2021-02-18, 19:22
Medlem
Jag har aldrig identifierat mig som incel men. Nar min tid som 'ung vuxen' var slut sa kunde jag latt rakna tjejerna som slappt till pa en hand.
Resten jag hade forsokt med tyckte jag var 'en jatte-fin kille' men dom ville vara van med mig..

Till sist orkade jag inte med skiten. Bad den davarande flick-VANNEN dra at Helvete.! efter att hon slappt till for min kompis forsta kvallen dom sags.

Sedermera reste jag till SydostAsien och blev en av de popularaste mannen hos de fattigare tjejerna da jag var relativt ung och sag bra ut.
Hade flera flickvanner samtidigt och hade sex med hur manga tjejer som helst.

Idag ar jag tillbaka i Svedan men kommer ta en manad om aret i SydostAsien.

Mitt rad: Om du alltid forlorar pa hemmaplan. Spela borta-matcher istallet.
Citera
2021-02-18, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeropatra
Du har rätt i att jag är feg ibland tyvärr. När jag var på min senaste resa t.ex så var både jag och en tjej ensamma i en restaurang och vi tittade mot varandra men jag vågade inte gå fram och säga hej. Jag hatar mig själv för det.

Däremot så har jag på nattklubb, nätet och hemmafester många gånger VÅGAT. Men blivit nobbad varje gång vilket sänkt mitt självförtroende.

Där har du ditt problem. Om du VET vad du ska säga, så HADE du vågat gå fram..
Det är därför du måste ÖÖÖÖÖVAAA...
Citera
2021-02-18, 19:27
Medlem
Min tanke är lite.. när du väl VÅGAR.. HUR gör du då?
Smyger du fram lite sakta, vågar inte riktigt titta tjejen i ögonen, stammar fram ett "Hej...", då förstår jag tjejerna. Förjag hade också, om inte ignorerat dig totalt, blivit helt ointresserad.

Du måste ha GO! i dig för att skapa uppmärksamhet.
Och för att kunna skaffa GO!, måste du öva, öva, öva.
Citera
2021-02-18, 20:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Elsa2020
Du verkar ha gått på en myt. Kvinnor är olika och alla har inte samma preferenser. Jag säger inte att det är lätt att hitta en bra partner. Det har det nog aldrig varit. Men det känns sorgligt om du trasslar till ditt liv genom att gå på den där myten.

Nej, det är inte en "myt" och "det känns sorgligt" är inte ett argument. Testa igen.
Citera
2021-02-18, 21:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DefactoAnarki
Hur gör du när du går fram till en kvinna på en nattklubb respektive hemmafest?
Ouf. Har inget manus. Ibland kan jag gå och ställa mig brevid och säga "hej" eller ibland kan jag gå fram och dansa (om det är dansgolv). Om det är hemmafest så kan man ju hälsa och säga jaha vem känner du här?

Citat:
Ursprungligen postat av A.way
Min tanke är lite.. när du väl VÅGAR.. HUR gör du då?
Smyger du fram lite sakta, vågar inte riktigt titta tjejen i ögonen, stammar fram ett "Hej...", då förstår jag tjejerna. Förjag hade också, om inte ignorerat dig totalt, blivit helt ointresserad.

Du måste ha GO! i dig för att skapa uppmärksamhet.
Och för att kunna skaffa GO!, måste du öva, öva, öva.
Se ovan svar.

När jag var yngre kan det säkert vara så att jag var dålig på ögonkontakt, men det tror jag inte längre. Det är väldigt svårt att analysera sig själv...
Citera
2021-02-18, 21:41
Medlem
Det är aldrig försent. 🙂
Finns många som fått partner efter 35 års ålder!
Dessutom är de flesta då mognare och troligtvis trognare än de yngre.......
Citera
2021-02-18, 21:45
Medlem
Var säker på vad du söker.
Var hittar du en sådan kvinna?
Var Unik - Var dig Själv.
Citera
2021-02-18, 22:04
Medlem
Betongbalettens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalmonandEgg
Nej, vi vet att du är en förståndshandikappad kvinna Betongbaletten, så det spelar ingen roll hur många gånger jag "drar" den för dig.

Antar att "vi" i det här fallet är du och fru Mollgana?

Men jag vill gärna att du berättar mer. Om jag förstår det hela rätt så kämpar du dag och natt med att övertyga andra incels om att det a) inte är er det är fel på, utan b) kvinnorna, varför c) den enda lösningen är att genomföra en revolution?
Citera
2021-02-18, 22:42
Medlem
twoeggss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Betongbaletten
Antar att "vi" i det här fallet är du och fru Mollgana?

Men jag vill gärna att du berättar mer. Om jag förstår det hela rätt så kämpar du dag och natt med att övertyga andra incels om att det a) inte är er det är fel på, utan b) kvinnorna, varför c) den enda lösningen är att genomföra en revolution?

Enligt hans perspektiv är det väl inte kvinnorna det är fel på, utan männen som lät det hela förändras han borde skylla på.

Själv tycker jag det inte är någons fel att saker är som dom är. It is what it is.
Citera
2021-02-19, 07:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jeropatra
Ouf. Har inget manus. Ibland kan jag gå och ställa mig brevid och säga "hej" eller ibland kan jag gå fram och dansa (om det är dansgolv). Om det är hemmafest så kan man ju hälsa och säga jaha vem känner du här?

Det du gör är fel. Om man är snygg fungerar det du gör men inte annars.

Det du gör är nämligen att i brist på bättre uttryck bryta dig in i hennes personliga sfär.

Det som inleder konversationen från en ful kille måste vara något som är naturligt att prata om i situationen.

Hon måste vara bekväm med din närvaro redan innan du försöker lära känna henne.

Du måste flyta in i hennes medvetande sömlöst snarare än attackera dig in i det.

Hur man gör det är otroligt situationsbundet.

Men det kan t.ex. handla om att be om något som är naturligt att be om i situationen.

Om du har bett om att få sitta t.ex. för att det är ont om platser så har ni en naturlig samvaro genom att sitta tillsammans.

Det är den samvaron har släppt in dig i ingen annan och det är den du får jobba med för att lyckas komma in i nästa samvaro.

Du kan inte hoppa över samvarosteg på väg mot målet.

Då sliter sig alltid fisken från kroken.
Citera
2021-02-19, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anayla
Var säker på vad du söker.
Var hittar du en sådan kvinna?
Var Unik - Var dig Själv.

Det där är anledningen till varför "incels" sitter i den sitsen de gör..
Att vara sig själv är bra om du samtidigt har de andra manliga egenskaperna. Men om du har skapat dig en blyghet.. då KAN du inte vara dig själv för då blir det en dålig kombo som resulterar i att kvinnor inte tänder på dig.
Så nej, det låter skitfint och så där, men i verkligheten kan du inte vara dig själv om det innebär att du är blyg.

Däremot, om du har lite Go i dig och är dig själv , tex gillar att samla på myror eller liknande, så kommer du undan med det, för då ser tjejer på det annorlunda.
Citera
2021-02-19, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.way

Det där är anledningen till varför "incels" sitter i den sitsen de gör..
Att vara sig själv är bra om du samtidigt har de andra manliga egenskaperna. Men om du har skapat dig en blyghet.. då KAN du inte vara dig själv för då blir det en dålig kombo som resulterar i att kvinnor inte tänder på dig.
Så nej, det låter skitfint och så där, men i verkligheten kan du inte vara dig själv om det innebär att du är blyg.

Däremot, om du har lite Go i dig och är dig själv , tex gillar att samla på myror eller liknande, så kommer du undan med det, för då ser tjejer på det annorlunda.
Men vad vill du ha för livskamrat?

Min man var inte direkt självsäker när det gäller kvinnor.
Han hade bl a blivit lurad och hade dåliga erfarenheter.
Men även jag.

Ärlighet vinner alltid i längden!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in