara dig själv för då blir det en dålig kombo som resulterar i att kvinnor inte tänder på dig.
Så nej, det låter skitfint och så där, men i verkligheten kan du inte vara dig själv om det innebär att du är blyg.

Däremot, om du har lite Go i dig och är dig själv , tex gillar att samla på myror eller liknande, så kommer du undan med det, för då ser tjejer på det annorlunda.
Svara nu på frågan.

Vad söker du?
Citera
2021-02-19, 11:15
Medlem
När vi har 10% mer män i 20-årsåldern så lär det vara minst 10% Incels men i verkligheten blir det mycket fler omkring 30%.

Man kan förbättra sin situation något genom att bli rik ,men det tar tid och man lär inte komma ur Incels-stadiet innan man fyller 30 år.

Eller man kan även förbättra sin personlighet men det tar också tid och är dessutom inte lätt.

Det man kan göra är att verka för att politikerna inte tar hit så många unga män ,utan att de effektivt sätter stop för det. Dock så är det svårt många politiker älskar när det kommer hit utländska män.

Förklaringen till det är att många politiker blir bara glada när de gynnar kvinnor ,de kanske har växt upp med en ensamstående mamma och allt de vill är att göra henne lycklig. Dessa politiker bryr sig inte om män ,utan ser dem bara som redskap för att göra kvinnor lyckliga , speciellt de av samma ras.

Vi skulle behöva fler neutrala politiker som ser till båda könens möjligheter. Då skulle det bli färre Incels.

Nu återstår också att gifta sig med en utländsk kvinna , då kommer man ur Incelsstadiet alla fall temporärt.

Män måste rent allmänt se till att det blir fler kvinnor ,det är en stor nackdel att ha ett överskott av män ,kapitalister gillar det ,men för mäns välbefinnande är det inte bra.
Citera
2021-02-19, 11:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av anayla
Svara nu på frågan.

Vad söker du?

Det vet aldrig incels.

De tror att man hittar rätt lättare om man inte vet vad man letar efter av någon anledning.

Inte heller förstår de varför kvinnor reagerar negativt på att de ser alla kvinnor som utbytbara och likställda kroppar.
Citera
2021-02-19, 15:32
Medlem
Citat:
Men vad vill du ha för livskamrat?

Min man var inte direkt självsäker när det gäller kvinnor.
Han hade bl a blivit lurad och hade dåliga erfarenheter.
Men även jag.

Ärlighet vinner alltid i längden!

Jag har inte sagt att killar ska ljuga, eller har jag?
Citera
2021-02-19, 16:29
Medlem
Citat:
Jag har inte sagt att killar ska ljuga, eller har jag?
Var hittar du en sådan kvinna du letar efter?
Citera
2021-02-19, 18:01
Medlem
Citat:
Var hittar du en sådan kvinna du letar efter?

Jag letar inte efter någon.
Citera
2021-02-19, 22:09
Medlem
Citat:
Jag letar inte efter någon.
Okej, men vad bra!
Då är du ju ingen ofrivillig singel iallafall.
Citera
2021-05-04, 21:38
Medlem
Hej på Er alla.
Jag är en Incel.
Jag skulle bara vilja veta var föreningen (svenska) finns - vad webbadressen är.
(Förlåt om det redan är skrivet - men jag kan inte läsa igenom allting.)
M. v. h.
Citera
2021-05-05, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DefactoAnarki
Det vet aldrig incels.

De tror att man hittar rätt lättare om man inte vet vad man letar efter av någon anledning.

Inte heller förstår de varför kvinnor reagerar negativt på att de ser alla kvinnor som utbytbara och likställda kroppar.

Det går inte prata med incels. De lyssnar inte vad man säger och tror att allt ska komma till dem bara. De förstår inte att man behöver kämpa för att få något och komma någon vart, trots att de är runt 30-40 har dom inte kommit på det, och det är för att dom aldrig ens försökt. Incels tror att vi andra fick allt gratis, ha ha.
Citera
2021-05-05, 07:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Det går inte prata med incels. De lyssnar inte vad man säger och tror att allt ska komma till dem bara. De förstår inte att man behöver kämpa för att få något och komma någon vart, trots att de är runt 30-40 har dom inte kommit på det, och det är för att dom aldrig ens försökt. Incels tror att vi andra fick allt gratis, ha ha.

Jag har varit här några år och har skrivit samma sak till alla. Lägg en kvart om dagen på att träna på att bli en bättre version av dig själv, gymmet, socialt osv, så att du hela tiden har en utveckling.

Jag ser 99% ställa samma desperata frågor år efter år.

Det är exakt som du skriver, de försöker aldrig ens.
Citera
2021-05-05, 07:29
Medlem
styckets avatar
Nofap yoga och veganism
Citera
2021-05-05, 07:54
Medlem
Nihennas avatar
Många incels är NEETs och Otakus. Det är inte bara att fixa en tjej som är deras problem, utan det är deras instängda livsstil de måste fixa till.

Skaffa ett par utåtriktade kompisar, då msn inte BARA sitter med kompis är som del är ens anime/spel/datorintresse. Det är absolut inget fel att ha de intressena, men man kan inte bara ha sitt kontaktnät om Det då de är väldigt instängda intressen.

Det är bara att lösa runt på incels.is. de allra flesta spenderar dagarna hemma i sitt pojkrum eller lägenhet och gör inte så mycket över huvud taget.

Att få en tjej är ett sekundärt problem för dem, först måste de få till ett icke-destruktivt och isolerat socialt liv över huvud taget.

Jag säger inte att de direkt kommer möta någon så fort de får lite extroverta kompisar, mem utgångsläget och det msn har att jobba med är hundra gånger bättre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in